Häämatkakohteita

minnamiettivä

Hei!

Kertoisitteko minne olette menossa häämatkalle tai missä olette olleet? Erityisesti talvikohteet kiinnostais, koska häät helmikuussa. Thaimaata ja Intiaa ajateltu..

4

1742

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elokuun morsian

matkakohde helmikuussa. Varsinkin etelän pikkusaaret ovat aivan ihania kuherruskohteita. Valkoista hiekkaa, merta, tropiikin luontoa, sukelluskohteita, mahtavaa ruokaa. Lisäksi maa on todella edullinen ihan kaikessa!

En ole ollut siellä häämatkalla, mutta tammikuussa muuten lomalla yhteensä kolme viikkoa. Ihanimpia muistoja jäi just noilta saarilta. Bangkok oli mielenkiintoinen kyllä, mutta tosi kuuma ja ruuhkainen. Intiasta ei ole omaa kokemusta.

Meidän häämatkakohteena tulee luultavasti olemaan joko Azorit tai Kreikan saaristo, mutta häät ovatkin elokuun lopussa, joten silloin Euroopassakin on lämmintä. Varakohteena on kaupunkiloma Riikassa ja siellä yksi tietty hotelli, mikäli aiemmin mainituista ei löydy sopivaa.

• Mauritiustakin on kehuttu

hyväksi paikaksi.

• Josku

Moi, Mentiin naimisiin Jamaicalla Montego Bayssa. Jamaicalla ja muutamalla muulla Karibian saarella löytyy hotelliketju Sandas. Ultra all inclusive hotelleja vain pariskunnille. Ihana ilmasto, mahtava palvelu. Matkat maksaa vähän enemmän, mutta perillä et rahaa juuri tarvitse. Voit nauttia aamiaisen Karibian meren rannalla, siirtyä hotellin yksityiselle rannalle tai uima-altaalle. Ohjelmaa pitkin päivää, kaikennäköisiä urheilumahdollisuuksia, tai voit vain löhötä. Janon tai nälän yllättäessä mietit vaan mihin ravintolaan tai baariin menisit. Vai uisitko vaan tiskille...Joka hotellista löytyy eri hintaluokan ja tason huoneita. Myös sellaisia missä on oma pikkuallas. Tilaa esite netistä ja matkan voit varata esim. Suomen matkatoimistosta, joka paketoi sinulle sopivan paketin. Ja minä voisin ryömiä matkalaukkuusi mukaan,jos näihin päädyt!! Sinne aina vaan kaipaan...Palvelu oli TODELLA MAHTAVAA. Jopa aamiaisella tarjoilija kantoi lautasen pöytään kun oli itse sen ensin täyttänyt. Seuraava tarjoilija toi kahvin pöyään, kolmas tuoremehun ja vettä jne..

• Annlinn

Hyvä vaihtoehto romanttiseksi häämatkakohteeksi suosittelen esim. ABC-saaret. Meidän häät oli helmikuussa ja suuntasimme silloin Aruballe, karnevaalit koettiin ja suomalaisia ei muita ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3562
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2927
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2338
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      116
      2078
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe