Mulla on kaktuksia ja yks toinen kasvi, mutta lajikkeita en tiedä. Olisi kiva tietää lajit, että osaisi juuri sen oikean hoidon niille antaa, eli onko jossain netissä sivuja kuvilla, jotta voisin mennä "bongailemaan" kukkiani??
Kiitos avusta, linkkejä tulemaan :)
Kaktus lajit
9
2501
Vastaukset
- http://www.cc.jyu.fi/~pamak...
http://www.cc.jyu.fi/~pamakine/biologia/cactaceae/cactaceae.laji.html
- ulkona kesät
Minä pidän kaktukset ulkona kesät , ja talvella tietysti sisällä , ja hyvin ovat viihtyneet ja kasvaneet .
Kiitos tiedosta, nyt uskallan ne jättää tonne pihalle. Nyt olen kannellut niitä edes takaisin, naapurit varmaan hulluna pitävät kun kaktuksia kiikuttelen sisälle ulos jne. :D Nyt saavat sitten jäädä sinne, kerta muutkin pitävät ja hyvin kasvaa :)
- m61
Tiiuh kirjoitti:
Kiitos tiedosta, nyt uskallan ne jättää tonne pihalle. Nyt olen kannellut niitä edes takaisin, naapurit varmaan hulluna pitävät kun kaktuksia kiikuttelen sisälle ulos jne. :D Nyt saavat sitten jäädä sinne, kerta muutkin pitävät ja hyvin kasvaa :)
Tietysti täytyy varoa yöpakkasia , mutta tuskinpa niistä vielä on vaaraa :)
m61 kirjoitti:
Tietysti täytyy varoa yöpakkasia , mutta tuskinpa niistä vielä on vaaraa :)
Pitää sitten lämpimimmän kesän mentyä ruveta taas kaktuksia kiikuttelemaan edes takaisin, ja naapurit saavat hupia päivään :)
- elli 9-v
Tiiuh kirjoitti:
Pitää sitten lämpimimmän kesän mentyä ruveta taas kaktuksia kiikuttelemaan edes takaisin, ja naapurit saavat hupia päivään :)
anteeksi nyt minulla on tyhmä kysymys, mutta antaako kukaan kaktukselleen nimiä???? Sori, mut mua pilkataan kun mul on sei ja fii. kaktusten nimet on siis sei ja fii.
- 26
elli 9-v kirjoitti:
anteeksi nyt minulla on tyhmä kysymys, mutta antaako kukaan kaktukselleen nimiä???? Sori, mut mua pilkataan kun mul on sei ja fii. kaktusten nimet on siis sei ja fii.
En minä ainakaan tunne ketään joka antaisi kaktuksilleen nimiä,mutta sehän on jokaisen oma asia jos haluaa kaktuksilleen nimet antaa.
Sen olen kyllä huomannut että kasveihinkin voi kiintyä,varsinkin sellaisiin jotka on ollut jo kauan hoidossani ja niihin liittyy jotain muistoja.Sellaisilla kasveilla on tunnearvoa,eikä niistä malttaisi luopua.
Ehkäpä sinun ei kannata kertoa kenellekään että olet antanut kaktuksillesi nimet,niin sitten ei kukaan sinua siitä asiasta kiusaakaan.Ne jotka sinua kaktustesi nimeämisestä kiusaavat,varmaan lopettavat sinun kiusaamisesi ennenpitkää,kun et heille enää puhu mitään kaktuksistasi. - elli 9-v
26 kirjoitti:
En minä ainakaan tunne ketään joka antaisi kaktuksilleen nimiä,mutta sehän on jokaisen oma asia jos haluaa kaktuksilleen nimet antaa.
Sen olen kyllä huomannut että kasveihinkin voi kiintyä,varsinkin sellaisiin jotka on ollut jo kauan hoidossani ja niihin liittyy jotain muistoja.Sellaisilla kasveilla on tunnearvoa,eikä niistä malttaisi luopua.
Ehkäpä sinun ei kannata kertoa kenellekään että olet antanut kaktuksillesi nimet,niin sitten ei kukaan sinua siitä asiasta kiusaakaan.Ne jotka sinua kaktustesi nimeämisestä kiusaavat,varmaan lopettavat sinun kiusaamisesi ennenpitkää,kun et heille enää puhu mitään kaktuksistasi.kiitos paljon vinkeistä 26!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819