Suositelkaa kohtuu hintaista öljynvaihto paikkaa Oulussa? Ja paikkaa, jossa madallettua autoa ei hajoiteta nosturilla!
öljynvaihto oulussa
8
2408
Vastaukset
- Hemmo
öljynvaihto on hyvin yksinkertaista, onnistuu itsekin..
- mieltä
Jos ei mitään muuta osaa/viitsi tehdä itse autolle, voi ainakin öljyt vaihtaa. Ostaa samalla suodattimen. Säästyy rahaa ja jäteöljyn ja suodattimen voi viedä ohikulkiessa ilmaiseksi kaatopaikalle. Tietenkin pitää olla vähän pihaa jossa auton kanssa touhuaa.
- rellu-mies
Jos et mitään osaa. Hanki ko. auton korjaus kirja maksaa n. 30€. Siitä oppii paljon jos sitä vaan jaksaa lukee.
Ihmettelen vaan miks autoa pitää tontittaa niin paljon ettei sitä sais lattia nosturille.
No mulla töissä ei ainakaan oteta mitään vastuuta ei alkuperäis kokoisten käyttämisestä johtuvista vahingoista. Esim madallus jouset autossa -> Puskuri hajoo nosturille ajossa.
Jos autossasi ei ole uudenkarhea juuri ostettu niin opettele itsetekemään huollot ja pikku korjaukset. Säästät paljon rahaa ja opit paljon uutta. Ei saa olla uus avuton ;-)
Niin ja kysymykseesi. Ei edullista ole olemassa Suomessa vaan työn teettäminen maksaa paljon. Eikä se öljykään ilmaista ole. Sen on varmasti kaikki huomannu polttoaineen hinnoissa. - auvoton
Kiitos kaikille mahtavista vastauksista, oli todella paljon apua! Öljyt kyllä itse osaan vaihtaa, kysymys nyt ei ollut siitä. Tällä hetkellä ei ole aikaa ja paikkaa, jossa öljyt vaihtaa, joten sen takia helpommalla pääsen kun vien auton öljynvaihtoon. Ja halpojahan nyt ei tosiaan ole (niinkuin joku ehti jo mainita), ylläri ylläri!
Kiitos vielä vastauksista kun edes viitsitte vaivautua "neuvomaan".- minä nainen
siis just joo,etsin juuri samanlaista neuvojaa noissa auto asioissa mut eipä oikein innosta kun eivät viitsi oikeasti auttaa nuo mokomat...
- käytännön käsi
minä nainen kirjoitti:
siis just joo,etsin juuri samanlaista neuvojaa noissa auto asioissa mut eipä oikein innosta kun eivät viitsi oikeasti auttaa nuo mokomat...
minulla oli kerrattain samanlainen tilanne autonhuollon kans mutta kaveri kertoi että yli-iissä
on vielä yksi oikea huoltoasema jossa saadaan huoltoa ja palvelua joten päätin kokeilla, ja todella palveltiin... =)
- aake
Paikkoja löytyy hinnoista nyt ei niin tarkkaa tietoa.
Teboilit Tuira, Toppila, Kaukovainio
Korjaamo Nikunen, öljynvaihto odottelessa.
Tuiran Esso, Välivainion Bensis (entinen Shell)
Carane Oy Hautakorventiellä. Karjasillan esso (oli ainaki ennen hyväpaikka, joku vuosi sitten), Autotyö tonteri Hintta yms. - niin kyllä
homma toimii. Varmaan löytyy muitakin hyviä.
http://www.huoltokorjaamo.fi/index.php?sivu=2&id=59
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265