öljynvaihto oulussa

auvoton

Suositelkaa kohtuu hintaista öljynvaihto paikkaa Oulussa? Ja paikkaa, jossa madallettua autoa ei hajoiteta nosturilla!

8

2408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemmo

öljynvaihto on hyvin yksinkertaista, onnistuu itsekin..

• mieltä

Jos ei mitään muuta osaa/viitsi tehdä itse autolle, voi ainakin öljyt vaihtaa. Ostaa samalla suodattimen. Säästyy rahaa ja jäteöljyn ja suodattimen voi viedä ohikulkiessa ilmaiseksi kaatopaikalle. Tietenkin pitää olla vähän pihaa jossa auton kanssa touhuaa.

• rellu-mies

Jos et mitään osaa. Hanki ko. auton korjaus kirja maksaa n. 30€. Siitä oppii paljon jos sitä vaan jaksaa lukee.

Ihmettelen vaan miks autoa pitää tontittaa niin paljon ettei sitä sais lattia nosturille.

No mulla töissä ei ainakaan oteta mitään vastuuta ei alkuperäis kokoisten käyttämisestä johtuvista vahingoista. Esim madallus jouset autossa -> Puskuri hajoo nosturille ajossa.

Jos autossasi ei ole uudenkarhea juuri ostettu niin opettele itsetekemään huollot ja pikku korjaukset. Säästät paljon rahaa ja opit paljon uutta. Ei saa olla uus avuton ;-)

Niin ja kysymykseesi. Ei edullista ole olemassa Suomessa vaan työn teettäminen maksaa paljon. Eikä se öljykään ilmaista ole. Sen on varmasti kaikki huomannu polttoaineen hinnoissa.

• auvoton

Kiitos kaikille mahtavista vastauksista, oli todella paljon apua! Öljyt kyllä itse osaan vaihtaa, kysymys nyt ei ollut siitä. Tällä hetkellä ei ole aikaa ja paikkaa, jossa öljyt vaihtaa, joten sen takia helpommalla pääsen kun vien auton öljynvaihtoon. Ja halpojahan nyt ei tosiaan ole (niinkuin joku ehti jo mainita), ylläri ylläri!

Kiitos vielä vastauksista kun edes viitsitte vaivautua "neuvomaan".

• minä nainen

siis just joo,etsin juuri samanlaista neuvojaa noissa auto asioissa mut eipä oikein innosta kun eivät viitsi oikeasti auttaa nuo mokomat...

• käytännön käsi
        minä nainen kirjoitti:

siis just joo,etsin juuri samanlaista neuvojaa noissa auto asioissa mut eipä oikein innosta kun eivät viitsi oikeasti auttaa nuo mokomat...

minulla oli kerrattain samanlainen tilanne autonhuollon kans mutta kaveri kertoi että yli-iissä
        on vielä yksi oikea huoltoasema jossa saadaan huoltoa ja palvelua joten päätin kokeilla, ja todella palveltiin... =)

• aake

Paikkoja löytyy hinnoista nyt ei niin tarkkaa tietoa.
      Teboilit Tuira, Toppila, Kaukovainio
      Korjaamo Nikunen, öljynvaihto odottelessa.
      Tuiran Esso, Välivainion Bensis (entinen Shell)
      Carane Oy Hautakorventiellä. Karjasillan esso (oli ainaki ennen hyväpaikka, joku vuosi sitten), Autotyö tonteri Hintta yms.

• niin kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe