Kolmården? :)

italiano

Kui moni käyny Kolmårdenissa? Millanen paikka? Näkeekö siellä kunnolla niitä eläimiä?

4

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasten kanssa

muutama vuosi sitten. Hyvä paikka. Eläimet näkee aika läheltäkin. Kirahveja voi syöttää. Jonkinlainen safarikin oli, karhuja ja hirviä nähtiin autonikkunoista, ja muidenkin maanosien eläimiä. Apinatalo ykkönen, delfiinishow hyvänä kakkosena, aivan eri luokkaa kuin kotimainen.

Oltiin liikkeellä alkukesästä, jolloin vähempi väkeä, eikä esim norsulla ratsastamista vielä voinut harrastaa. Kannattaa varata koko päivä aikaa, nähtävää on paljon. Ruokailuhommeli oli hauska, lautaselle sai kasata mitä halusi, ja hinta määräytyi sitten kassalla lautasen koon ja sisällön mukaan. Pikaruokaakin on, ja muistaakseni hyviä paikkoja myös omien eväiden syönnille.

Hyvää matkaa!

• Korkesaaren kanssa

samanlainen...

Minulle ainakin pettymys.

Se safari kantsii käydä ajamassa, se oli oikeastaan sen reissun ainut puoli.

• marda

Meille taas safari oli pettymys oltiin heti aamusta matkassa ja leijonat makoilivat jossain kaukana etei niitä edes näkynyt.

Delffiinit oli tosi ihania ja hyvä esitys. Se jäi parhaiten mieleen.

• tihkusateella

Pienen sateen ansiosta kaikki jellonat yms. hyvin näkyvillä ja olisivat halunneet tehdä tuttavuutta lähemmin ellei henkilökunnan maasturit olisivat tulleet väliin... Itse eläintarha ok, kävelyä riittää. Köysiradalta ei nää oikein mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38