HABBO EI TOIMI?????

=)tyttö=)

mun habboukko ei pysty kirjautuu mihinkää huoneeseennn.... ei edes omaan.... onks teilki jtn häikkäää?

27

3318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santtu-marsu

      Mulla ei ole teheny niin tai kerran teki käytin vain
      sen habbon kiinni (siis sen ikkunan) ja se taas toimi!!!

    • saanuliini

      miksi habbo hotel ei toimi???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • pollari-mikko

        Välillä habbo sekoaa, jos painaa monta kertaa peru nappia, kun lataa huonetta. Sitten auttaa vain logata ulos ja kirjautua takaisin sisään.


      • 12345
        pollari-mikko kirjoitti:

        Välillä habbo sekoaa, jos painaa monta kertaa peru nappia, kun lataa huonetta. Sitten auttaa vain logata ulos ja kirjautua takaisin sisään.

        Moi mun habolle tulee koko ajan semmonen kohta kun sen on aukaistu ikkuna (habbo) niin se käskee asentaa sen shockwave player ja kun se on asennettu niin siinä lukee käynnistä kone uudelleen niin se tekee koko ajan sitä, jos jollakin on ollut samoja vikoja niin PLIIIIIS vastatkaaa tähän viestiin OLKAA KILTTEJÄ!! PLIIS!! :):)


      • :( ei toimi :(
        12345 kirjoitti:

        Moi mun habolle tulee koko ajan semmonen kohta kun sen on aukaistu ikkuna (habbo) niin se käskee asentaa sen shockwave player ja kun se on asennettu niin siinä lukee käynnistä kone uudelleen niin se tekee koko ajan sitä, jos jollakin on ollut samoja vikoja niin PLIIIIIS vastatkaaa tähän viestiin OLKAA KILTTEJÄ!! PLIIS!! :):)

        että samoin mulle tulee toi shockwawe tuskin e tehny mitään mu habbollla erikoista ja sit ku mentiin veljen kaa sen hahmolle sit ei toiminun... sit taas mun hahmolle ja se ei sit toimi... { shockwawe ei väliaikaisesti toimi } ett mitäköhään toommonen meinaa !?!!?!?!


      • Pleissam
        12345 kirjoitti:

        Moi mun habolle tulee koko ajan semmonen kohta kun sen on aukaistu ikkuna (habbo) niin se käskee asentaa sen shockwave player ja kun se on asennettu niin siinä lukee käynnistä kone uudelleen niin se tekee koko ajan sitä, jos jollakin on ollut samoja vikoja niin PLIIIIIS vastatkaaa tähän viestiin OLKAA KILTTEJÄ!! PLIIS!! :):)

        No juu. Mä en kans pääse habboon. Tyrkkaa viestii jostai vitun shockwavesta, vaikka mulle se on. Pari päivää sitten toimi moitteettomasti, mut ei enää. Vaadin habolta rahat takas jossei vittii kertoo miten ongelma korjataan.


      • ::LeidiEllu::

        BYÄÄÄH. Habbo ei toimi. Tässä juttuja siitä:

        -Se kirjautuu sisään, mutta ei lataa hotellia.
        -Ei pysty vaihtamaan asua.
        -Ei pysty muokkaamaan mitään!

        TÄMÄ ON KAMALAA! EI PÄÄSE HABBOON!


      • J.H.T

        Aina kun kirjaudun omalla koneella habboon habon etusivu aukeaa mut kun yritän päästä hotelliin niin latauksen jälkeen tulee joku: on tapahtunut virhe ei hätää tieto tapahtuneesta virheestä on tallentunut järjestelmäämme, jatka avaamalla habbo uudelleen.


    • kisa_

      Kuule... se voi johtua siitä, että susta on ilmotettu hoballe, ja sulla on porttikieltoo 4 tuntii... mut ei pakolti. Mulla on ollu ehkä pari kertaa häikkää, mut sillon oli mulla porttikielto...

      • hubu..

        Jos on porttikielto Habboon ei voi edes kirjautua sisään. Mutta jos ei pääse huoneisiin niin voi olla yhteyden aikakatkaisu... Että tämmöstä.


    • Tyttel

      Mulla käy nin et ku mä oon vähän aikaa ollu habos ni tulee viesti et "Yhteys palvelimeen on poikki" tai mikä olikaa... Ei auta vaikka kirjaudun takas se tulee vähän aijan päästä takas... Onks joillai muilla samoi ongelmii?

      • habbohotel

        mulla ei ees näy oikee etusivu ja mun isoveljellä näkyy ja kun yritän mennä habboon tulee heti se yhteyden aikakatkaistu tai se toine palvelimen poikki


    • allus97

      moi mul on sama ongelma!

    • =)tytti=)

      MUL MENEEEE HERMOT KU HABBO EI TOIMI.SIKKU PÄÄSEE HABBOON Sanon habbol et miks habbo ei toiminu piste.sillä sipuli.

    • Plus.

      Oikeesti!!!!!!!!! Haluun et habbo toimii ! Tää on niin väärin sil on kamaa ja kaikkee ja ostin habbo setelin >:( HABBO TOIMIMAAN! Turhaa rahaa siihenkin menny!!!!!!!!!!!! LAITTAKAA TÄÄ TYHMÄ PELI TOIMIMAAN! >:((((((((

      • Juuuuuuuust

        Mulla ei tommosta ole tullut, kun yhessä toisessa koneessa, mut painoin vaa jotain.


    • Potta-kohta

      Siis Ei TOIMI Kertokaa syy miksi ei toimi jumala miksi teet kärsimyksen minulle ja muille :(!!! Ilkeätä jumala sinulta

      • habbaddictio

        JUU MIKSI EI PÄÄSE SINNE SIVULLLLLE !!???

        YHYYYYY.


      • EasyBeasyBeary
        habbaddictio kirjoitti:

        JUU MIKSI EI PÄÄSE SINNE SIVULLLLLE !!???

        YHYYYYY.

        Itselläni on käynyt noin. Käynnistin tietokoneen uudelleen..


      • aljtjtjtksi
        EasyBeasyBeary kirjoitti:

        Itselläni on käynyt noin. Käynnistin tietokoneen uudelleen..

        Minulla on ihan sama ongelma!!! Kirjauduin sisään, mutta kun yritin mennä sisälle Hotelliin niin se latautui, mutta mitään ei tapahtunut vaikka odotin puolituntia. Käynnistin koneen uudelleen mutta se ei auttanut!!


      • APUA PYYTÄVÄ!
        aljtjtjtksi kirjoitti:

        Minulla on ihan sama ongelma!!! Kirjauduin sisään, mutta kun yritin mennä sisälle Hotelliin niin se latautui, mutta mitään ei tapahtunut vaikka odotin puolituntia. Käynnistin koneen uudelleen mutta se ei auttanut!!

        Minä tarviin apua minun tavaralaatikko on POISSA! siellä oli 1 15 tasonen koira NYYYYYYYYYYYYYYYYYH!!


    • paksdopjpjfpojaspdfj

      ei sen pidäkkää toimii tollasil..

    • oonputtepossu

      Mulla käy sillee et kun laitan sen kirjaudu sisää nii sit tulee joku vitu juttu et sivu ei ole suojattu...

    • pitsa

      Mulla ei toimi. ne sano et tulee päivityskatko mut ei oo nyt toiminut ;(

    • habbopro2k15

      öö sulla on habbo bännit

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe