Onko monella tätä vaivaa...aika vähän täällä saa siitä lukea, mutta mula vahvana ko. oire...On kai normaalia kuitenkin? Olen 6 viikolla..
Tihentynyt virtsaamistarve
8
3376
Vastaukset
- maijaliis
hei, ajattelin vain kysyä että kuinka usein sinun sitten täytyy käydä vessassa,siis tunninvälin vai kuinka? ja olen kyllä käsittänyt että tuo on aivan normaalia että virtsaamisen tarve lisääntyy :)
- Katpu
Hei! Mä olen ravannut pissalla raskauden alusta lähtien... Tänään tuli juuri rv 38 täyteen, mutta wc-juoksutahti on vaan kiihtynyt loppua kohden. Olen aina juonut hurjasti vettä ja aluksi heräsin pari kertaa yöllä pissalle. Tätä nykyä käyn noin neljästä kuuteen kertaan yöllä vessassa. Päivisin en ole laskenut enkä aikoja mittaillu, mutta aika usein käyn. Elän sen mukaan, että aina pääsee vessaan...
- .........
osaatko arvioida yhtään että mitä oli se usein ihan alkuaikoina?
- Katpu
......... kirjoitti:
osaatko arvioida yhtään että mitä oli se usein ihan alkuaikoina?
Varmaan sitä samaa mitä tossa sanottiinkin eli parin tunnin välein. Ja se tietty riippuu juomisestakin... Esim, jos olen viikonloppuna ollut syömässä ravintolassa ja juon siellä limpparit, sitten tuun kotiin ja juon vedet, ehkäpä piimää tai maitoa päälle, ettei närästäisi, niin kyllähän yöllä perästä kuuluu! Viime yö oli taas joku kummajainen, kävin pissalla vain kaksi kertaa, ihanaa! Mulle ongelmallisempia on noi yöpissaamiset. Päivisin ei haittaa vaikka juoksisin vessassa, koska olen sitä aina tehnyt.
...ravannut pääasiassa koko raskauden ajan 2-3 t välein vessassa, öin ja päivin... Joskus olen saanut nukuttua jopa 4 t putkeen, mutta sitten rakko onkin niin piukeana, ettei tiedä, miten päin sängystä ylös ponnistaisi... Tähän on kumma kyllä tottunut jo, ja onhan tämä hyvää harjoitusta tulevaa varten... ;)
Rv 27 (26 4)- äippä
Kyllä ihan viikolta 5 asti olen myös minä ravannut välillä jopa tunnin välein! Ja se kyllä tuntuu välillä rassaavalle! :)
Nyt rv 8 6 - Sama mulla
Mun pitää käydä yöllä 1-2 kertaa vessassa ja tätä on jatkunut reilun kuukauden. Päivällä käyn vessassa kuten ennenkin.
- nona
... mulla ja mun ainakin pitää kokoajan juosta vessassa. herään öisinkin pari kertaa sen takia. ja neuvolassa sanottiin että ihan normaalia on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362594- 601384
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137- 1001092
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985