Halipula

Big man

Mitä pitäis tehdä, kun mies kaipaa halia. Mies ei lyö ei juo kohtelee vaimoaan kunnioituksella ei ole nössö vaan jämäkkä rehti suomalainen mies. mutta yksi puuttuu. Hali. Vaimo muistuttaa kylmää kalaa, ei tule lähelle eikä kaipaa lämpöä ja läheisyyttä. Olisko syytä jo suunnata tuntosarvet muualle. Voiko läheisyyteen oppia.

6

1477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen ...

siirryt seuraavaan

• valihali

Ennen tuntosarvien muualle suuntaamista.
      Nämä lemppausneuvojat ovat niitä,joilla ei tule koskaan olemaan pienoisintakaan yritystä ongelmien ylittämiseksi omissa suhteissaan.

• .....

Mun ainakin tosi vaikea näyttää tunteitani ja olla toisen ihmisen lähellä. Kai se juontaa juurensa lapsuuteen ja kotiin. Vanhemmat olivat työnarkomaaneja ja vaikka varmasti toisiansa rakastavat niin tuollaiset hellyydenosoitukset ovat oikeastaan täysin puuttuneet. Itse yritän nyt "väkisin" opetella tällaista läheisyyttä. Hankalaa se on, mutta uskon sen olevan sen arvoista. Puhu naiselle ensin. Voihan se olla että hän ei ole asiaa tajunnut tai yrittää kyllä, mutta tarvitsee aikaa. Tietysti jos tämäkään ei auta niin on se hyvä syy lempata nainen. Ei tuollainen toimi pitkällä tähtäimellä, jos itse läheisyyttä kaipaa.

• Big man

kirjoititpa hienosti. Kiitos! Jäin miettimään yhtäkkiä sitä miten vaikea on ymmärtää ihmistä, jolla on vaikeuksia näyttää tunteita ja olla lähellä. Ja vielä. Yrität väkisin opetella tällaista läheisyyttä. Miten tällainen henkilö vaikka nainen haluaa toisen suhtautuvan itseensä?

• Lovely Woman

Voin todeta minä naisena ihan saman asian. Kaikki fyysinen on kadonnut. Hyvä mies muuten, on vain unohtanut vaimonsa. Joskus todella ihmetyttää. Tulee sellainen pattitilanne. Ei tiedä mitä ajatella, saatikka tehdä. Koetetaan jaksaa ystäväni. Mielestäni ei kuitenkaan kannata hätiköitä.

• olla takana

että se johtaa sexiin välittömästi...jotkut naiset ei halua sen takia ja kun pitävät etäisyyttä ei jaksa aina olla kiinni kuin takiainen...eikä se tarkoita että olisi kuitenkaan kylmä...juttele vaimosi kanssa ja kerro että haluat olla lähellä ja yritä sopia yhdessä asioista vaihtamalla ei parane...jätä ne omaan arvoon...tiedän kyllä mistä puhun ...kivaa jaksamista Teille molemmille minulta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      93
      4079
    2. 61
      3349
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3042
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      70
      3012
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2499
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2316
    7. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      184
      2017
    8. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2014
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      64
      1979
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      95
      1403
    Aihe