Ilkeät "ystävät"

ärgh!!!!

Olen kaunis ja mukava ihminen, sen tiedän itsekin koska niin moni on sen minulle sanonut ja sen kautta opin luottamaan itseeni. Mutta ongelmani on se, että useammalla ystävälläni on tarve herjata minua loputtomiin. Itse en edes harrasta mitään "herjausläppää" vaan mulla on hieman parempaa huumoria kuin toisten haukkuminen.

Ystäväni haukkuvat mua esim. maailman tyhmimmäksi, lutkaksi, noloksi, Lutkaksi-joka-ei-osaa-muuta-kuin-lutkaa.. Lisäksi arvostelet ulkonäköä ja antavat "vinkkejä" joilla saada itseni paremmaksi. Ja nämä arvostelijat ovat LUUSEREITA. Ei heitä kukaan halua esim. baarissa tai missään vaan yleensä (älkää pitäkö itsekkäänä) mua tullaan iskemään. Yleensä nämä kaverit menevät sitten sanomaan mua iskemään tullelle että olen täysi lutka jne jne..

Olen päättänyt nyt jättää nämä ihmiset ja olla niiden kanssa ketkä mua kunnioittaa. Se tulee olemaan vaikeaa, mutta ei mun itsetunto kaikkea kestä. Kokemuksia kellään muulla??

14

2052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat

      aivan perseestä tuollaiset ihmiset. Kokemusta on, kannattaisi vain pistää hiljaiseks ne sun ''kaverit'', että oppis arvostamaan sua.
      Kaverit eivät ole kavereita, jos haukkuvat.

    • hel-ga

      Ei sulla oikeestaa oo muuta vaihtoehtoo, ku lakata olemasta tollasten kavereitten kanssa. Tuskin voisit niille puhua asiasta tyyliin: "joo, mä tiiän että te ootte mulle kateellisia.." sielt tulis varmaan sellast kommenttii takas et huhhuh. Oon myös kokenu sen, että mut jätetään porukoitten ulkopuolelle naisten keskuudessa. Miesten kanssa sit taas ei todellakaan.. O_O toi on ongelma mistä harvoin puhutaan. et kauniilla ja mukavillaki voi olla sosiaalisia ongelmia.

    • Koivutar____

      Ihmisiä ottaa päähän jos he ovat jossakin asiassa huonompia. Sen sijaan että he yrittäisivät itse saavuttaa saman, he yrittävät polkea toisen maahan.

      Kaikki valittavat että olen ärsyttävän täydellinen. Halveksin heitä sen vuoksi. Valittavat että olen ärsyttävä ja sitten tunkevat seuraan. Tai yrittävät hyötyä minusta.

      Tuntuu että oma maailmankatsomukseni on niin outo kaikille, että pidän heitä kaikkia typeryksinä. He halveksivat minua ja tavotteitani, toisaalta haluavat kaikki hyvät ominaisuuteni. Tai ainakin ottaa ne minulta pois. Minä en voi antaa heille hiuksiani, en todistuksen numeroitani...

      En ole kaunis klassisella tavalla, mutta kuitenkin ulkonäössäni ja ruumiinrakenteessani on piirteitä jotka he haluavat. Mutta he eivät voi saada.

      He eivät voi saada koulumenestystäni tai tietoja pääni sisällä. Ei intoa oppimiseen ja lukemiseen ilman että saisivat myös aatteeni. Haaveeni, halveksuntani ihmistä kohtaan. Menettämättä sitä pinnallista suosiotaan ja rakkauselämäänsä.

      Joten he eivät voi kun viedä minulta sen kaiken. Tuhota sen mikä on minulle tärkeää. Sillä olen heidän mielestään ärsyttävä.

    • kokemusta

      ei varsinaisesti mulla ja tää on jo ihan sika vanha juttu mutta joskus ylä asteella oli yks tyyppi joka hengas tommoste alentavien mulkkujen kaa ja sit mä ja yks mun kaveri "pelastettii" se niiltä ja se oli puol vuotta semmone et ku kysy et mitä se´haluu tehdä nii tuli aina
      -ihan sama
      ku se pelkäs et jätetää se jos se ei miellytä.. sit sille tuli itseluottamusta ja nykyäänki ollaa kavereita :)

      • 997879

        Pelasta mutkin nyt...


    • Viivinenn

      Mulla on taas semmonen tilanne, että oon 8lk ja mulla on kaks parasta kaveria samalla luokalla mun kans. Yks tyttö lähti meijän kaveriporukasta ihan vasta eikä oo puhunu kenellekkää meistä nyt muutamaan viikkoon. Lopetti vaan iha yhtäkkiä puhumisen ja ei ees hymyile nykyään. Ollaan kuitenki oltu parhaita kavereita ala-asteelta alkaen. Sen jälkeen ja myös ennenkin sitä, nämä kaksi kaveriani on kiusanneet minua. Haukkuu mm. v**un hikeksi ja herjailee kaikilla asioilla jos haluan esimerkiksi tunnilla keskittyä ja olla hiljaa nii tytöt vaa: joo nyt se on muka nii kunnolline ja aukoo päätä mulle ja on tosi ilkeitä mua kohtaan. Tekee pilaa joka ikisestä asiasta mitä sanon tai teen. Oon vaan miettiny että minkälaiset ystävät tuommosta tekkee. Sitte ne myös harrastaa sellasta että jos joku ihminen on vähän erilaisempi kun muut nii sitä vihataan. Yritän aina tottakai pitää sellasten erilaisten puolia siinä. Mun kaverit myös kieltää mua olemasta sellasten ei niin coolejen ku meijän kaa. Mennee hermot. Haluaisin niin pistää välit poikki, mutta jäisin ihan yksin nyt kun se mun mukavin kaveri lähti porukasta, mulla ei oo oikee muiltakaa luokilta kavereita. Eniten mua pelottaa se että jään yksin. En kuitenkaa haluais tuhlata aikaa sellasiin ihmisiin. Oon niille kuitenki asiasta monta kertaa fiksusti maininnu että ei oo kivvaa tommonen. Äiti sano että mennee jo koulukiusaamisen puolelle tuo. En tiiä mitä kannattais tehä...

    • jastiina

      Haluatko olla huonossa seurassa,yksin vai etsiä muita kamuja.Nykyiset frendit ei kyl vaikuta kovin mukavilta joten eiköhän kiusaajakaverit jouda vaihtoon jos ne ei muuta osaa kuin ilkeillä.Puolustaa saa itteensä,ei sitä pilkkaamista tarvi sietää kenenkää.Eti fiksumpaa seuraa ei sun yksin tarvi jäädä silti,tsemii!

      • Tämä posti on lähes 11 vuotta vanha. Luuletko että sama ongelma piinaa häntä yhä? Luuletko että hän vastaa, saatika edes muistaa tätä?


      • jastiina

        No mistäs sitä tietää vaikka ap näitä lukisikin asiat on jo ratkenneet vuosien varrella mutta vastaus olikin jälkimmäiselle.


    • Joo. Ihan hyvä idea karsia kavereista pois ne kusipäät. Muista että "misery loves company" kurjuus rakastaa seuraa. Kaverit vaan haluaa vetää sua alas, ettet näkis itseäs parempana kuin he ja siten juuri etisis heitä parempaa seuraa. Kannattaa kuitenkin tehdä niin, mutta pidä kuitenkin ne ihmiset jotka eivät ole kusipäitä.

      Ei ehkä kannata ihan siltoja polttaa, mutta annat niiden suhteiden vaan kuihtua pois.

    • Odottanut12vuotta

      Lähes 11 vuotta aloituksesta. Nykyään kavereita on vaan netissä, jos sielläkään. Mikään ei ole pysyvää, ei ystävyys, kaveruus, rakkaus. Vain kuolema on varmaan, silloin odotus ja kärsimys ovat lopullisesti ohi.

    • 14_

      Älä hengaa niiden kanssa, oon 14v poika ja samaa vittuilua yms. ilman syytä. Nyt ymmärsin erkaantua siitä porukasta mut oikee frendi muutti Itäkeskukseen ja lievä masennus pukkaa päälle

    • AmmattiRunkkaaja

      Ehkä oot liian itsevarma jo alussa täällä sanoit "olen kaunis" ja sit sulla on muka parempaa huumoria kuin muilla tai parempaa kun toosten haukkuminen ymmärrän kyllä miks et niin helposti saa ystäviä mulla on aspergeeni mutta oon ainakin saanut tytyöystävän ja pari kaveria mulla on ilma tyttöystävääni en voi elää ae on mun kaikki kaikessa mutta mä näytän ihan mamman pojalta mutt oon kuitenkin varattu mulla on ruma hymy mutta viis siitä kunhan mun oma tyttöystäväni tykkää siitä ka tykkää j

      • AmmattiRunkkaaja

        nii ja vanhemmat tykkää mun hymystä ja sillee... ite vaan tykkään että en mä noin iloiselta saa näytyää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1649
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1599
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1465
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1266
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1138
    Aihe