Onkos muilla kaksosilla samaa ongelmaa kuin mulla....takana yksi pitka suhde 6v, nyt toisessa suhteessa 6v myos ja sama kaava alkamassa kuin edellisessa, pelkaan etta olen kyllastymassa ja haluaisin taas vaihtelua ja jannitysta...edellinen suhde paattyi kun aloin pettamaan ja siita ei tullut loppua...nyt nayttaisi taas samalta. Pelottaa vaan etta kykenenko koskaan 6v pidempaan suhteeseen???:/ Yhden yon juttuja ja lyhyempia juttuja on ollut paljon...
Onko kohtalotovereita? Vaikeaa olla kaksonen ja haluta niin montaa asiaa yhta aikaa....
Vaikea kaksosluonne suhteessa
3
1492
Vastaukset
- Häilyvä
Eikös eduskunta jo päättänyt.Miksi valitat
- aurinko
Itse kaksosnaisena olin 6v ekan kanssa. Toinen keski 18v . Luulen, että horoskoopista välittämättä jos toinen ei ole se oikea, ei kestä koko elämää vaan päättyy alkuhuuman jälkeen. Itse luokittelen aika moneksi vuodeksi "alkuhuumaa" :). Toivotan sulle kaikkea hyvää ja että löydät sen oikean jonka kanssa saat elää loppuun asti. Rukous voisi olla aika hyvä juttu siinä, että saat sen oikean. Siut sulle.
- mitä vielä
Ehkä ajataus "sen oikean" löytämisestä tässä elämässä on vain harhaa. Anna itsellesi anteeksi. Yritä uudelleen. Voi olla, että tapaat joskus ihmisen, joka on yhtä levoton kuin sinä, joka pettää sinua yhtä usein kuin sinä häntä ja silti koette yhteyden keskenänne. Tai sitten tuo sielunkumppani löytyy sisäisesti. Moraali on vain ihmisten määrittelemä selviytymisen kannalta olennainen toimintamalli. Sen ei pitäisi antaa estää elämää, eikä tuhota oikeutusta siihen.
Anna mennä vain. Hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5456853Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202550Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97939Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802