Heips..Omistan tälläisen E46 316i ja ongelmana on sellainen tehottomuus kun yrittää kiihdyttää varsinkin ykkösellä niin auto ei tahdo liikkua oikein millään normaalisti eteenpäin???
Tyhjä käyntikin heijaa välillä pysähdyksissä ja "välillä" auto kuitenkin toimii jotenkin ihan pintakaasulla kiihdyttäessä...Matka ajossa ei huomaa mitään paitsi kun jos haluisit lähteä ohittamaan niin pitää olla pitkä SUORA!!!
Kertokaa jos OIKEASTI tiedätte joku missä vika tai mikä rikki...Ei mielellään mitään arvauksia koska niitä olen jo saanut ihan RIITTÄVÄSTI!!!
KIITOS SINULLE JOKA TIEDÄT TÄMÄN RATKAISUN !!!
BMW E46 316 -99 NYKII APUA?
14
5238
Vastaukset
- että...
tuo on pemarille ihan normaalia. Mutta tämä oli vain arvaus.
- ropelipää
Sun kaltaisille paskanjauhajille pitäisi laittaa bannit.
Ilmamassamittari saattaa olla vaihtokunnossa
- mopo
Ei se 1.9 mopon koneella varustettu BMW jaksa kulettaa sitä 1500 kg koria!
- Lipi
Kuule kaveri jos et tajuu autoista mitään niin ole sit hiljaa!
Auto ei ole tietenkään mikään tykki, mut tämä ei ole normaalia tietenkään muulle kuin BMW:lle kun eipä ole muut autot näin nykineet!!!
- Autokoulun ope.
kun lähdet liikkeelle, se helpottaa.
- E 90
rikki, mulla oli sama vika ja oireet. Mulla lisäksi lambada anturi oli sökö. Meni takuuseen vuonna 2003 autoni oli vm -99
- lipi
Se vaan taitaa olla näin että sitä vikaa ei näy vaikka käyttää testerissä? Ainakin toiset ovat näin väittäneet!
Mitähän tämä IMM. maksaa ja mistä sen voisi saada tarvike osana..samoin kuin sen lambdan jos sekin on rikki??? Olisiko tietoa....? - E 90
lipi kirjoitti:
Se vaan taitaa olla näin että sitä vikaa ei näy vaikka käyttää testerissä? Ainakin toiset ovat näin väittäneet!
Mitähän tämä IMM. maksaa ja mistä sen voisi saada tarvike osana..samoin kuin sen lambdan jos sekin on rikki??? Olisiko tietoa....?testerissä, se on totta. Mittari maksoi muistaakseni n. 400 € ja lambandatunnistin n.200 € paikoilleen asennettuna. Mun onneksi meni takuuseen.
- lipi
E 90 kirjoitti:
testerissä, se on totta. Mittari maksoi muistaakseni n. 400 € ja lambandatunnistin n.200 € paikoilleen asennettuna. Mun onneksi meni takuuseen.
Joo se on sit varmaan sökönä...Nyt se auto ei edes ota täysiä kierroksi kylmänä kun 4-5 ihan kuin rajoitin olisi siinä..se vaan pätkii tosi pahasti et voi kai olla jotain muutakin häikkää..kiitos vinkeistä sinulle!!!
- Manne
Moi! Ilmamassamittari on hajalla. Itellä kans bemari ja meni tuossa vastaikään sama osa, ja oli just samat oireet. Osa on kallis, veikkaisin uusi maksaa noin 400:aa euroa. Itsse ostin käytetyn ja auto muuttui täysin. Auto on todella tehoton kans jos mittari on hajalla.
- Juuso
Jepujee.. mulla alkoi oirehtimaan siten että nyki kylmänä, mutta toimi kyllä lämmetessään oikein, sitten meni lopulta ( pari vkoa ) niin että katosi tehot ihan totaalisesti. Oli oulussa asennettuna jotain 400...
- Niko_89
moro jooh vika olis semmonen ku auto on paikallaan ja pitää kierokset 1000-2000 välissä nii kone silleen ihmeellisesti rykii. tänään vaihdoin uudet tulpat ja ei muuttunu mikskään. mikähän on vikana :(
- simplycleveri
Käynti häiriöitä, vikakoodit lukasta pika huollos tai itee!
- Seuraavaksi_vaihdat
tulpanjohdot ja virranjakajan kannen. Mutta hei, mieset veisi sitä samantien jollekin joka ymmärtää edes perusasiat. Paskalaatua, sanoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022216- 1041654
- 821318
- 1231303
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36952
- 33824