BMW E46 316 -99 NYKII APUA?

Nimetön

Heips..Omistan tälläisen E46 316i ja ongelmana on sellainen tehottomuus kun yrittää kiihdyttää varsinkin ykkösellä niin auto ei tahdo liikkua oikein millään normaalisti eteenpäin???
Tyhjä käyntikin heijaa välillä pysähdyksissä ja "välillä" auto kuitenkin toimii jotenkin ihan pintakaasulla kiihdyttäessä...Matka ajossa ei huomaa mitään paitsi kun jos haluisit lähteä ohittamaan niin pitää olla pitkä SUORA!!!

Kertokaa jos OIKEASTI tiedätte joku missä vika tai mikä rikki...Ei mielellään mitään arvauksia koska niitä olen jo saanut ihan RIITTÄVÄSTI!!!

KIITOS SINULLE JOKA TIEDÄT TÄMÄN RATKAISUN !!!

14

5304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että...

tuo on pemarille ihan normaalia. Mutta tämä oli vain arvaus.

• ropelipää

Sun kaltaisille paskanjauhajille pitäisi laittaa bannit.
        Ilmamassamittari saattaa olla vaihtokunnossa

• mopo

Ei se 1.9 mopon koneella varustettu BMW jaksa kulettaa sitä 1500 kg koria!

• Lipi

Kuule kaveri jos et tajuu autoista mitään niin ole sit hiljaa!
        Auto ei ole tietenkään mikään tykki, mut tämä ei ole normaalia tietenkään muulle kuin BMW:lle kun eipä ole muut autot näin nykineet!!!

• Autokoulun ope.

kun lähdet liikkeelle, se helpottaa.

• E 90

rikki, mulla oli sama vika ja oireet. Mulla lisäksi lambada anturi oli sökö. Meni takuuseen vuonna 2003 autoni oli vm -99

• lipi

Se vaan taitaa olla näin että sitä vikaa ei näy vaikka käyttää testerissä? Ainakin toiset ovat näin väittäneet!
        Mitähän tämä IMM. maksaa ja mistä sen voisi saada tarvike osana..samoin kuin sen lambdan jos sekin on rikki??? Olisiko tietoa....?

• E 90
        lipi kirjoitti:

Se vaan taitaa olla näin että sitä vikaa ei näy vaikka käyttää testerissä? Ainakin toiset ovat näin väittäneet!
        Mitähän tämä IMM. maksaa ja mistä sen voisi saada tarvike osana..samoin kuin sen lambdan jos sekin on rikki??? Olisiko tietoa....?

testerissä, se on totta. Mittari maksoi muistaakseni n. 400 € ja lambandatunnistin n.200 € paikoilleen asennettuna. Mun onneksi meni takuuseen.

• lipi
        E 90 kirjoitti:

testerissä, se on totta. Mittari maksoi muistaakseni n. 400 € ja lambandatunnistin n.200 € paikoilleen asennettuna. Mun onneksi meni takuuseen.

Joo se on sit varmaan sökönä...Nyt se auto ei edes ota täysiä kierroksi kylmänä kun 4-5 ihan kuin rajoitin olisi siinä..se vaan pätkii tosi pahasti et voi kai olla jotain muutakin häikkää..kiitos vinkeistä sinulle!!!

• Manne

Moi! Ilmamassamittari on hajalla. Itellä kans bemari ja meni tuossa vastaikään sama osa, ja oli just samat oireet. Osa on kallis, veikkaisin uusi maksaa noin 400:aa euroa. Itsse ostin käytetyn ja auto muuttui täysin. Auto on todella tehoton kans jos mittari on hajalla.

• Juuso

Jepujee.. mulla alkoi oirehtimaan siten että nyki kylmänä, mutta toimi kyllä lämmetessään oikein, sitten meni lopulta ( pari vkoa ) niin että katosi tehot ihan totaalisesti. Oli oulussa asennettuna jotain 400...

• Niko_89

moro jooh vika olis semmonen ku auto on paikallaan ja pitää kierokset 1000-2000 välissä nii kone silleen ihmeellisesti rykii. tänään vaihdoin uudet tulpat ja ei muuttunu mikskään. mikähän on vikana :(

• simplycleveri

Käynti häiriöitä, vikakoodit lukasta pika huollos tai itee!

• Seuraavaksi_vaihdat

tulpanjohdot ja virranjakajan kannen. Mutta hei, mieset veisi sitä samantien jollekin joka ymmärtää edes perusasiat. Paskalaatua, sanoisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2766
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1194
    3. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      62
      1005
    4. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      999
    5. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      85
      935
    6. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      917
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      862
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      825
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      728
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      694
    Aihe