Sen vain haluan sanoa koko köörille, että kova on laji. Ei vieläkään saa poikki. Ainoa sisko tarjosi apuaan, mutta A-klinikalle ei voi mennä kun äijä on aina kännissä, ja katkolle en lähde makoilemaan.
Tässä joutuu perääntymään, ja ajattelemaan korkeampaa voimaa, kun itse ei kykyne ei mihinkään ja terävä ei enää auta yhtään. Zieg hail.
Tässä porskutellaan..
4
514
Vastaukset
- aahoohoo
jos kerran katko ei kelpaa.
- vakiopaska
Samanlainen olen ja aion huomenna mennä a-klinikalle.
Koita saada se putki poikki ja tule mukaan.
-Kaveri- - I-vain
Hyvä Aimo, ota yhteyttä tri. Tötterströmiin, hänellä ehkä on hyvät ohjeet tiedossa.
Varma tieto välttää krapulat; Älä ota ensimmäistä viina ryyppyä.
Lämmintä ja raitista kesää kaikille!- 7.7 -06.
Onko asiantuntija sittenkin hän;
Tentström-PAV-OPT ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823