Isä ja Poika ajavat autoa. He kolaroivat, Isä kuolee välittömästi ja Poika kyyditetään täyttä vauhtia sairaalaan ambulanssilla. Sairaalan ovella Lääkäri kysyy: "Poikani, Mitä sinä täällä teet?" =)
Itse keksin tuon samantien muittamutkitta kun kuulin tuon. Mutta moni muu ei siinä huoneessa tajunnut olleskaan! :D Mulla on myös pari muuta arvotusta jos sulta sais sähköpostis niin haluisin lähettää pari taikka messenger! :D
Jenkkapoo Arvoitus sinulle :D
Poeka 14v.
6
1485
Vastaukset
- jhgjhgj
jos se isä siel autos oli jonkun muun isä eikä sen pojan xD tai sit se lääkäri sano sen jollekki muulle.
- hidasälyinen
eli kerroksä sitä vastausta?!
Mä kyl tykkään noista arvotuksista (varsinkin sit kun tiedän vastauksen :D) toivottavasti niitä tulis lisää!! - Ratkaisia
Jos haluat tietää vastauksen mene alas
V:Lääkäri oli nainen.- tuota
vielä sen verran et se lääkäri oli pojan äiti.
- fukc
se oli sen äiti
- arvuuttaja13
mä ajattelin että autossa ollut isä ei oolut kuitenkaan sen pojan isä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh382204Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat361815Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli60156541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.481453Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit421442- 1111393
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691375- 851264
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai1271145Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411144