Isä ja Poika ajavat autoa. He kolaroivat, Isä kuolee välittömästi ja Poika kyyditetään täyttä vauhtia sairaalaan ambulanssilla. Sairaalan ovella Lääkäri kysyy: "Poikani, Mitä sinä täällä teet?" =)
Itse keksin tuon samantien muittamutkitta kun kuulin tuon. Mutta moni muu ei siinä huoneessa tajunnut olleskaan! :D Mulla on myös pari muuta arvotusta jos sulta sais sähköpostis niin haluisin lähettää pari taikka messenger! :D
Jenkkapoo Arvoitus sinulle :D
Poeka 14v.
6
1480
Vastaukset
- jhgjhgj
jos se isä siel autos oli jonkun muun isä eikä sen pojan xD tai sit se lääkäri sano sen jollekki muulle.
- hidasälyinen
eli kerroksä sitä vastausta?!
Mä kyl tykkään noista arvotuksista (varsinkin sit kun tiedän vastauksen :D) toivottavasti niitä tulis lisää!! - Ratkaisia
Jos haluat tietää vastauksen mene alas
V:Lääkäri oli nainen.- tuota
vielä sen verran et se lääkäri oli pojan äiti.
- fukc
se oli sen äiti
- arvuuttaja13
mä ajattelin että autossa ollut isä ei oolut kuitenkaan sen pojan isä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652258- 2001276
- 711088
- 1071071
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig207901Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211899Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta49741