Mitäs mieltä olette kaupungin omasta radiokanavasta?
Mielestäni musiikki on paljon monipuolisempaa kuin monella valtakunnallisesti kuuluvalla kanavalla. Esim. radio Novalla pyörii aina sama hälläpyörä päivästä toiseen ja biisit on melkein ennalta arvattavissa. 882 soittaa mielestäni todella monipuolisesti musaa eri ikäisten ihmisten makuun. Tosin 882:n taso laski kun
ottivat juontajiksi Uolevin ja Mikaelin eli vastaavanlaiset heput kuin Juuso ja Peltsi. Ei U&M:n höpinöitä jaksa kuunnella.
Radio 882
19
2902
Vastaukset
- rekkamies
no jokasella on omat suosikkinsa ja
makunsa kullakin mun parhaus järjestys:
1. nova
2. radio sata
3. auranaallot
4. 88,2
ja novahan on helpoin maata kiertävälle
kuskille ku ei tartte kokoajan vaihtaa kanavaa.- kuuntelija vm. 78
Radio sata on kans ihan jees. Varsinkin ne uutiset turun murteella on hyvät!
- kuski.
kuuntelija vm. 78 kirjoitti:
Radio sata on kans ihan jees. Varsinkin ne uutiset turun murteella on hyvät!
ja täs ois taas uutissi turust,
ei viralissi mut torelissi.
ne on kyl ihquja. - Kapteeni ääni
Tässä meikäläisen lista radioasemat TOP-5:
1. Auran Aallot
2. Groove FM
3. Radio Nova
4. Kiss
5. Radio Suomi
..
13. Radio 882
- mun mielestä...
taas Uolevi on parasta mitä 88.2 löytyy. Naurattaa jo valmiiksi kun äänen kuulee...
- on kokonaan
menettänyt kiinnostavuutensa.
ensivuotensa se oli radiokanava yli muiden , nyt saisi lopettaa ... - Kapteeni Ääni
on kokonaan kirjoitti:
menettänyt kiinnostavuutensa.
ensivuotensa se oli radiokanava yli muiden , nyt saisi lopettaa ...Totta kai siinä aluksi oli uutuuden viehätyksensä. Sitä paitsi radioasemia oli siihen aikaan paljon vähemmän kuin nyt. Pitäisköhän laittaa nettiadressi liikkeelle: Lopettakaa 882 tarpeettomana..?
- kuski.
Kapteeni Ääni kirjoitti:
Totta kai siinä aluksi oli uutuuden viehätyksensä. Sitä paitsi radioasemia oli siihen aikaan paljon vähemmän kuin nyt. Pitäisköhän laittaa nettiadressi liikkeelle: Lopettakaa 882 tarpeettomana..?
mä voin laittaa heti ekana nimen siihen
nettiadressiin joka lopettaa salon radion. - Nimetön84
Kapteeni Ääni kirjoitti:
Totta kai siinä aluksi oli uutuuden viehätyksensä. Sitä paitsi radioasemia oli siihen aikaan paljon vähemmän kuin nyt. Pitäisköhän laittaa nettiadressi liikkeelle: Lopettakaa 882 tarpeettomana..?
Samaa mieltä olen tuosta asiasta. En TAJUA mitä virkaa enää 88.2 on Salossa. Toimii luultavasti muualla Suomessa mutta Salon radiota kuunnellessa on pakko vaihtaa taajuutta.. Sen verran tyhmää juttua tulee.. Nova on noille kolmekymppisille ihan hyvä kanava, olihan niillä mainoskin että "tunnen olevani yhä kolmekymppinen kun kuuntelen Radio Novaa".. Eli sen asiakassegmentin kyllä huomaa.. Mutta siellä sentään paremmat jutut kuin 88.2:lla.
- kuski.
Nimetön84 kirjoitti:
Samaa mieltä olen tuosta asiasta. En TAJUA mitä virkaa enää 88.2 on Salossa. Toimii luultavasti muualla Suomessa mutta Salon radiota kuunnellessa on pakko vaihtaa taajuutta.. Sen verran tyhmää juttua tulee.. Nova on noille kolmekymppisille ihan hyvä kanava, olihan niillä mainoskin että "tunnen olevani yhä kolmekymppinen kun kuuntelen Radio Novaa".. Eli sen asiakassegmentin kyllä huomaa.. Mutta siellä sentään paremmat jutut kuin 88.2:lla.
kiva ku oot samaa mieltä
mutta älä nyt ikälopuks ala
herjaamaan.
en VIELÄ ole 30.
oon 25v ja jo noin 10 vuotta
kuunnellut novaa eli ei se
mikään vanhusten kanava ole!!! - Nimetön84
kuski. kirjoitti:
kiva ku oot samaa mieltä
mutta älä nyt ikälopuks ala
herjaamaan.
en VIELÄ ole 30.
oon 25v ja jo noin 10 vuotta
kuunnellut novaa eli ei se
mikään vanhusten kanava ole!!!Enhän minä herjaakaan.. Niin niissä mainoksissa vaan on kuulunut. Minä tykkään todella kovin Novasta, aina autossa kuuntelen Novaa ja kotona kanssa. Se on mahti kanava. Mulla menee hermot 88.2. kanssa...
- Kessus
Oot ensimmäinen tapaamani henkilö, joka tunnustaa kuuntelevansa 882:a.
- kuuntelija vm. 78
no, kullakin on oma makunsa.
- on paras
88.2 jaksaa kunnella IKU viitasta , jos se pääsis samaan vireseen kuin muutama vuos sitten kärpät- TPS matsissa :-)
- Tiskari
Mun mielestä Salon radion musassa ei ole mitään isompaa eroa, vaikkapa Novaan verrattuna. Paitsi että salon radiossa kuulee Pelle Miljoonaa ja Hassisen konetta! Jos välillä ei mainittaisi mikä asema on kyseessä, niin luulempa ettei meistä kukaan erottaisi näitä kanavia toisistaan. Paikallisen eduksi lasken paikalliset uutiset, jonka vuoksi mulla on töissä päällä paikallinen.
- Anonyymi
En tiedä onko tuota Salon kanavaa enää olemassa?..Taitaa olla joku kasari kanava? tai Suomi kanava sen paikalla
- Anonyymi
Kasari on täyttä paskaa. Ei ainuttakaan suomalaista biisiä. Juontajat kehuvat kasarin maasta taivaaseen, vaikka kotimaiset bändi olivat yhtä hyviä ja jopa parempia, kun nuo ulkomaalaiset typerät disko renkutukset.
Kyllä 88, 2 on ikävä. Viheliäinen Salon Seudun Sanomien Kirsi Kirjonen, joka suuressa viheliäisyydessään meni myymään kanavan Radio Melodialle. Melodiassa tehtiin
paljon munauksia.
Varoituksista huolimatta Melodia alkoi lähettää poliittisien lehtien mainoksia. Raha sokaisi koko radion. Melodia kuoli siihen, että suomalaiset eivät tykänneet, että radiossa mainostettiin kommunistien lehteä.
Umpi tyhmä Melodian päällikkö ei uskonut varoituksia politikan mainostamisesta radiossa, kun ei ollut edes vaalitkaan tulossa. Ensin hävisivät kuuntelijat, jotka eivät halunneet kuunnella kommunistien poliittista paskaa. Kuulijoiden jälkeen mainostajat. - Anonyymi
...
- Anonyymi
Suuri emämunaus tehtiin,kun Salon oma radiokanava lopetettiin. En anna ikinä anteeksi sille henkilölle, joka kanavan lopetti ja myi sen pois. Anteeksi antamaton teko. Mitä sen hölmöissä aivoissa liikkui?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1154980
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4042947Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961435Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839