Paha haju alapäässä

Haisuli

Onko kohtalotovereita, joita ajoittain vaivaa alapään erittiden paha haju, joka ilmenee lähinnä seksin aikana. Haju muistuttaa kalan hajua ja leijailee sieltä seksin aikana ja tarttuu käsiin ym. Hygieniasta ei johdu koska ilmenee peseytymisenkin jälkeen. Tosi kiusallinen tilanne itselle, en tiedä häiritseekö kumppania.
Mikä siihen vaivaan auttaisi, voisiko olla jotain bakteereja joita olisin saanut mieheltäni, hiivaa se ei ole. Onko kotikonsteja hoitoon??
Kiitos vastauksista jo etukäteen!!

30

16448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinttu

      nähny mainosta jossa naislääkäri kyselee tyyliin "kärsitkö yleisestä vaivasta joka ilmenee pahana hajuna alapäässä mm. yhdynnän jälkeen." Syynä kuulemma pH-arvon muutos (en muista aleniko/nousiko). Siinä mainostetaan nimenomaan tätä lääkettä mutta eipä sen nimi sit jäänykään mieleen. Ehkäpä selviää jos menet apteekkiin kyselemään. Kyse oli kuitenkin pH:sta!

      • Haisuli

        Kiitti vinkistä, täytyypä mennä apteekin kautta kotiin ja toivoa että apu löytyy sieltä.


      • Haisuli
        Haisuli kirjoitti:

        Kiitti vinkistä, täytyypä mennä apteekin kautta kotiin ja toivoa että apu löytyy sieltä.

        Muistaisko joku tämän kyseisen lääkkeen nimeä tai olisko kellään kokemuksia sen käytöstä, onko tehonnut??


      • ollut...
        Haisuli kirjoitti:

        Muistaisko joku tämän kyseisen lääkkeen nimeä tai olisko kellään kokemuksia sen käytöstä, onko tehonnut??

        lactal


      • on sen geelin
        Haisuli kirjoitti:

        Muistaisko joku tämän kyseisen lääkkeen nimeä tai olisko kellään kokemuksia sen käytöstä, onko tehonnut??

        nimi.En ole kokeillut kuin sisartuotteita,ei ollut apua.


      • Anonyymi
        on sen geelin kirjoitti:

        nimi.En ole kokeillut kuin sisartuotteita,ei ollut apua.

        Käyttäkää lactalia ja kuukuppia.


    • juttu...

      Hei,
      Tiedän todellakin mistä puhut. Minulla ollut sama vaiva USEITA kertoja. Se on siis nimeltään clue.. Emätintulehdus jossa bakteeritasapaino jotenkin häiriintyy ja siitä tämä kalanhaju. Clue saattaa joskus mennä ohi itsestäänkin mutta on todellakin kiusallinen vaiva. Itse olen siihen lääkkeeksi saanut Flagyl emätinpuikkoja ja tehosivat kyllä. Clueen liittyy usein myös hiiva.. Mutta kannattaa toki kokeilla näitä kotikonstejakin.. Mutta kehottaisin käymään lääkärissä niin ottavat näytteen..

    • Kristiinalta

      Minäkin sain tuohon samaiseen hajuun Flagyl-puikkokuurin (antibiootti). Kyllä sunkin on mentävä gynelle, ton hajun takia sulla saattaa olla papakin tällä hetkellä luokkaa 2.

      Sen jälkeen olen tarvittaessa käyttänyt Ecovag maitohappokapseleita. Niitä saa vain luontaistuotekaupoista. Se on tanskalaisten patentoima ja sisältää samaa maitohappobakteerikantaa kuin naisen emätin. Mainoksessa väitetään, että muut maitohappokapselit sisältää lehmän suoliston bakteerikantaa, en tiedä onko se totta. Mutta nää on vaan ihan pieniin hajuoireisiin, ei noin suureen ongelmaan kuin sun kuvailema.

      • Kristiinalta

        Toisaalta toi Lactal vaikuttaa myös ainakin mainoksen mukaan tosi hyvältä hoidolta!! Ihmettelen vaan, kun siinä sanotaan, että sitä on käytetty jo kymmenen vuotta, niin miksi sitten aina täällä kerrotaan, että lääkäri käski käyttämään Gynophilusta.


    • skunk -86

      Sama juttu mulla! Haju on ihan järisyttävän hirveä ja kumppanikin meinaa pyörtyillä.. Itellä on tosi kurja olo jne. Sain vähän aika sitten flagyl-kuurin, mutta nyt vaiva on palannut! Lactal- mainoksen nähtyäni arvelen, että läääke voisi olla avuksi.. Huomenna täytyy kipaista apoteekkiin ja toivoa että lääke ei ole hintava (on nimittäin mennyt aika hyvin rahaa lähiaikoina näihin emätin- ym. vaivoihin)!

      • huez

        ainakin kokeilleena voin sanoa että se toimii, kuuri kestää viikon verran ja normalisoi ph-tasapainon. Käsittääkseni nämä Lactal- puikot ovat ikäänkuin apu heti yhdynnän jälkeen kun se haju kuitenkin palaa jos antaa vaan olla pitemmän aikaa. Eli eka gynophilus- kuuri ja sit tasapainon pitämiseksi lactal-puikko kaikenlaisten tilanteiden jälkeen mistä emättimen ph- arvot saattavat järkkyä. Voipi kyllä pitemmän päälle olla aika kallista puuhaa mutta ehkäpä niitä ei tarvitse


      • myöskin
        huez kirjoitti:

        ainakin kokeilleena voin sanoa että se toimii, kuuri kestää viikon verran ja normalisoi ph-tasapainon. Käsittääkseni nämä Lactal- puikot ovat ikäänkuin apu heti yhdynnän jälkeen kun se haju kuitenkin palaa jos antaa vaan olla pitemmän aikaa. Eli eka gynophilus- kuuri ja sit tasapainon pitämiseksi lactal-puikko kaikenlaisten tilanteiden jälkeen mistä emättimen ph- arvot saattavat järkkyä. Voipi kyllä pitemmän päälle olla aika kallista puuhaa mutta ehkäpä niitä ei tarvitse

        Jos vain sinut hoidetaan ja miehen terskan alla muhii pöpöt, saat tulehduksen aina takaisin.

        Onko otettu trichomonas testi? Jospa teilla molemmilla on se. Myös hiivatulehduksessa kannattaa hoitaa molemmat yhtäaikaa. Miehellä ei yleensä mitään oireita hiivasta eikä tricomonaksesta. Naisella sitä kamalammat oireet.


    • Dana

      Mulla oli ihan sama juttu. Tosi voimakas haju seksin aikana ja jälkeen. Gynellä todettiin emätintulehdus- clue-solut oli jotenkin "villiintyneet". Antibioottikuurin sain.

    • Monta1

      Kalanhaju alapäässä johtuu Trichomas tartunnasta, yleensä seksin välityksellä. Siihen on oma lääkkeensä. Ei kun lääkäriin vaan.

      • Anonyymi

        Ja nämä naiset vinkuu,että se on normaali pil..n haju.No ei ole


    • henski -92

      mikä mulla voisi mahdollisesti olla kun kutittaa ihan sikana glitorista?

    • rSDGZZDF

      Aamulla seksin jälkeen alapääni haisi muistuttaen kalamaista hajua, ja vastaavaa en ole kokenut aikaisemmin.

      Luin jostakin, että sperma voi aiheuttaa tämän, mutta käytimme yhdynnän aikana kondomia. Pitäisikö minun huolestua, voiko tämä tarkoittaa sitä, että kortsu ei ole ollut miehen päällä koko aikaa / kortsu on mennyt rikki? Olimme molemmat aika humalassa eilen, joten en voi olla miettimättä tätä vaihtoehtoa. Luulen, että tämä tekee minut niin vainoharhaiseksi, että minun on pakko hakea jälkiehkäisy kaiken varalta.

      • Anonyymi

        Yök


    • /::

      Ite oon 13-vuotias ja välillä alapää haisee todella pahalta O.o

      • Lääkäriin!

        Jos ilmenee hajuja, on syytä käydä lääkärissä. Pahan hajun aiheuttaa yleensä emätintulehdus eikä se parane ilman reseptilääkettä. Tulehdus on hoidettava ennen kuin se leviää kohtuun ja mahdollisesti munasarjoihin.


      • Anonyymi

        Hyi helvet.i


    • auttakaa1

      Olen 15-vuotias tyttö ja minulla on nyt ollut jo n. 2kk sama ongelma. Alapää haisee todella pahalta koko ajan ja valkovuoto näyttää joskus olevan hieman kellertävää. Ainoastaan kuukautisten aikana hajua ei ole/huomaa. Mikäköhän mahtaa olla syy? Kenties joku tulehdus? Käytän e-pillereitä ja kävin gynellä viimeksi heinäkuussa, mutta silloin ei ollut vielä ongelmaa. Huomasin ensimmäisen kerran pahanhajun joskus elokuun tienoilla. Pitäisikö käydä lääkärissä tai jotain vastaavaa?

      • Anonyymi

        Olen 45 vuotias mies ja alapääni haisee myös,

        Voisiko johtua pieremisestä

        Ajankohdat ovat samanaikaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 45 vuotias mies ja alapääni haisee myös,

        Voisiko johtua pieremisestä

        Ajankohdat ovat samanaikaiset

        Hyi


    • Anonyymi

      Nämä lihavat maitovalaat haisee kaikki sillille. Ei lähde pesemälläkään haju käsistä pois.

    • Anonyymi

      klamydia aiheuttaa pahaa hajua

      • Anonyymi

        Kuinka sen huomaa? Täytyykö tehdä kokeita.


    • Anonyymi

      Lähtee heti muija vaihtoon jos ei osaa alapäätään hoitaa

      • Anonyymi

        Samoin


    • Anonyymi

      Joskus aamulla kun menee bussiin niin haistaa selvästi yököttävän pill.n hajun.Hyi! Meinaa oksennus lentää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe