Olen joulukuun (29.) kauris mutta syntynyt keskosena kuukausi etuajassa. Olen myös hyvin tyypillinen kauris pikkutarkkuudessa ja vastuullisuudessa ja määrätietoisuudessa, myös huumorintajuni on erikoinen ja avautuu harvoille jne.
Mutta huomaan omaavani myös kovin vesimiesmäisiä piirteitä, kuten seurassani ei ole koskaan tylsää, olen hyvin spontaani ja teen nopeita ratkaisuja, annan tunteille vallan jne.
Itse olen miettinyt, että onko tähän kaksijakoisuuteen selityksenä nousevat ja laskevat merkit vai voiko keskoisuudella olla tekemistä asian kanssa? Hedelmöityshetki vai syntymähetki, kumpikohan määrää enemmän meistä?
Kertokaa kuka tietää, itse en ole edes harrastaja, ainoastaan kiinnostunut, ja tietenkin eniten itsestäni. ;D Kiitos!
Keskosena syntynyt
5
398
Vastaukset
- villakuu
Kartta kokonaisuutena ratkaisee. Astrologinen kartta määräytyy syntymähetken perusteella, keskosuus ei vaikuta siihen.
Eräiden esoteerikkoastrologien mukaan hedelmöityshetken kartta ja siellä etenkin kuun asema on ratkaiseva persoonallisuuden tulkitsemisessa. Olen itse saanut hedelmöityshetken karttaani tukailemalla paljon ahaa elämyksiä joidenkin aspektien tulkintaan, pidän tuota karttaa kuitenkin vain lisänä.
Uskon, että kaikille noille luonteenpiirteillesi löydät vastaukset syntymähetkesi kartasta.
AC-DC-MC-IC tärkeitä ainakin.- Triton
Miten ihmeessä voi olla mahdollista laatia hedelmöityshetken kartta, kun munasolu ja siittiö saattavat kohdata toisensa vaikkapa vasta parikin päivää seksin harrastamisen jälkeen? Tämä on biologinen fakta ihmisillä.
Seksin harrastuksen ajankohdasta laaditulla kartalla ei mielestäni ole mitään erikoisempaa merkitystä, koska eihän siinä mitään ihmistä ole aikaan saatu. Ei solurykelmä tai sikiökään, varsinkaan jos sen sydän ei vielä syki, ole mikään ihminen.
- Poison.
Syntymähetki on merkittävä. Itsekin synnyin 3 kuukautta etuajassa, joten kysymys on minullekin tuttu. Karttaa täytyy katsoa kokonaisuutena, populaariastrologia on antanut aurinkomerkille turhan ison merkityksen, ja niin on tehty lähinnä viihdemielessä (astrologiaa niille jotka eivät siihen halua perehtyä sen kummemmin).
- vai leijona
Itse olen miettinyt syntymähetkiasiaa, koska laskettu aikani oli leijonan merkeissä ja 2 viikkoa yli menneenä ja käynnistettynä synnytyksenä musta tulikin neitsyt!Kun on hieman leijonamaisiakin piirteitä.
"Itse olen miettinyt, että onko tähän kaksijakoisuuteen selityksenä nousevat ja laskevat merkit vai voiko keskoisuudella olla tekemistä asian kanssa? Hedelmöityshetki vai syntymähetki, kumpikohan määrää enemmän meistä?"
Kyllä se on kartta kokonaisuudessaan joka vaikuttaa.Olen ymmärtänyt,että se millään hedelmöityksellä/keskosuudella ei ole vaikutusta karttaasi.Kyllä minunkin piti syntyä vasta huhtikuussa mutta päätikin putkahtaa maailmaan jo kaksikuukautta etuajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062