Minkälainen Smart "malli" olisi sopivin näin aloittelijalle? Ite oon ajatellu sitä sinistä, mutta ku vaimo sanoo että vihreä se olla pitää. Vaikea päätös!
Ja kun naapurin pihallakin komeilee aina silloin tällöin oikein monta Smarttia vierekkäin. On niillä kaksi sinistä ja jopa yksi sellainen Maxi malliston punainen näkyy olevan.
Auttakaa!
Smart
6
855
Vastaukset
- ....
Penskan ei kannata aloittaa edes. Ajokortinkin saat vasta vuosien päästä, joten autoilukin jää tuonnemmaksi.
- Spaddu
Kannattaa aloittaa Smartin sinisistä pienistä ja sitten siirtyä punaiseen ja ehkä maxiin. On muuten naapurillasi komea piha kun on heitelty erivärisiä Smart-askeja ja oikein Maxi Smartiakin sinne. Lienevät aktiivisia tupakanpolttajia. Mäkin näin tossa lähellä kadulla punaisen Smartin, mutta kyllä Marlboron aski on paremman näköinen.
- snowAngel91
siis käsitänkö väärin mutta aikuinen mies miettii millä merkillä pitäis alottaa..voi vittumajee..no ei todellakaan kannata ensinkään alottaa. eikä sillä oo periaatteessa väliä. tupakkaahan se on kumminki. vihreästä mä itse alotin. mut älä alota. siitä on oikeesti älyttömän kova homma päästä irti, ite sain lopetettua. poltan nykyään vaan jämät sillon tällön mikä on mielestäni suht järkevä ratkaisu.
- :DD
täälläkin sinä kakara päteet, vaikket tajuu ihmisten vitsejä. jämätupakoiden savuun!
- ..--
:DD kirjoitti:
täälläkin sinä kakara päteet, vaikket tajuu ihmisten vitsejä. jämätupakoiden savuun!
tukehu siis.
- snowAngel91
..-- kirjoitti:
tukehu siis.
mahtoiko olla vitsi vai mutta vastasinpa silti oman tietämykseni mukaan vaikka olisihan tuosta pitäny tajuta et se on huumoria.. :b
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818