Voiko luonnonmuotoisten (ei huntupyrstöjä) kultakalojen kanssa samaan akvaan laittaa taistelukalauroksen?
Kultakala+taistis?
6
595
Vastaukset
- .....
nillä on ainakin hieman eri lämpötila vaatimukset. taistolle pitäisi olla lämpimämpää vettä kun, taas kuoltakalat viihtyvät aika vilpoisassa vedessä. Mikähän mahtaa olla vetesi lämpötila? entä akvaarion koko?
- eroa?
Kuinkahan paljon tuo lämpötila heittää...? Paljonko vaatimusten ero?
Vesi on n. 22 asteista, tilaa 350L.
- Rihma
Selkeä vastaus; Ei voi. :)
- voi?
Miksi ei voi? Saisiko selkeän perustelun?
- rim
voi? kirjoitti:
taitelukala vaatii selkeästi lämpimämpää vettä, yli 25 asteista.
- Rihma
voi? kirjoitti:
Kuten edellisistäkin viesteistä ilmeni
-Taistelukala vaatii lämpimämpää vettä, kultakala hiukan viileämpää.
-Kultakala voi repiä taistoraukan evät.
-Jalostetut taistot voivat sairastua kultakalan jätepäästöistä.
-Taiston akvaariossa tulisi olla rauhallinen virtaus ja runsaasti kasveja, mutta kultisaltaassa on pakko olla tehokas suodatus, kultis popsii myös hennot kasvit poskeensa.
http://www.varusteleka.fi/laura/kalat.php?nayta=21
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721217
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741115Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769