Vesimies sängyssä?

poikl

Tämä kiinnostaisi kovasti.Millainen on vesimies sänkypuuhissa?

36

15697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesms

      intohimoinen ja ujo, ainakin minä.

    • veshimies

      Itse ainakin oon tosi intohimonen ja kiihkeä, täynnä yllätyksiä. Saatan olla aika varautunut jos en ole varma jutusta, mutta sitten kun olen varma, niin olen valmis kokeilemaan uusia juttuja ja olen estoton.
      Mulle on sanottu että on aika seksikästä, kun olen niin viileä ja salaperäinen! :D

      • Rapuliini tyttö

        Voisin luulla sinun olevan minun vesimies tuttuni :) Voisin kuvailla häntä juuri niinkuin kerroit itsestäsi!


    • kokemusta on

      Ujo, herkkä, kiihkeä, intohimoinen, kekseliäs - siis ei todellakaan mitään "nainen alla, mies päällä peittojen alla" toimintaa...

      • mulle on

        sit varmaa sattunu tapaus, joka poikkeaa em. jutuista.
        Ujo kun mikä ja jne. en viitti edes enempää kertoa.
        Taidan lopettaa koko jutun het alkuunsa (=2kk).


      • mimmonen
        mulle on kirjoitti:

        sit varmaa sattunu tapaus, joka poikkeaa em. jutuista.
        Ujo kun mikä ja jne. en viitti edes enempää kertoa.
        Taidan lopettaa koko jutun het alkuunsa (=2kk).

        sulle on löytynyt. Ei kahden kuukauden jälkeen voi sanoa vielä totuutta....


      • rinkelipöksy
        mulle on kirjoitti:

        sit varmaa sattunu tapaus, joka poikkeaa em. jutuista.
        Ujo kun mikä ja jne. en viitti edes enempää kertoa.
        Taidan lopettaa koko jutun het alkuunsa (=2kk).

        Tutulta kuulostaa. Minäkin olen ujo sängyssä. Pidän mieluiten paidankin päällä niissä hommissa. Ja pimeää on oltava, ja koskaan en anna ukon katsoa alapäätäni, ei tule kuulonkaan.
        Eli seksi ei oikein ole mun juttu, en ole niin sinut kroppani kanssa että oikeasti nauttisin koko touhusta.


    • vesin

      Kyselitköhän mies vai naispuolisesta veskarista. No kuitenkin. Varmaan aluksi saattaa olla ujohko, ei varmaan lähde ehdottelemaan mitään. Mutta kun estoista on päästy vällyjen välissä riittää vipinää ;)

      • vesityttö

        tyhmää mennä katkaiseen suhde heti. se vaatii aikaa, että hän luottaa sinuun. nyky maailma on niin vitun täynä kaikkea seksiin liittyvää (kaikki pyörii sen ympärillä vain). jos muuten suhde pelaa, niin mun mielestä anna ajan kulua reippaasti ja katso mitä tapahtuu!


    • kysynpä vaan

      vesimiehet (varsinkin miespuoliset) näitä yhdenillanjuttuja harrastelee? Ts. onko yleisiä?

      • tinttitantti

        No ei kai ne yhden illan jutut horoskooppimerkkeihin perustu. Eiköhän niitä lähes jokainen sinkku ja miksei varattukin aina tarpeen mukaan harrastele?


    • Yöelläin

      Joo, oon vesimies-tyttö ja TODELLAKIN tosi ujo &kipsissä alussa uuden kumppanin kans. Useampi kuukaus siinä vierähtää, ennenku rupean rohkaistumaan, mut joo, sit tykkään rakastella vaik koko yön ja kokeilla ihan vaikka mitä temppuja..=9

      Yhen yön juttuja oon kokeillu, mut ne ei todellakaan ole mua varten. Muista vesmiehistä en tiedä.

      • Marielle82

        Mutta kyllä se siitä ajan kans :)


      • mara800
        Marielle82 kirjoitti:

        Mutta kyllä se siitä ajan kans :)

        yleensä nukkuu ;)

        Itseasiassa vesimies on ensin hieman ujo sekä arasteleva - mielessään käy valtava myllerrys, mitä tahtoisi toiselle tehdä.

        Ensisijassa ajattelee toista, tuottaakseen tälle mielihyvää.

        Kun annat vesimiehelle aikaa tutustua ja voittaa mielenmyllerryksensä, yllätyt positiivisesti ;)


      • Venus Vesimies

        ...


      • vesisnais
        mara800 kirjoitti:

        yleensä nukkuu ;)

        Itseasiassa vesimies on ensin hieman ujo sekä arasteleva - mielessään käy valtava myllerrys, mitä tahtoisi toiselle tehdä.

        Ensisijassa ajattelee toista, tuottaakseen tälle mielihyvää.

        Kun annat vesimiehelle aikaa tutustua ja voittaa mielenmyllerryksensä, yllätyt positiivisesti ;)

        naulan kantaan.


      • AR_chie
        mara800 kirjoitti:

        yleensä nukkuu ;)

        Itseasiassa vesimies on ensin hieman ujo sekä arasteleva - mielessään käy valtava myllerrys, mitä tahtoisi toiselle tehdä.

        Ensisijassa ajattelee toista, tuottaakseen tälle mielihyvää.

        Kun annat vesimiehelle aikaa tutustua ja voittaa mielenmyllerryksensä, yllätyt positiivisesti ;)

        aivan kuin omasta kynästä... Toista ajttelee mahdollisimman paljon.. mutta kun pääsee vauhtiin, niin siinä on vain taivas rajan


    • nainen-38

      Olen itse veskari ja seurustelin veskarimiehen kanssa 8kk.
      Siinä suhteessa riitti vaakamamboa !
      Ihan eläin ainakin tämä vesimiesmies.
      Suhteen alussa vietettiin tuntikausia sängyssä joka päivä...
      Huh huh, lämmöllä muistelen... :)
      Epäilin tosin jo suhteen alussa voiko semmoinen tuli kestää, pakkohan sen on palaa loppuun.
      Mutta ihana kokemus kuitenkin.

      • Mä oon ainaki ite sellanen et kaikki heti ja nyt.enemmän enemmän,lisää vaan!!!tahtoo paljon ja useasti,erilaista,samanlaista,kaikki käy.Tuskin koskaan oon kieltäytyny(takana useita yhenyön juttuja sekä myös pidempi aikasia) se on taas eri asia onko tunteet mukana vai ei....Tällä hetkellä on!


      • kaiken kokenut
        eevuska kirjoitti:

        Mä oon ainaki ite sellanen et kaikki heti ja nyt.enemmän enemmän,lisää vaan!!!tahtoo paljon ja useasti,erilaista,samanlaista,kaikki käy.Tuskin koskaan oon kieltäytyny(takana useita yhenyön juttuja sekä myös pidempi aikasia) se on taas eri asia onko tunteet mukana vai ei....Tällä hetkellä on!

        Kyllä se seksi veskarilta sujuu vielä tuosa iässä, mutta, muttaa..jo tuosta mitä kerroit, voi päätellä, että kylmää tulee olemaan sillä rintamalla.


      • veskari 45v

        Olen itse ollut 3 veskari miehen kanssa, pidemmissä suhteissa. Parempaa yhdistelmää ei ole kuin kaksi veskaria yhdessä. He ovat sielunkumppaneita, osaava lukea toista. Niin hyvässä kuin pahassa. Veskrit ovat aikaansa edellä, empaattisia ja kilttejä. Tarvittaessa / loukkaantuneena viileän etäisiä.


      • korkiakari

        Samat kokemukset mullakin.Heinäkuu vei ja vesimiesmies,upea komistus keskikesän yössä.Hän tuli ja teki minusta Naisen.Upeat muistot vuosien takaa,vieläkin.Suhde kesti 6kk.Olin tuolloin 28,juuri eronnut "sinkku" ja Hän 45 ja eronnut myös.Kiihkeät yhteiset hetket elävät muistoissa vieläkin! Ei kestänyt loppuelämää tämä mutta onkohan vesimiesten keskinäinen rakkaus/kiihko kuinkakin yleistä?Olisi kiva tietää ja terveiset M:lle:)


    • Yksi VeskariN

      Ainakin nuorempana tein varmasti ujon, kömpelön ja viileän vaikutelman sänkypuuhissa. En uskaltanut päästää seksuaalisuuttani valloilleen, sellaisella voimalla velloi sisimmässä, että hirvitti.

      Vesimies vain tarvitsee aikaa ja erittäin luottamuksellisen ilmapiirin, ennen kuin pystyy antautumaan täysillä lemmenleikkeihin. Sen jälkeen ei sitten mielikuvitusta ja intoa puutu!

      Minä suhtaudun kaikkiin asioihin muutenkin vähän niin (en tiedä miten tyypillistä vesimiehelle), että ensin tekniikka, sitten tunteet ja taiteellinen vaikutelma. Eli kokematon vesimies saattaa ensin suhtautua seksiin vähän teknisesti ja vasta myöhemmin heittäytyä kaikella intohimollaan mukaan.

      • ....

        totta...mutta itse olin nuorempana aika ujo...nykyään seksi sujuu kuin tanssi ;)


    • perslilja

      Minä ainakin olen lahna. Haluan vain maata, enkä tahdä muuta kuin voihkia lämpimikseni.
      Suihinotossa olen kuulemma hyvä, sitä on moni kehunut. Muuten en juuurikaan panosta itse tekemiseen, mies hoitakoon sen puolen.

    • varattu

      Veskarimies, kokeiluhaluinen,kuuma,kekseliäs en keksi niin paljon kehujakuin tarvis,TÄYDELLINEN !

      • fffffffff

        Itseenikin sopii tuo kuvaus erittäin hyvin:)


    • helena-mirjami

      Minun vesimieheni antaa minulle ensin nautinnon, sitten itse ottaa. ;)

      • helena-mirjami

        Paras mies mitä voi olla, minulle ainakin.


    • korkiakari

      Kumppanista täysin riippuen mitä kulloinkin tapahtuu ja mistä nautitaan-yhdessä! En ole ujo jos kumppani haluaa samaa kuin minä,se tapahtuu ja luonnostaan.Otan helposti ohjat käsiini ja olen jopa rohkaiseva,kerron mistä pidän jne.Pidän yllätyksistä jos ne eivät satuta kumpaakaan osapuolta ja molemmat nauttii...Luonnossa kesäaikaan,siitä se lähtee.

      • cghgbcvhgc v

        Vesimies mies ja kalat nainen yhteen.Siis tarkoitan muutenkin kuin vaan sänkyhommissa.
        Elämän kumppanina?


    • defgrtyhuiop

      Nukkuu vanhemmiten levollisemmin.

    • Veenkaataja

      Mulle on muutama seurustelukumppani sanonut, että ei olis ikinä arvannut päättäpäin...
      Niin kiltin ja viattoman näkönen ;P

    • Maan nainen

      Tämä linkki (engl.kielinen) kuvaa vesimies-mieheni seksiä lähes sanatarkasti... Uskomattoman tarkka kuvaus meidän tapauksessamme!

      Mieheni on moninkertainen veskari eli Aurinko, nouseva merkki ja Merkurius (ylennys) vesimiehessä. Tunnettu 23 vuotta, joista 11 yhdessä.

      http://www.astrawoman.com/aquarius-2/03/

      • härkäää

        Mun veskari mies on niiiin kuuma sängys... ;) Miellyttämisen haluinen, esileikit on pitkiä ja kiihkeitä. Kokeillaan yhes kaikkee mitä mieleen juolahtaa! Leikkimielisyyttä ja INTOHIMOA


    • Liian järkevä

      Minun veskari oli niin kylmä, että jäädyin. T. vetinen kalat-nainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe