tunnen miehen joka on kauris..elämässämme on nyt suuri muutos meneillään, paljon miettimistä..tunteet ovat vahvat kummallakin ja hieman riitoja on tietenkin ollut..
Miten te kauriit lepytte??
asumme toisella paikkakunnalla ja olemme illat koneella ja puhelimessa..emme voi aina tapailla, koska kauris haluaa edetä hitaasti..niin hän sanoo..ja minulle se sopii, koska työt vie paljon aikaa..ja hitaasti hyvä tulee..
hieman ärräpäitä on tietenkin ilmassa, olen sanonut että on ikävä, ja välitän hänestä..mutta kauriit eivät sano tunteitaan helposti, miten saisin kauriin kertomaan mitä hän ajattelee minusta?
Hei!!miten kauris...
17
3080
Vastaukset
- kauris
ovat hellyydenkipeitä.
- leppymään
millään. On pitkävihaista sorttia kun on oikein kunnolla loukattu. Varokaa vihaista kaurista, se on oikea pässinpää! Ja kosto on varma ja suloinen!
- oopperan kummitus
yöllä kummittelemaan sulle:) Buaaahhhh!!!!
- Siellä se
pässi jo on sarvet tanassa:)
- k-pässi
ei "ammuta", joten tämä pässi tulee kyllä suoraan edestä.
- joskus..
Ole aito mutta diplomaattinen.
Käyttäydy hyvin, siis kunnioittaen.
Jätä kauriille ilmaa hengittää mutta ole
paikalla, saatavilla. Ole lojaali, mutta
älä matele hänen edessään. Osoita selkärankaa
mutta älä ole tuomitseva tai nalkuta.
Tuollaisia yleissäännöksiä.
Jos suutun, puhun asiallisesti enkä jaksa tunnelässytyksiä, vaikka kuinka pitäisin toisesta. Anna tilaa leppyä. Jos olet itse suututtanut, pyydä anteeksi, älä selittele äläkä ryömi. Kauris tarvitsee hyväksyntää ja on lojaali kun aikansa tarkastelee. - ...
Tuli riitoja yms..Mutta nyt sitten on yhteydenpito tauko meneillään, jonka tuo mies halusi. En tiedä milloin uskaltaa soittaa hänelle.. vai täytyykö vain odottaa että hän ottaa yhteyttä ?
Tiedän sentään itse mitä tunnen ja haluan. Mutten ikuisuuksia odota milloin toinen tietää/leppyy..- Kuningatarkauris
vaan mieluummin lähetä vaikka sähköpostiviesti tai tekstari. Jotain kaunista hempeää, kauriit ovat romanttisia yleensä. Ei liian päällekäyvää, ei missään nimessä mitään kaksimielistä vaan jotain kaunista. Hellää ja hempeää kauriille riidan jälkeen ja mielestäni sinä kyllä voit olla se aloitteentekijä.
- tunteensa kun
on sen aika. Älä hättäile kauris on hitaasti syttyvää lajia.
- about 10 vuotta
niin ehkä se siitä sitten lepy..tai sitten ei;) Elämä on..;)
- ...
Onhan ne tunteet jo nähtykin, koska seurusteltu ollaan. Kunnes tähän tuli tämä välirikko.. eikä kyseinen mies ole luvannut mitään tulevasta. Enpä tiedä onko soittaminen välttämättä huono asia.. ei pitäisi ahdistaa se kun kysyy edes että mitä kuuluu. Onko kovin järkevää tämmösessä tilanteessa jotain hellittelylässytyksiä alkaa heittämäänkään heti..
- kokemusta on
Kauris ei lepy. Vaikka leppyisi muistaa kaiken ja ikuisasti. Vaikka riitaa ei olisi ollut 5 vuoteen niin 6 vuoden kulutta heittää kasvoille kaiken vanhan kaunan.Unohda. Liian vaikea luonne sinulle. Mutta jos kyseessä on ns. työ suhde kauris näyttää kyllä hyvät puolensa niinkauan kuin itse niistä hyötyy. Kylmä laskelmoiva vain omaan vai perheeseensä luottava.
- ...
Millähän perusteella voit sanoa että liian vaikea luonne juuri minulle ?
- Kauriin kanssaa kestämistä
kaiket illat koneella...oletteko aikuisia vai teinejä ??
Minä rakastuin kauriiseen, yli 40-kymppiseen. Meilläkin välimatkaa ja töittemme takia vaikea järjestää säännöllisiä tapaamisia. Meilläkin meni vaikeaksi, syy oli ehkä enemmän minussa, olin liian omistushaluinen ja ehkä mustasukkainenkin. Koneen välityksellä mekin viestiteltiin, mutta lopulta tuntui oudolta että aikuiset ihmiset roikkuu koneella kaiken aikaa....elämässähän on paljon muutakin. Puh yhteys toimi...mutta suhteesta ei tullut pysyvämpää. Tunteeni tuota ihanaa kaurista kohtaan ovat vain syventyneet ja olemme pitäneet säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä kuitenkin, nykyisin lähinnä puhelimitse, mutta ollaan tavattukin. Hänestä vain ei oikein ota selvää...en usko oikeastaan horoskooppeihin...toisaalta ensimmäinen poikakaverini aikoinaan oli samanlainen - ja kauris.
Haluaisin toimivan suhteen tämän ihastukseni kanssa, mutta tuntuu että silloin kun yritän unohtaa hänet niin hän ottaa yhteyttä minuun....
Nämä minun kauriini haluavat tavallaan edetä hitaasti MUTTA kuitenkin haluavat kaiken heti ! ;)
En tiedä jaksanko odottaa...- sama nainen..
olemme nuoria, rakastan häntä paljon..en halua roikkua, vihaan roikkumista itsekkin..
hän vain ei halua minua, olen raskaanakin..hän ei halua lasta..niin..sekin viellä..
hän sanoi että rakastaa minua, mutta nyt ei enää rakastakkaan..anna hänelle aikaa,mutta ei hän enää halua minua..sain hänet juoksemaan karkuun..kokonaan..ei hän taida enää tulla takasin..vaikka meillä oli ihanaa yhdessä, nautimme toisistamme..riitelimme minun exästä ja hänen exästä..se oli pöljää..nyt olen yksin.
- vastaa
tunteisiin omia aikojaan joskus liian myöhäänki mutta painostamalla kauriista saa "vihamiehen"
- katriiiina
En ole kauris, mutta luulen että kauriin saa leppymään asiallisella juttelulla. Joillain kauriilla on voimakas temperamentti ja he ovat usein hyvin "sala-tunteellisia". Kannattaa ottaa asia esille ja käydä se läpi juurta jaksaen. Kokemukseni mukaan kauriin saa perkeleeksi, jos hänelle tulee käsitys siitä ettei häntä kuunnella tai mitä hän sanoo arvosteta. Tuo samalla omat näkemyksesi esille mahdollisimman neutraalisti ja vakuuttavasti. Kauris voi vaikuttaa itsepäiseltä ja jurnuttavalta, mutta kokemukseni mukaan he ovat järkeviä ja kuuntelevat järkipuhetta. Sinunkin näkökulmasi tulee huomioitua, kunhan sanot sen selkeästi ja jätät hänelle mietintäaikaa. Kauriille kannattaa ilmaista että häntä arvostaa, mutta samalla ilmaista omat mielipiteet ja tunteet. Sitten loppuun höysteeksi vähän huumoria, niin alkaa taas kulkea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004353
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611657
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696