Miten varattu mies reagoi

varatun naisen

yhteydenottoihin?
Kuinka varattu mies ymmärtää asian, jos nainen haluaa tutustua ja jutella kahvikupillisen ääressä tai puhelimessa?
Mitä fiiliksiä herää mihillä, jos nainen tulee moikkaamaan ja ehdottaa tapaamista? Voiko miesten mielestä varatut osapuolet olla vain ystäviä tuntematta pettävänsä puolisoansa?
Millaisen vaikutelman aloitteen tekevä nainen teissä herättää?
Olisi hyvä, jos tulisi asiallisia ja kokemuksen kautta tulevia vastauksia ja mielipiteitä?

11

1290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain..

enemmän niin nainen ei ainakaan ole luotettava..Ja miksi nainen ylipäätänsä haluaa tutustua.Minä ainakin kerron siipalle jos joku tollasia ehdottelee.Kavereita toki on mutta niitä tulee kaveripiirin mukana.Toi on tollanen "ulkopuolinen juttu"..Jos haluat jonkun jutun alkavan tosta niin toinen osapuoli voi pitää sinua epäluotettavana(tietäisikö oma miehesi tapaamisista?) jos touhuat tollasta oman siippas seläntakana..

• alkup.

johon haluan vain tutustua ystävänä, koska hänen seurassaan voin keskustella avoimesti meitä kumpaakin kiinnostavista asioista. Minulla on miespuolisia ystäviä, he ovat myös mieheni tuttuja, eikä milloinkaan ole ollut mitään tunteita tai pettämistä kuvioissa. En ole tekemässä mitään petosta mieheni selän takana, ainut asia mikä vaivaa tässä on se, että pelkään väärinkäsityksiä uuden tuttavuuteni puolelta, jos otan yhteyttä häneen. Tai sitten hän alkaa kartelemaan seuraani jne.

• Mick
        alkup. kirjoitti:

johon haluan vain tutustua ystävänä, koska hänen seurassaan voin keskustella avoimesti meitä kumpaakin kiinnostavista asioista. Minulla on miespuolisia ystäviä, he ovat myös mieheni tuttuja, eikä milloinkaan ole ollut mitään tunteita tai pettämistä kuvioissa. En ole tekemässä mitään petosta mieheni selän takana, ainut asia mikä vaivaa tässä on se, että pelkään väärinkäsityksiä uuden tuttavuuteni puolelta, jos otan yhteyttä häneen. Tai sitten hän alkaa kartelemaan seuraani jne.

hän nimittäin odottaa sitä kovasti.

• Innokkaita

Kyllä ovat innokkaita ainakin

• -Mies-

Minä ilahtuisen kyllä sellaisesta. Varsinkin yhden tapauksen yhteydenotosta. Se ei johtaisi pettämiseen, koska kumpikaan ei halua sellaista tehdä. Mutta kaikkeen henkiseen kivaan se voisi johtaa. Se taas ei ole väärin.

• ...ongelmia, ongelmia. Mitään muuta minulle ei ole seurannut tuollaisista ystävyyden ehdottelijoista.

"Voiko miesten mielestä varatut osapuolet olla vain ystäviä tuntematta pettävänsä puolisoansa?"

- Voi ja ei, riippuu tapauksesta. Omiin kokemuksiin perustuen sanoisin, että vaimot/tyttöystävät eivät useinkaan katso hyvällä uusia yllättäen ilmestyviä naispuolisia ystäviä tai ystävyyden ehdottelijoita.

• kunhan

on vilpitön.

• Hardikan.

Millä mielellä sä sitten olet liikenteessä? Mikä tämä mies sulle tällä hetkellä on? Työkaveri, joku muu kaveri, satunnainen tuttu? Joillakin miehillä on todella hankalaa pitää se juttu ystävyytenä, kuten on myös joillakin naisilla. Mutta sitten on taas niitäkin joille se kaveruus sopii ja kelpaa vallan mainiosti. Jos sä olet satavarma että pystyt itse pitämään pääsi kylmänä tulevaisuudessa, niin voithan sä siihen tutustua.

• alkup.

joiden kanssa on samalla aaltopituudella. Mulla on kyllä mies ja perhe ja mies-ja naispuolisia ystäviä, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun kohtaan jonkun, joka tuntuu mahtavalta persoonalta. Ihmiseltä jota ei kohtaa joka päivä. Sillä mielestäni ystävät ovat rikkaus elämässä, mutta kun mustasukkaisuus ja epäluulot vallitsevat kaikkialla ja enemmistö mielessä.
        Tämä nykyaikainen ajattelu, ettei mies ja nainen voi pitää omia ystäviä, vaan kaikki pitää olla jaettuja, tuntuu olevan todella vallitseva asenne. No, kiitos mielipiteestäsi. Yritän tehdä ratkaisuni ja löytää sopivan tavan toimia tilanteessani.

• täältä
        alkup. kirjoitti:

joiden kanssa on samalla aaltopituudella. Mulla on kyllä mies ja perhe ja mies-ja naispuolisia ystäviä, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun kohtaan jonkun, joka tuntuu mahtavalta persoonalta. Ihmiseltä jota ei kohtaa joka päivä. Sillä mielestäni ystävät ovat rikkaus elämässä, mutta kun mustasukkaisuus ja epäluulot vallitsevat kaikkialla ja enemmistö mielessä.
        Tämä nykyaikainen ajattelu, ettei mies ja nainen voi pitää omia ystäviä, vaan kaikki pitää olla jaettuja, tuntuu olevan todella vallitseva asenne. No, kiitos mielipiteestäsi. Yritän tehdä ratkaisuni ja löytää sopivan tavan toimia tilanteessani.

www.vaahtokylpy.net

parisuhdepalstalla kysymys, kun mies soittelee naisystävälleen ja aika hyviä näkökulmia siihen vastauksena annettu.

• naiset ...

Hoitakaa eronne ensin kuntoon ja metsästäkää sen jälkeen vapaita miehiä, ei se *niin* vaikeeta voi olla???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      75
      4377
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4215
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3619
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3203
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2850
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2592
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2414
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      33
      1585
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1322
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      83
      1136
    Aihe