Kuopijossa?? Täällä synnyinseudullasi paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta.Kesäisin terveisin:MYÖ...P.S.Terveiset kokoperheelle;-))
Onko Mynttonilla
12
1226
Vastaukset
- BadMyntton
on kelit ja sinne tullaan tännään:)
Tulepas sitten käymään illansuussa vaikkapa jossain keskustan buarissa?
Minä voin tarjota olusen ja lupaan toki olla lyömättä. Tämä on sinulle ainutlaatuinen tilaisuus tavata Savonlinnan kingi kotikulmilla ja olla vielä saamatta turpiinsa.
Pistän vielä kaupanpäällisiksi sinulle tussitehtaaltani mustia ja ruskeita tusseja 100 kipaletta jottei pääse sinullakaan kesällä viikset "loppumaan"- BadMyntton
SavoRULES kirjoitti:
Tulepas sitten käymään illansuussa vaikkapa jossain keskustan buarissa?
Minä voin tarjota olusen ja lupaan toki olla lyömättä. Tämä on sinulle ainutlaatuinen tilaisuus tavata Savonlinnan kingi kotikulmilla ja olla vielä saamatta turpiinsa.
Pistän vielä kaupanpäällisiksi sinulle tussitehtaaltani mustia ja ruskeita tusseja 100 kipaletta jottei pääse sinullakaan kesällä viikset "loppumaan"kutsusta, mutta minulla on huomenna tärkeä tilaisuus enkä voi baaritella. Tussit otan kyllä iloiten vastaan, joten jätä ne mutakuoppasi reunalle. Sido kassiin 50 metriä pitkä köysi, jotta minun ei tarvitse ostaa kallista happinaamaria, sillä ominaishajusi vie järjen ja hiukset!
- lapsi vanhuksille
ja ite ryyppäämään!! Hyvä isi!
- vai etkö
lapsi vanhuksille kirjoitti:
ja ite ryyppäämään!! Hyvä isi!
Osaa lukea."huomenna tärkeä tilaisuus,en voi baaritella" Lue muualtakin kuin rivien välistä,onko se sinulle noin vaikeaa.
- kertaakaan
vai etkö kirjoitti:
Osaa lukea."huomenna tärkeä tilaisuus,en voi baaritella" Lue muualtakin kuin rivien välistä,onko se sinulle noin vaikeaa.
uskonut baddiksen puheisiin!! Joten miksi nyt aloittaisin??
- joku
kertaakaan kirjoitti:
enemmän sontaa kuin pastilli,niin se on ihme tietysti jos ei Rulle Rollaattoria oteta huomioon.
- BadMyntton
kertaakaan kirjoitti:
olisi jotenkin elämääni johonkin suuntaan liikauttava merkitys, että uskotko sinä minun puheisiini vai et:D Kyseessä on kuitenkin ristiäiset ja minulla on kunnia olla yksi kummeista, joten pidän sitä baari-iltaa tärkeämpänä.
- onnea
BadMyntton kirjoitti:
olisi jotenkin elämääni johonkin suuntaan liikauttava merkitys, että uskotko sinä minun puheisiini vai et:D Kyseessä on kuitenkin ristiäiset ja minulla on kunnia olla yksi kummeista, joten pidän sitä baari-iltaa tärkeämpänä.
lapselle kun saa noin mahtavan kummisedän!!
- vie.
SavoRULES kirjoitti:
Voi lapsiparkaa! :-(
"Minun viisas mielipiteeni"
Onko sinulla sellainenkin? - kateellinen kun
SavoRULES kirjoitti:
Voi lapsiparkaa! :-(
sinua ei koskaan kastettu!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604