kesä muistoja

nauttinut

Lupasin kertoa mitä tapahtui kun tapasin uudestaan kaksi liftari poikaa,jotka viime kesänä tapasimme ollessamme loma reissussa.
Koko pitkä talvi kirjoittelimme ja soittelimme poikien kansa sopiaksemme uudesta ihanasta nainista.
Tarkoituksena oli saada pojat talven aikana tulemaan rukalle juhlimaan ,kun pojat oli saaneet ajokortin.
Useaan kertaan olin ehtinyt ajattelemaan viimeksi kokemaani kiihkeitä hetkiä poikien kanssa ,ja mieleni teki päästä kokeilemaan samaa uudestaan.
Kesän kynnyksellä odotukseni sitten palkittiin.
Pojilla oli aikaa kun kirjoitukset oli takana ja oli muutoinkin aihetta juhlaan.
Lähtö päivänä tuntuiettä jalkani ei enään kanna ja muutenkin jännitys alkoi tuntua kestämättömältä.
En milloinkaan ollut kokenut tällaista ,kiduttaaa piinaa sen suloisimmassa muodossa.Olin jo useampaan kertaan vaihtanut pikkuhousut vuorokauden aikana,pimppini valui silkasta kiimasta ja poskeni paloi kuumana.
Mieheltäni en saanut muuta kuin hymyileviä ilmeitä vaikka kuinka pyysin pikapanoa että edes pikkuisen olisi oloni helpottunut.
Sain vaan kommentit että malta odottaa kyllä timppa ja antti hoitaa sinut kun pääsemme rukalle.
Lähdön hetki koitti ja tein jo kaikkeni että voisin perua koko jutun ,vaan kun soitin pojille he olivat jo melkein perillä.
Ei muuta kun kassit autoon ja lähdettiin.
Jonkin aikaa ajettuamme mieheni pysähtyi ja käski ottamaan housut alas.
Olin jo varma että saisin tarvitsemani pikapanon ,vaan ei ..mieheni otti taskustaan geisha kuulat ja virnuili ilkikurisesti.
Hetkessä olin saanut pallukat pimppiin ja matka jatkui.
Matka tuntui kiduttavan pitkälle ja pimppi valui ihan älyttömästi.
Saavuimme rukalle ja hetken haettumme löysimme tien joka vei meidät mökille minkä olimme jo varanneet.
Pojat olivat hakeneet jo avaimet ja olivat asettuneet jo taloksi.
Sisälle mentyämme pojat tulivat iloisina tervehtimään ja pussasivat estottomasti minua..
Uskalsit sitten tulla kumminkin sanoi timppa..me antin kanssa jo mietimme joudummeko koko loma ajan hoitelemaan nyrkki kyllikillä.
Mieheni lähti poikien pyynnöstä kaljan hakuun ,olut kun kuulemma sai minut niin hienosti pissaamaan astiaan.
Enpä oinut muuta kun kuunnella poikien leikin laskua ja hymyillä.
Mieheni mentyä ovesta ulos timppa oli heti minun kimpussa..tunki kättään housuihini ja pussas..ohos ompa leidi märkänä ,taidat olla kiimassa.
Tänään saatkin kunnolla munaa joka muodossa,meillä on yllätyskin sinulle.
Mikä yllätys ?
Saat aikanas tietää,takuulla tykkäät sanoi antti ääneen nauraen.
Timppa jatkoi housuissani touhuamista ja alkoi kuorimaan minua housuistani.
Hei,eikö meidän pitäisi odottaa että mieheni palaa?
Mihin sitä tarvitaan?timppa virnisti.
Hetken kuluttua olin ilman housuja pöydän päällä,silmät kiinni,jalat leveällä.Toioin että saisin heti siittimen sisään.
Ei hitto sillä on menkat kuulin timpan parahtavan.
Pojat katsoivat epäuskoisina jalkojeni väliin .
Purskahdin nauruun,vetäkää narusta ,se on yllätys teille.
Varovasti epäillen antti otti narusta kiinni ja ensimmäinen pallo pullahti pimpistä ,tunsin että melkein pissasin alleni.
Se on geisha pallo ,valistin poikia jotka ihmettelivät edelleen.
Pimppi sykki ja valui.
Pojat kehuivat pimppiäni ja sen kosteutta.
Ettehän ole edes saaneet kulleja sinne,kiusoittelin.
Hetkessä pojilla oli housut pois ja kumpikin tarjosi munaa suuhuni.
Imaisin antin kalun suuhuni koska se oli pienempi,saa aloittaa niin timpan isompi tekee sitte parempaa.
Antti siirtyi jalkojeni väliin ja alkoi nuolemaan,,hurja miten hyvää voi kieli tehdä.
Maistut vielä pahemmalle kun viimeksi oli antin kommentti nuolemisen välillä.
Huokaisin kun tunsin siittimen pillun huulilla..selkäni nousi kaarelle kun antti työntyi sisääni..ihan koko siittimen mitalta.
Havahduin kun timppa pyysi imemään.
Antti ähki jalkojen välissä ja hoki tekee liian hyvää,ja timppa siirtyi sovittamaan siitintään pimppiini.
Järjetöntä,,järjetöntä sopersin ,kun timppa työntyi sisääni ja alkoi naimaan aika tiuhaan tahtiin.
Pimpppi litisi ja pojat vaihtoivat tiuhaan osia .
Kuulemma liian herkässä.
Minullakin oli ihan herkässä ja onneksi vaihdot antoivat hetken huilia etten huutanut liian nopeaan orkuissani.
Lukko ovessa rapisi ja ovi kolahti.
Katsoin ovelle päin kun anteeksi pyydellen mieheltäni että olimme aloittaneet jo naimisen.
Katselin suoraan silmiin ihan outoa nuorta miestä.
Mika..mika on nimeni sanoi mies ja katseli kun timppa tuuppi siitintä sisääni.
Olin melkein paniikissa ..jalat leveällä ..mies sisässäni ja outo mies katselee.
Tämä on se meidän yllätys sinulle muruseni ,antti hymyillen sanoi kun katseli minun hätääntynyttä ilmettä.
Tämäkö se on se meidän kiimapillu mika kyseli,ja tuli ihan vieteeni,painoi huulensa suulleni ja suuteli ja suuteli..alapääni reagoi jännällä tavalla.
Tunsin adreliinin kohoavan ja kiimani yltyvän.
Timppa jynkytti ja huokaili että kohta tulee.
Et siemennä antti komensi,mika ekaksi,muista.
Voi luoja parkaisin..kun mika oli kuorinut vaatteensa ja tarjosi kulliaan suuhuni.
Sinulla on kuulemma tapana tutustua mieheen ottamalla sen muna suuhun ,antin ja timpan kertomaa mika selvitti.Sori en ehtinyt käydä pesulla.
Imaisin siitmen suuhuni niiltä osin kun pystyin .
Maistui mieheltä ja pingoitti suuni ihan äärimmilleen.
Sinulla on suurin kulli minkä olen nähnyt ikänään .
kiitti vastas mika.
En minä kestä enää timppa parahti ja veti siittimensä sisältäni.
Mika siirtyi jalkojeni väliin ja alkoi nuolemaan..
ole kiltti ja työnnä kulli minuun pyysin mikaa.
Mika kohottautui ja kullin pää kosketti häpyäni,ja sai tuhannet voltit läpi kehoani.
työnsin alapäätäni mikaa vastaan yrittäen saada sitä sisääni kokonaan.
Tunsin kuinka terska muljahti hieman sisääni ja aloin hokemaan varovasti ,,varovasti se on liian iso.
Hitaasti ..kiduttavan hitaasti mika työnsi siitintä sisääni,ihan pohjaan asti.
Oli siellä hetken ja alkoi vetää yhtä varovasti pois,melkein ulos asti,ja alkoi työnnön takaisiin.
Silmissäni sumeni ja huokailin ja voihkin .
Kuulin kuinka timppa ja antti kommentoivat kun mika nai minua.
Taitaa kiimapillu saada kerrankin oikeaa kullia,ainakin pillu menee tuosta kipeäksi jos ei muuta.
Mikan tahti kiihtyi pillussani kuului litinää kun kulli meni kokonaan sisääni ja kivekset läpsähtivät häpyni vastaan.
Tunsin että saan pian orkun ja kerroinkin siitä voihkmiseni ja vikinäni seassa.
Kuulin kuinka ovi kävi ja katsahdin hätääntyneenä sieltä tulevaa..onneksi mieheni.
Adrealiini oli kuitenkin saanut jotain minussa liikkeelle pojatkin sanoivat että pitäisi pyyhe hakea pyllyni alle etten sotke joka paikkaa pillun mehuillani.
Muuta ei tarvinnut,silmisssäni sumeni ja voihkin ja vikisin ja sain munaa kiimaiseen pilluuni.
Ei enään ..ei enään vikisin ja mika ei kuunnellut vaan pani minua kun aropupu.
Pillussani teki häijjyä ja mitä en ollut ennen kokenut tunsin että orgasmin vyöry alkoi mennä lävitseni.
Työnsin pyllyäni mikaa vasten ja ulisin ja voihkin.Kuulin jälkikäteen että olin ollut ihan villinä,kun mika oli laskenut valtavan siemen lastin sisääni.
Siemeniä oli kuulemma llut pikkuisen varastossa kun oli minulle pikkuisen varattuja ,ja kun mikalla oli mennyt pänksis tyttökaverinsa kanssa kuukausi sitten.
Hmm..siemeniä minulle varattuna hykertelin.
Katselin miestäni,se seisoi pari mäyräkoiraa käsissään vähän matkan päässä ja katsoi jalkojeni väliin mistä valui valtoimenaan siemeniä.
Pojat naureskelivat että laske ne kaljat maahan ja käy tervehtimässä vaimoasi kun se on saanut juuri elämänsä parhaan panon ja tee se mistä on ollut puhetta.
Mistä te puhutte mika kyseli.Kohta näet ..kohta näet vastasi antti.
Mieheni laski kaljat maahan ja otti takin pois ja laskeutui jalkojeni väliin,ja alkoi nuolemisen ..nuoli joka poimun pillustani joka oli herkkänä..älä kultaseni älä..yritin sanoa.
Mutta mieheni teki tarkka työtä pyllyssäni enkä oinut muuta kun levittää jalkojani.
No niin se on tehty ilmoitti mieheni naama hymyssä.
En olisi uskonut timppa ja antti sanoivat kun yhdestä äänestä.
Mitä ette usko mika kyseli.
Sitä että mies pystyy nuolemaan toisen miehen spermat vaimonsa pillusta naimisen jälkeen .
Ehtona vain oli että kulli on iso ja vaimo huutaa orkuissaan ..timppa selitti kasvot virneessä.
Saatte kyllä odottaa vuoroanne hetken ennen kuin saatte siementää sanoin timpalle ja antille.
Kllä sinä meiltä vielä joudut useamman kerran tyhjäämään oli poikien vastaus.
Niin ..ootko mika koskaan nähnyt kuin nainen kusee purkkiin.
En ole mika sanoi hämmästyneenä.
Tämä meidän kiimapillu on ihan sairaan siistin näköinen kun sen pillusta valuu kusi ..eikö ookkin antti haki tukea puheilleen timpalta .
Näin on ja murunen saa näyttää mikallekkin kuinka hunaa valuu pillusta ,se onkin ihan avoinna mikan jäljiltä.
eii ...en ala siihen ,yritin vastustella.
Et saa meitä siementämään jos et kuse..vedämme käteen ja katsomme vaan sinun pillua jos et kuse.
Huomasin olevani taas kaljapullo kädessäni ja nieleväni sitä tamman kusta joksi kaljaa kutsuin.
Irvistelin ja pakoitin itseni nielemään kaljaa.
Kolmannen pullon jälkeen ilmoitin että minun on pakko päästä pissalle..mille timppa kyseli virnistäen..kuselle ilmoitin ..
Vaan teet sen tässä näytät meille miten tyttö pissaa,me olemme nähneet mutta se on niin kivaa että saat näyttää uudestaaan.
Minut laitettiin koira asetoon ja levitin peppuani .Antti piti astiaa pyllyni alla ja kaikki neljä miestä katselivat kuin pikku pojat jalkojeni väliin .
En pysty..vihaan tätä..älkää tehkö tätä pliis.
En tykkää että minua katsellaan kun pissaan.
Mieheni tarjosi minulle kaljapulloa ja tunsin jo kaljan menevän päähän.
Ei auttanut kun juoda lisää ja toivoa että rakko antaisi pakottavan tarpeen mikä olisi suurempi kun se häpeä että kusisin miesten katsellessa.
No niin ..sain pusistettua ensimmäiset pisarat,joku levitti häpyhuulia ja sain pinnistettyä että pissa alkoi valumaan yhtenä norona.
Katsoppa mika ,tuo narttu ei tykännyt sinun siemenistä vaan se valuttaa sitä pois.
Saat kurittaa sitä kullillasi uudestaan että oppii pitämään siemenet pillussaan ,mieheni ilmoitti ja pojat nauroivat.
Saunoimme ja pojat pesivät minut liiankin hyvin eteenkin jalkojenvälin.
Ilta eteni minun naukkaillessa viiniä ja pojat ottivat tiedä monettako sauna oluita.
Taidan olla täällä ihan turhaan kun en saa sitä minkä takia olen tänne tullut.
Salamana oli timppa jalkojeni välissä nuolemassa pilluani,ja oli änkeämässä päälleni.
Nyt tehdäänkin miten minä määrään ilmoitin.
Tuo on kohtuullinen vaatimus mika kannatti minua.
Haluan nyt kahteen reikään ja kun mikalla ei ole enään niin herkässä ja se on ainoa siitin täällä niin te pikku kulliset saatte naida minua pyllyyn kun mikalla on siitin pillussa.
Meilläkö ei muka ole siittimet timppa virnisteli,,noo laitetaanpa tytöltä perse kipeäksi.
Sain hoitoa pimppiin ja pyllyreikään ..yhdet siemenet pilluun ja kolmet pyllyn reikään.
Yö nukuttiin ,minä mikan kainalossa ,timppa ja antti toisessa huoneessa ja mieheni sohvalla.
Aamulla timppa kyseli miten huonoa unta olin nähnyt kun olin niin huoaillut ja vikissyt?
Huokaa ..tunnustan.
Sain viime yönä oikein kunnolla siitistä.
Minua ei ole koskaan naitu niin hyvästi kun viime yönä.
Mika nai ja siemensi minut viime yönä niin että vieläkin siemenet valuu.
Sehän on sitten miehelläsi aamiainen jalkojesi välissä.
Mitään sanomatta mieheni nousi ja timppa ja antti nostivat minut penkkineen toisin päin että mieheni pääsi jalkojen väliin.
Mieheni lipoi antin ja mikan leittämää pilluani varovasti..hyi helvetti että maistuu nussitulle vitulle ja ihan punainenkin ja turvoksissa.
Muuta ei tarvinnut tunsin kuinka mahlani alkoi virtaamaan..valuin mikan siemeniä ja mieheni nuoli minun valuvaa pillua.
Huomasin olevani vuoteella jalat leveällä ja antti sohi kulliaan sisälle.
Eikä kestänyt kun hetki kun kulli sykki ja siemensi pilluni.
antti nousi pukilta ja timppa teki saman minulle minkä antti hetkeä aikaisemmin.
Pillu valui siemeniä lakanalle mikä oli jo mikan jäljiltä jo mehuissani.
Kun timppa oli tehnyt tehtäänsä mieheni työnsi siittimensä sisälleni.
En ollut tuntevinani sitä näiden kahden päivän jäljiltä.
Kuitenkin siinä oli jokin ,se rytmi ja se tieto mistä pidin.
Tunsin tutun kouristelun ,en ollut uskoa todeksi olin saamassa orgasmia.
Huohotin ja voihkin hekumassani ..yllytin naimaan ja ilmoitin orkusta.
Tärisin ja tunsin tutun tunteen sain taas siemenet.
Ei ole totta se sai omalta mieheltä orkun antti ja timppa ihmettelivät.
Siinä onkin teillä oppimista.
Sinä päivänä sain edestä ja takaa,aina oli kovaa siitintä tarjolla milloin vain halusin ja pystyin ottamaan.
Harmittelin että nyt kun olisi ollut tarjolla ei pystynyt niin paljon käyttämään,vaan kerrankin oli tarpeeksi.
Pimppi oli arkana ja valui siemeniä muutaman päivän ,vaan mieheni sai sitä siitä huolimatta olihan hän suonut minulle monta ihanaa kokemusta.
Sovimme poikien kanssa että sovimme seuraavista kerroista myöhemmin .
Monta ihanaa puhelua olemme jo puhuneet,eteenkin mika oli halukas tapaamaan jo nyt ja vaikka minulla olisi sama halu saada mika sisääni ei siihen ole nyt heti mahdollisuutta.
Sain mieheltäni luvan lähteä poikien hoitoon kun vaan pystyn menemään.
kenties pian.
Älkää pojat tyhjätkö liikaa ,säästäkää minullekki hyvää kermaa.

2

11945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiselta

      "Sain mieheltäni luvan lähteä poikien hoitoon kun vaan pystyn menemään. kenties pian"

      Entäpä jos sittenkin ennen sitä opettelisit kirjoittamaan luettavampaa tekstiä. Taisi jäädä ne äidinkielen tunnit koulussa väliin. Muutenkin tekeleesi on epäkiihottava. Sääli, että hyvät tarinankertojat ovat niin harvassa.

    • jormalaisena

      Kyllä se teksti minulle maistui. Ihan, lisää suolee kun vanha kuolee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe