Tunnetko, positiivisestä luonteestasi huolimatta että sinulla on enemmä huonoa onnea/kompastuskivijä elämässä, kuin muilla.
Tunnetko niin . . .
5
677
Vastaukset
- eräs toinen
voi voi... luultavasti kaikki tuntee niin.. heh heh
- Wildbird
Kaikki mikä voi menee varmasti huonoimman kautta aina. Mikään ei ole helppoa ja itsestään selvää.
Onneksi siihen osaa jo varautua :-) - 2zonen
Joo elämä on nuoruudesta asti lyönyt päätä seinään. Kaipais toisen kaksosen viereen jota halailla :(
- Siellä minäkin . . .
Kokeile treffi puolelta, minäkin käyn siellä ja törmänyt useaan kaksoseen . . .
Onkos sulla omaa profiili luotuna? - 2zonen
Siellä minäkin . . . kirjoitti:
Kokeile treffi puolelta, minäkin käyn siellä ja törmänyt useaan kaksoseen . . .
Onkos sulla omaa profiili luotuna?Ei ole vielä omaa profiilia mutta kiitoksia kovasti vinkistä.
Ehkä se paistaisi risu aurinkokasaankin.. vai miten tuo sananlasku nyt meneekään kun on kaksonen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882