Ukkostutka
9
2387
Vastaukset
- on muuten
hyvä tuo tutka jos vaan pitäs vähääkään paikkaa.Kattelin samalla kun ukkosti niin ei mitään "eloa" ollut koko lähi seudulle
- pitää
"noin jotenkin" paikkaansa, päivitys ei taida pysyä ukkosen mukana sekunnilleen, heh.
- huomautus
pitää kirjoitti:
"noin jotenkin" paikkaansa, päivitys ei taida pysyä ukkosen mukana sekunnilleen, heh.
Siis ukkostutka perustuu salamointiin... ei jyrinään.. Järki hoi!
- tosiaan,,
huomautus kirjoitti:
Siis ukkostutka perustuu salamointiin... ei jyrinään.. Järki hoi!
mistä se jyrinä on peräisin hei JÄRKI HOI olisko salamoinnista hei JÄRKI HOI..pitää sulle "viisaalle" etsiä dokumenttia JÄRKI HOI!...
>>Salaman valokaari kuumentaa ilmaa joka tästä johtuen laajenee äkillisesti. Tämä kuuluu lähellä iskua paukauksena ja kauempana jyrinänä. - taas.
tosiaan,, kirjoitti:
mistä se jyrinä on peräisin hei JÄRKI HOI olisko salamoinnista hei JÄRKI HOI..pitää sulle "viisaalle" etsiä dokumenttia JÄRKI HOI!...
>>Salaman valokaari kuumentaa ilmaa joka tästä johtuen laajenee äkillisesti. Tämä kuuluu lähellä iskua paukauksena ja kauempana jyrinänä.No voe sinua... Kun tuossa aiemmin ihmeteltiin että pitääkö ne muka salaman osumat paikkaansa, niin kuten sinun wikipedia lähteesikin sanoo: "Tämä kuuluu lähellä iskua paukauksena ja kauempana jyrinänä". Eli jos sun luona jyrisee, se ei tarkoita että tarkalla kartalla sinun lähellä ois salamanisku... Hyvää kesää kummiskin...
- KUOPIOLAISET
reagoida,vikka sinne iisalmen juoppopaska läävään putoaisi atomipommi.Paska sakkia koko
kylä. - AN76
KUOPIOLAISET kirjoitti:
reagoida,vikka sinne iisalmen juoppopaska läävään putoaisi atomipommi.Paska sakkia koko
kylä.Tutkaa seurannut jo pari - kolme vuotta ja aiempina kesinä se on ollut ns. pomminvarma.. Voinut katsoa tutkasta että jaha, nyt on ekat salamat Iisalmen nurkilla ja laittanut koneen kiinni. Samassa ukkonen päällä.
Tänä kesänä tosiaankaan tuo tutka ei ole toiminut. Kuten sanottu, joku viikko takaperin ukkonen oli lähellä (Kangaslammilla kuulemma varsinkin) mutta tutkassa näytti vain Oulun seudulla olevan ukkosta.
Että pakko oli kommentoida.. - kanssa minä
AN76 kirjoitti:
Tutkaa seurannut jo pari - kolme vuotta ja aiempina kesinä se on ollut ns. pomminvarma.. Voinut katsoa tutkasta että jaha, nyt on ekat salamat Iisalmen nurkilla ja laittanut koneen kiinni. Samassa ukkonen päällä.
Tänä kesänä tosiaankaan tuo tutka ei ole toiminut. Kuten sanottu, joku viikko takaperin ukkonen oli lähellä (Kangaslammilla kuulemma varsinkin) mutta tutkassa näytti vain Oulun seudulla olevan ukkosta.
Että pakko oli kommentoida..tarkoitin että aikaisempina vuosina se on toiminut niin hyvin että on tiennyt milloin ukkosrintama lähestyy vaikka ei taivas näyttäs siltä ollenkaan.Ny jos vaikka ukkonen ois päällä ja salamointi jatkuvaa niin näytää vaan tuonne ihan itärajalla olevan ukkosta(Imatra-Lappeenranta).En kait mä sentään niin tyhmä oo että se sitä jyrinää rekisteröisi :D
- huomattu että
kanssa minä kirjoitti:
tarkoitin että aikaisempina vuosina se on toiminut niin hyvin että on tiennyt milloin ukkosrintama lähestyy vaikka ei taivas näyttäs siltä ollenkaan.Ny jos vaikka ukkonen ois päällä ja salamointi jatkuvaa niin näytää vaan tuonne ihan itärajalla olevan ukkosta(Imatra-Lappeenranta).En kait mä sentään niin tyhmä oo että se sitä jyrinää rekisteröisi :D
tuo tutka ei pie paikkaansa.Salamoi ja jyrisee ihan päällä mutta tutka näyttää sen että se ois tuolla pääkaupunki seudulla :D enkä tosiaa oo sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802