Olemme viimeksi 20v. sitten olleet Kreikassa,
Kosilla ja Rhodoksella, silloin sai juoda ihan
tavallista vesijohtovettä. Entä tänä päivänä,
voiko kraanavettä juoda huoletta, ilman, että
saa vatsapöpön? Vai pitääkö kaikki juotava vesi
ostaa kaupoista? Entä jos ravintolassa tilaan
vettä, "nero", saanko tehtaassa pullotettua vettä,
vai ravintolan kraanasta, pulloon lisättyä vettä?
juomavesi rhodoksella
6
2262
Vastaukset
- vettä
niiinkuin muuallakin vällärillä.. tai tulee pöpö.
- juoda
kraanavettä. Näin oppaan puheiden mukaan Rhodoksella. Ja tulihan sitä juotua, eikä vesipulloja kaupasta kanneltu.
- KosKos
Kosilla ainakin voi juoda hanavettä. Monissa ravintoloissakin tuodaan vesi jäiden kera kannuissa pöytään, ja se on silloin hanavettä.
Itse en siellä huomaa mitään eroa verrattuna pullotettuun veteen, jos molemmat ovat kylmiä. Hanavesi vaan yleensä on paljon lämpöisempää suoraan hanasta otettuna ellei siihen lisää jäitä.- KoKosK
Lisään vielä, että jos ravintolassa vesi tuodaan pullossa pöytään, niin kyllä se silloin on ostettua vettä. Pullohan yleensä avataankin vasta pöydässä. Tai usein asiakas kyllä saa avata sen ihan itse.
Ihmisten kotona voi saada kyllä hanavettä pullostakin, koska se on silloin helppo pitää jääkaapissa kylmänä. - Juuri palannut
KoKosK kirjoitti:
Lisään vielä, että jos ravintolassa vesi tuodaan pullossa pöytään, niin kyllä se silloin on ostettua vettä. Pullohan yleensä avataankin vasta pöydässä. Tai usein asiakas kyllä saa avata sen ihan itse.
Ihmisten kotona voi saada kyllä hanavettä pullostakin, koska se on silloin helppo pitää jääkaapissa kylmänä.Viikko sitten tultiin rodoksen kaupungista takaisin, olen herkkävatsainen ja join hanavettä ongelmitta. Ravintoloissa toivat pullovettä joka aukaistiin vasta pöydässä. No problemo
- kesä
joka kesä juon kraana vettä rodoksella, eikä ongelmia ole ollut. vaikka muuten olenkin, melko herkkävatsaista rotua.... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707