Veenu Gopala das

onko pyhin

Veenu Gopala das lienee Suomen pyhin mies. Vai olenko erehtynyt?

15

2110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madhava

      Eipä tuota ole pahaksi liiemmin haukuttu. Mistä moiset mietteet?

      • Ottakaa vastaan

        Jeesus Kristus joka kuoli golgatan ristillä ihmisten syntien tähden ja vapauttaa kadotuksen tuomiosta.


      • Madhava
        Ottakaa vastaan kirjoitti:

        Jeesus Kristus joka kuoli golgatan ristillä ihmisten syntien tähden ja vapauttaa kadotuksen tuomiosta.

        Taisi Venu kirjoitella kirjankin Jeesuksesta ja Krishnasta tässä tovin aikaa sitten. "Jeesus lauloi Herran laulun" oli teoksen nimi.

        http://www.somafilm.com/venu.htm

        Ilmeisesti jatkoa on luvassa.


      • Madhava

      • vattumatonen
        Madhava kirjoitti:

        Taisi Venu kirjoitella kirjankin Jeesuksesta ja Krishnasta tässä tovin aikaa sitten. "Jeesus lauloi Herran laulun" oli teoksen nimi.

        http://www.somafilm.com/venu.htm

        Ilmeisesti jatkoa on luvassa.

        Niin, olen lukenut tuon kirjan, Jeesus lauloi Herran laulun. Ihan ok kirja. Miekkosella näyttää olevan kirjailijan vikaa.


      • vattumatonen
        Ottakaa vastaan kirjoitti:

        Jeesus Kristus joka kuoli golgatan ristillä ihmisten syntien tähden ja vapauttaa kadotuksen tuomiosta.

        Luulin kauan, että Jeesus teki ristinkuoleman - kuollen todella ristillä. Niin ei käynytkään. Ei hän meidän ihmisten syntitaaakkoja tullut puhdistamaan. Hän tuli herättelemään meitä unesta. Hän tuli tänne maailmankolkkaan toteuttamaan henkisen valtakunnan tiedon murusia ja opetuksien jakamista ihmisille.


    • vattumatonen

      Hän on henkisen tien kulkija ja krishatietoisuuden harjoittaja ja henkilö, jolla on laaja sydän ymmärtää ihmisiä ja ilmiöitä maailmassa.

      Venu Gopala Dasin artikkeleita, jos kiinnostaa tutustua hänen tuotoksiinsa:

      Minä Olen 5/2005, Universumi täynnä elämää

      Minä Olen 1/2005, Muinaiset pyhät kirjoitukset ja kultainen aika

      Minä Olen 4/2005, Jeesuksen elämän salatut vaiheet

      Minä Olen 2/2006, Lintuinfluenssa - luonnon vastatoimi

      Minä Olen 3/2006, Ahimsa - ihmiselämän perusperiaate

      (Vanhoja Minä olen-lehtiä saa tilaamalla www.minaolen.com, tai käymällä itse keskuksessa Helsingissä.)

      • vattumatonen

        Kun vuosi sitten ostin Venu Gopalan kirjan Jeesus lauloi Herran laulun, niin sain kylkiäisenä hänen musiikkiaan. Lempparit levyllä ovat 'Palvo mun mieleni Sri Nanda-nandanaa' ja 'Kahdeksan rukousta Herra damodaralle'.

        Levy on ihanteellista rauhoittumis-musiikkia, vaikkei olisi edes kovinkaan kiinnostunut sen sanoituksien sisällöstä, jotka viittaavat Krishnan ylistykseen ja kuvailuun.

        Onko palstalla muita ihmisiä, jotka olisivat kuulleet Venu Gopalan musiikkia? Ja mielipiteitä näin yleensä olisi mukava kuulla...


      • vattumatonen
        vattumatonen kirjoitti:

        Kun vuosi sitten ostin Venu Gopalan kirjan Jeesus lauloi Herran laulun, niin sain kylkiäisenä hänen musiikkiaan. Lempparit levyllä ovat 'Palvo mun mieleni Sri Nanda-nandanaa' ja 'Kahdeksan rukousta Herra damodaralle'.

        Levy on ihanteellista rauhoittumis-musiikkia, vaikkei olisi edes kovinkaan kiinnostunut sen sanoituksien sisällöstä, jotka viittaavat Krishnan ylistykseen ja kuvailuun.

        Onko palstalla muita ihmisiä, jotka olisivat kuulleet Venu Gopalan musiikkia? Ja mielipiteitä näin yleensä olisi mukava kuulla...

        Hän on livenä messuilla kumpanakin päivänä, "Suomen pyhimmistäkin pyhin". Ja vastailee kimurantteihin kysymyksiin pöydässään. ja ehkä antaa laulunäytteen, jos kiltisti pyytää :) Ehkä aion käväistä, vaikka Helsinkiin matkaa onkin aika lailla kotopuolesta. Jos on muita ihmisiä huristamassa Tampereen suuntamailta Hesaan, niin lähettäkä vattumadolle viestiä, niin tehdään yhdessä matkaa...


      • No hehheh...

        "Minä Olen 2/2006, Lintuinfluenssa - luonnon vastatoimi"

        Tämän otsikon perusteella päättelen ainakin tietämättömäksi jos ei suoraan hölmöksi.


    • Vegan

      Kyseinen hahmo antoi hiljattain eräässä lehdessä ymmärtää, että maitoa saadaan ihmisen käyttöön ilman minkäänlaista väkivaltaa. Palataanpa Liisan ihmemaasta takaisin:

      Lihan- ja maidontuotanto ovat samaa teollisuutta, naudanlihasta 90 % tulee lypsykarjatiloilta.

      Lihanaudoista ja lypsykarjasta osa pidetään ympäri vuoden sisätiloissa. Navetoista n.86 % on parsinavettoja, missä naudat elävät kaulastaan kiinni kytkettyinä.Heikoimmat vasikat teurastetaan mahdollisimman pian. Teurastettujen vasikoiden vatsasta otetaan renniiniä, jota käytetään juoksutteena juuston valmistuksessa. Suomessa poikavasikoita kasvatetaan syöttöhärkinä ja ne teurastetaan lihoiksi noin 1-2-vuoden ikäisinä ”mulleina”. Jalostuksen seurauksena lehmillä on mm. niin painavat utareet, että ne eivät välttämättä pärjää ilman utareliivejä. Myös esim. nännipolkemat, jalka- ja nivelongelmat sekä sorkkasairaudet ovat yleisiä. Lehmät teurastetaan noin 5-vuotiaina, kun maidontuotanto laskee. Luonnollinen elinikä olisi noin 20 vuotta.

    • minä vaan

      Voi hyvät hyttyset sentään... On aikoihin eletty. Aika kai kuluu. Venu Gopal varmasti nykyisin hyvä tyyppi, mutta että oikein Suomen pyhin mies. Heh...

    • Miksi tämä keskustelu on pysähtynyt?

    • kokija

      Otsikon hakusanojen avulla löytyi eräs yllättävästi kiintoisa artikkeli.
      http://www.minaolen.com/lehti/venu.htm

      Samanaikainen ykseys ja erillisyys. Näinhän se on monipuolisesti. Ei pelkkää samaa eriytymätöntä soppaa eikä pelkkää eristyneisyyttä. Tälle pitäisi varmaankin keksiä joku suomenkielinen käsite. Ykseyserillisyys?

      • mielipide tämäkin

        Samanaikainen ykseys ja erillisyys, tuota on taiteessa ja uskonnoissa mielestäni ilmaistu suomenkielisellä sanonnalla "kahden maan kansalainen".


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe