rivierre casalis rc42

sp77

tietääkö joku missä vois olla purkuosia rivierre casalis rc42.tarvitsisin yhden neulan.jos jollain on ylimääräsiä tai haluaa myydä omasta koneestaan niin ostan mielellään.

9

3745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokivartinen

Sama vika rahikaisella. Neula poikki. Löysitkö varosia rivierre casalis rc42

• varaosia

kuopion agrimarketilla oli 5kpl hyllyssä.lähtöhinta 380€kpl tingitty hinta 350€.jätin vielä ostamatta.käytettyjä purkuosia en ole vielä löytänyt.hitsasin kokeeksi sen katkenneen neulan.saa nähdä minkä aikaa se kestää.

• aina valmetilla
        varaosia kirjoitti:

kuopion agrimarketilla oli 5kpl hyllyssä.lähtöhinta 380€kpl tingitty hinta 350€.jätin vielä ostamatta.käytettyjä purkuosia en ole vielä löytänyt.hitsasin kokeeksi sen katkenneen neulan.saa nähdä minkä aikaa se kestää.

Minulla samanlainen, ei mitään käyttöä, toimiva peli, vähän lisää hintaan saat koko paalaimen, kiinn ostaako?? soita 044-9146963.
        Akseli ja veto laite kuuluu samaan röntti kaupppaan.......

• päässyt menemään poikki?
        aina valmetilla kirjoitti:

Minulla samanlainen, ei mitään käyttöä, toimiva peli, vähän lisää hintaan saat koko paalaimen, kiinn ostaako?? soita 044-9146963.
        Akseli ja veto laite kuuluu samaan röntti kaupppaan.......

Eihän sen pitäisi rikkoutua oikein mitenkään.
        Tuollaisenhan kyllä tekee vaikka itse, ei ole niin monimutkainen kappale.

• Anonyymi
        päässyt menemään poikki? kirjoitti:

Eihän sen pitäisi rikkoutua oikein mitenkään.
        Tuollaisenhan kyllä tekee vaikka itse, ei ole niin monimutkainen kappale.

Kyllä niitä neulojakin menee välillä.
        Itseltä meni Welgeristä, kun neulojen akselin sulakepultti katkesi ja
        mäntä törmäsi neuloihin.
        Neulojen akselilla oleva n. 10 cm pitkä palautusjousi oli jossain vaiheessa
        katkennut.
        Jotain kevytmetallia neulat olivat, huoltomiehen kanssa ja nesteprässin
        avulla saatiin oikeaan muotoon.
        Jos joku vielä paalaa Welger kovapaalaimella kannattaa tarkistaa, että
        se jousi on paikoillaan.

• ylimääräisenä

Ainakin 10 v seissyt katon alla. Oli silloin ainakin toimintakunnossa. 500 eur ALV. 0440 766659

• Rivierre Casalis

Löytyikö neuloja? Laitoin itse ilmoituksen lehteen ja sain tarjouksia kunnossa olevista ja korjattavista paalaimista.

Aaro Piipponen
      050 377 5619

• Anonyymi

Ukrainasta löytyy jotain osaaa... Ei kaikkia.. RASSPEN sitoja ja heiltä voi löytyä suoraan solmintalaitteita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe