tietääkö joku missä vois olla purkuosia rivierre casalis rc42.tarvitsisin yhden neulan.jos jollain on ylimääräsiä tai haluaa myydä omasta koneestaan niin ostan mielellään.
rivierre casalis rc42
9
3553
Vastaukset
- jokivartinen
Sama vika rahikaisella. Neula poikki. Löysitkö varosia rivierre casalis rc42
- varaosia
kuopion agrimarketilla oli 5kpl hyllyssä.lähtöhinta 380€kpl tingitty hinta 350€.jätin vielä ostamatta.käytettyjä purkuosia en ole vielä löytänyt.hitsasin kokeeksi sen katkenneen neulan.saa nähdä minkä aikaa se kestää.
- aina valmetilla
varaosia kirjoitti:
kuopion agrimarketilla oli 5kpl hyllyssä.lähtöhinta 380€kpl tingitty hinta 350€.jätin vielä ostamatta.käytettyjä purkuosia en ole vielä löytänyt.hitsasin kokeeksi sen katkenneen neulan.saa nähdä minkä aikaa se kestää.
Minulla samanlainen, ei mitään käyttöä, toimiva peli, vähän lisää hintaan saat koko paalaimen, kiinn ostaako?? soita 044-9146963.
Akseli ja veto laite kuuluu samaan röntti kaupppaan....... - päässyt menemään poikki?
aina valmetilla kirjoitti:
Minulla samanlainen, ei mitään käyttöä, toimiva peli, vähän lisää hintaan saat koko paalaimen, kiinn ostaako?? soita 044-9146963.
Akseli ja veto laite kuuluu samaan röntti kaupppaan.......Eihän sen pitäisi rikkoutua oikein mitenkään.
Tuollaisenhan kyllä tekee vaikka itse, ei ole niin monimutkainen kappale. - Anonyymi
päässyt menemään poikki? kirjoitti:
Eihän sen pitäisi rikkoutua oikein mitenkään.
Tuollaisenhan kyllä tekee vaikka itse, ei ole niin monimutkainen kappale.Kyllä niitä neulojakin menee välillä.
Itseltä meni Welgeristä, kun neulojen akselin sulakepultti katkesi ja
mäntä törmäsi neuloihin.
Neulojen akselilla oleva n. 10 cm pitkä palautusjousi oli jossain vaiheessa
katkennut.
Jotain kevytmetallia neulat olivat, huoltomiehen kanssa ja nesteprässin
avulla saatiin oikeaan muotoon.
Jos joku vielä paalaa Welger kovapaalaimella kannattaa tarkistaa, että
se jousi on paikoillaan.
- ylimääräisenä
Ainakin 10 v seissyt katon alla. Oli silloin ainakin toimintakunnossa. 500 eur ALV. 0440 766659
- Rivierre Casalis
Löytyikö neuloja? Laitoin itse ilmoituksen lehteen ja sain tarjouksia kunnossa olevista ja korjattavista paalaimista.
Aaro Piipponen
050 377 5619 - Anonyymi
Ukrainasta löytyy jotain osaaa... Ei kaikkia.. RASSPEN sitoja ja heiltä voi löytyä suoraan solmintalaitteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268