Onko kukaan käynyt tuolla Rauman Thai-hieronnassa?
Minkälaisia tyttöjä siellä on? Minkä ikäisiä? Paljonko maksaa ja vastaako toiminta kyseistä hintaa?
Rauman Thai-hieronta
13
18998
Vastaukset
- hyvä:
On. Thaityttöjä. 20-40v. 30e/ 0,5h. Kyllä.
- Kysymyksiä
Onko tuo normaalin hieronnan hinta? Saako mitään special palveluja ja mikä on hinta silloin?
- Hämärä`mies
Kysymyksiä kirjoitti:
Onko tuo normaalin hieronnan hinta? Saako mitään special palveluja ja mikä on hinta silloin?
Ootpa oikee Ossi..Parempi tyytyy vaan
pölyimurin letkuun... - paikkoja
Hämärä`mies kirjoitti:
Ootpa oikee Ossi..Parempi tyytyy vaan
pölyimurin letkuun...kuunnellaan ei hintoja ja palveluja sanota ääneen....koodikielellä palveluja saa hommattua....laita sähköpostisi osoite niin selvennän koodit.miin thai nu tsi...
- Lauri
paikkoja kirjoitti:
kuunnellaan ei hintoja ja palveluja sanota ääneen....koodikielellä palveluja saa hommattua....laita sähköpostisi osoite niin selvennän koodit.miin thai nu tsi...
Vai että kuunnellaan?Oletko seuraillut liikaa television esittämiä sarjoja?Painu koodikielinesi muualle selittelemään.Eihän koskaan asioita ilmoiteta suoraan päin naamaa,vain tyhmä pitää vihjeitä koodikielenä.Voi jumalauta sentään!
- terskaseicäs
Lauri kirjoitti:
Vai että kuunnellaan?Oletko seuraillut liikaa television esittämiä sarjoja?Painu koodikielinesi muualle selittelemään.Eihän koskaan asioita ilmoiteta suoraan päin naamaa,vain tyhmä pitää vihjeitä koodikielenä.Voi jumalauta sentään!
niillä on rautakanki vitussa
- Opiskelijaksi saapuva
Millaasia tyttöjä, ovatko pieniä ja hoikkia vai onko joukossa lihavia ja isorintaisia?
- On_pienivit-
Opiskelijaksi saapuva kirjoitti:
Millaasia tyttöjä, ovatko pieniä ja hoikkia vai onko joukossa lihavia ja isorintaisia?
tuosia ja isorintaisia.
- Niskajumi
Opiskelijaksi saapuva kirjoitti:
Eikös se hieronta pitänyt olla se pääasia?
Teen raskasta ulkotyötä. Selkäni jumittaa. Siis tuonne!
Kertokaas nyt joku millanen toi rauman thai-hieronta paikka on?
Ja millasiin naisia siel on..
jos ette tän uskal laittaa ni laittaakaa:
[email protected]- voihanräkä
Älä tyhmiä kysele, mene paikanpäälle ja tee arviointisi ihan itse!
Kyllä on junttia porukkaa!
- kokemustaon-
Sieltä saa munan hierontaa. Thai hieronnasta ne ei tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497