Nyt kun tuli tuo kysymys sokeroinnista, niin tehdäänpä pieni kesäinen katugallub ns. intiimeistä asioista, jotka eivät näy päällepäin: Oletko karvaton "sieltä"? Ei tarvitse vastata, mutta jos vastaat, niin vastaa rehellisesti!
Oletko karvaton?
11
1782
Vastaukset
- tulee tässä
En ole. Kunnon pöheikkö se olla pitää.
- jjjj
ei se nyt ihan pöheikkö saa olla, ei todellakaan! mut täysin posliinissakin huonot puolensa.
- mies25_
Ajelen säännöllisesti. Siistimpää ja nautinnollisempaa.
karvaton jeps
- sähläm
Kyllä meillä ainakin viidakkoveistä käytetään...jos sillonkaan pääsee perille asti.
- rörstrand
Juup..ei oo karvoja.
- Pikkusjäel
Ei ole vielä kasvanut. Odottelen kyllä kovasti milloin tulee, että pääsis trimmailemaan niitä.
- Gillette
Olemme vaimoni kanssa olleet posliineja yli 15 vuotta. Naisilla varsinkin on kauhea katsoa ja kokea sellainen karvaviidakko, työnnä nyt sinne sit nenäsi. Karvat ovat epähygieenisiä.
- sitä nyt
Täytyykö sitä nyt joka paikkaan nenänsä työntää??
- ???
nenälläkö tempaiset vaimoasi viikseen? anteeksi posliiniin.
- Shave on mun intoni.
...ajan karvani vähintään kesäsin, sillä mitä sitä sellasella karvapehkolla kesällä tekee, kun muutenkin pienemmissä vaatteissa esim. rannalla liikutaan. ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait983582Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51989Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani71760- 351486
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es58996Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36940Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70882Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47840Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4817Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60804