hanna-marja

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
22
Kommenttia
321
- 71592
Parhaat letut
Ajattelin valmistujaisissani tarjota vieraille kesäpäivän kunniaksi lettuja. Kerro paras lettureseptisi! Miten saada le62363Ruokakaupat
Hei Saavumme Maltalle lauantaina 16 maissa ja vuokraamamme talon hoitaja haluaisi hakea meille ruokatarvikkeet ennen sa41499- 1509
laura pausini
Muistaako joku laura pausinin biisin joka oli hitti noin 10 vuotta sitten?510447amarillon poke
Poken hinta pahassa jonossa on 40 e. Toivottavasti ostat jotain kivaa lapsillesi.62908Tummat silmänaluset
Heippa! Ongelmana on tummat silmänaluset. En kamalasti meikkaile ripsiväriä lukuunottamatta, mikä olisi apu..? Millä mu21196Hotelli Regatta
Oltiin viikonloppu Hangon Regatta hotellissa ja oli aika kaameeta. Uusi puoli ihan ok, mutta toiseksi yöksi siirryttiin86456Huoneistohotelli Residence...
Olen varaamassa matkaa Marokkoon Agadiriin joulukuussa. Onko kokemuksia huoneistohotelli Residence Shems'istä? Halvin ma0378Minne kannattaa suunnata?
Olemme mieheni kanssa varaamassa matkaa Madeiralle joulukuussa. Emme aiemmin ole siellä olleet. Olisi kiva kuulla minne145106Mistä halvempi matka?
Heippa! Suuri unelmani on päästä Madeiralle, mutta matkojen hinnat liikkuvat nopean tarkastelun jälkeen aika korkealla.62429Tiistaina Prahaan!
Nyt alkaa jo matkakuume nousemaan =) Onko kahden päälle parikymppisen tytön turvallista liikkua Prahassa illalla? Kert1792Urticaria
Mulla on ollut nokkosrokko-ongelmaa jo teini-iässä ja nyt alkoi vuodenvaihteessa uudestaan tuo kamala ihottuma. Tutkimuk2380Urticaria
Mulla on ollut nokkosrokko-ongelmaa jo teini-iässä ja nyt alkoi vuodenvaihteessa uudestaan tuo kamala ihottuma. Tutkimuk31026Kenkäkauppa!!!
Muistaako joku viisikerroksisen kenkäkaupan osoitetta, tai voisiko kertoa vähän minkä lähellä on tms...51854Ladyline
Heippa Leidit! Mitä mieltä ootte uudesta Ladyline-salista? Mua ainakin harmittaa huonot viikonlopun aukioloajat.2216009- 22071
Lordi on paska
Lordi nyt oli ihan täyttä skeidaa. Voitti jostain ihmeen syystä. Kuka sellasta mekastusta jaksaa kuunnella? Eihän se ole7477Bonuskortti!
Opiskelijatyttö haluaisi ostaa viking linen bonuskortin parilla kympillä =) Tarvitsisi viikonloppuversion !0406Albufeira!!!
Varasimme juuri viikoksi matkan Albufeiraan Vila Recife-hotelliin. Onko joku ollut kyseisessä hotellissa, minkälaisia ko2487