Mitä vikaa on omassa itsessä jos ei kumppania löydä live maailmasta?
Miettikääpä sitä miksi tarvitsee joku helvetin ilmoitus laittaa koko kansan nähtäväksi?
Kunnon normaali ihmisen ei tarvitse sellaiseen alistua kumappanin löytääkseen. Mitä se kertoo jo näiden netti ihmisten luonteesta? Ovat täysin itsekeskeisiä ja hyväksikäyttö vaan ovat elämän perus elementtejä. Ihminen on jokin kauppatavara joka voidaan vaihtaa toiseen sumeilematta.
Jotain helmiäkin on joukossa mutta suurin osa on täyttä paskaa. Kieroja ja elämänsä templanneita paskiasia. Hakevat jotain ihmeellistä aivotärähdyksen saanutta idioottia jota voivat hyväsikäyttää edelleen.
Juuri Yksinhuoltajien epätoivo näkyy pahimmetin. Ja kaikkein vähiten voi luottaa näihin yh luusereihin. Hehän tienaavat juuri näiden tyhmien äijien kustannuksella jotka panee paljaaltaan.
Yksinkertaiset surkimukset hakee uutta uhria kun kaikki muut keinot ovat jo käytetty. Normaalit ja rehelliset ihmiset saavat seuraa niin ettei tarvitse nettiin laittaa mitään ilmoitusta.
Säälittäviä turhimuksia koko netti täynnä
19
3092
Vastaukset
- Nr. Netti
Olet ahdistunut, lihavan puoleinen, tanttamainen, kengät linttaan poljettu, punottava ja pahalta haiseva keski-ikäinen naisihminen joka elää väljähtyneessä liitossa sohvaperunan ja kolmen kusipääkaran kanssa.
Elämäsi on täysin tyhjää ja tapahtumaköyhää. Ainoa ilosi on naapurien ja ventovieraiden kadehtiminen ja haukkuminen.
Olet siis totaalisen vastenmielinen tapaus.
Ja mitä vittua se sulle kuuluu mitä ja miten ihmiset hakevat seuraa. Anna toisten olla ja keskity siihen omaan ongelmapesääsi.- Ei mikään ihme jos..
netistäkin täytyy seuraa hakee..
Selvitä sinä se ongelmapesäkeesi, miksi ja miksi teet niin ja näin?
Miksi ainoo ilosi on metsästää netistä jotain kun et edes live maailmassa ketään kiinnosta? Luuletko huijaavasi seuraavaakin uhriasi samalla lailla kun entisiäkin?
Siis kenenkään rehellisen ihmisen ei tarvitse kaupitella itseään vaan seuraa saa joka paikasta
jos sitä haluaa. - perille ei.
Ei mikään ihme jos.. kirjoitti:
netistäkin täytyy seuraa hakee..
Selvitä sinä se ongelmapesäkeesi, miksi ja miksi teet niin ja näin?
Miksi ainoo ilosi on metsästää netistä jotain kun et edes live maailmassa ketään kiinnosta? Luuletko huijaavasi seuraavaakin uhriasi samalla lailla kun entisiäkin?
Siis kenenkään rehellisen ihmisen ei tarvitse kaupitella itseään vaan seuraa saa joka paikasta
jos sitä haluaa.En ole itse etsimässä seuraa tällä hetkellä. Seurailen vain aikani kuluksi linkkejä ja osuin sinun purkaukseesi.
En ymmärrä kaltaisiasi ahdistuneita ihmisiä jotka tahtovat aina vain pahaa toisille tai rajoittaa ja kieltää asioita. Olet todella kuvottava ihminen.
Se on jokaisen oma asia mistä sitä seuraa hakee kunhan siinä ei syyllisty mihinkään laittomuuksiin eikä yleisesti tuomittaviin asioihin. On paljon ihmisiä joiden seuran hakuun netti antaa uuden mahdollisuuden.
Kuvitteleppa itsesi tilanteeseen että ne tanttajalkasi lakkaa tomimasta etkä voi liikkua ilman ulkopuolista apua.
Mutta turhaahan se on sulle maalailla mielikuvia, kaltaisillasi ihmisillä ei ole pätkääkään empatiakykyä. - Ja haku päällä koko ajan
perille ei. kirjoitti:
En ole itse etsimässä seuraa tällä hetkellä. Seurailen vain aikani kuluksi linkkejä ja osuin sinun purkaukseesi.
En ymmärrä kaltaisiasi ahdistuneita ihmisiä jotka tahtovat aina vain pahaa toisille tai rajoittaa ja kieltää asioita. Olet todella kuvottava ihminen.
Se on jokaisen oma asia mistä sitä seuraa hakee kunhan siinä ei syyllisty mihinkään laittomuuksiin eikä yleisesti tuomittaviin asioihin. On paljon ihmisiä joiden seuran hakuun netti antaa uuden mahdollisuuden.
Kuvitteleppa itsesi tilanteeseen että ne tanttajalkasi lakkaa tomimasta etkä voi liikkua ilman ulkopuolista apua.
Mutta turhaahan se on sulle maalailla mielikuvia, kaltaisillasi ihmisillä ei ole pätkääkään empatiakykyä.Koko ajan haku päällä eläviltähän se empatian puute löytyy.
Älä nyt viitsi muuta todistella sillä jokainenhan sen tietää. Mitään pitkäaikaista suhdetta ei sellaiset pysty luomaan vaan kumppania vaihdetaan kuin kalsareita.
Netissä ei ole muuta kuin hylkiöitä joilla kaikki muut seuranhaku keinot ovat jo loppuun käytetyt. Viimeinen niitti on edes joku huijata kelkkaan joka häipyy niin äkisti kuin oli tullutkin. Säälittävää touhua...
Ei epäsuoranaisiin laittomuuksiin syyllistyy jokainen huijari. Yhoot levittää vain jalkansa ja laittaa miehen maksamaan eliniän. Ei edes elarit riitä vaan tullaan perintökin viemän tuhkia myöten.
Tämä on tätä naisten suurta moraalia, joka on aivan kuuluisaa... Toiset nai ilman mitään katastroofia ja toiset maksatuttaa naimisen kalliisti. Kostaa jotain sitä mitä emme voi ymmärtää.
- ianix
No tervemenoa sinne livemaailmaan sitten. Voi kuinka emme jää sinua kaipaamaan.
- seuraa!!
Ihan sairasta roikkua jossain netissä!
Ja tosi epätoivosta jos vielä kuvakin täytyy laittaa..
Voi jumankauta jo mie tarvitsisin uutta kumppania niin hakisin sen ravintolasta ja heti saisinkin. Ihminen pitää heti nähdä ulkonäöltä, se kertoo jo paljon. Huijata ei voi liva maailmassa niin kuin virtuaali maailmassa. - Kiitos!
seuraa!! kirjoitti:
Voi jumankauta jo mie tarvitsisin uutta kumppania niin hakisin sen ravintolasta ja heti saisinkin. Ihminen pitää heti nähdä ulkonäöltä, se kertoo jo paljon. Huijata ei voi liva maailmassa niin kuin virtuaali maailmassa.Kukin tekee niinkuin parhaaksi näkee.
- ???
seuraa!! kirjoitti:
Voi jumankauta jo mie tarvitsisin uutta kumppania niin hakisin sen ravintolasta ja heti saisinkin. Ihminen pitää heti nähdä ulkonäöltä, se kertoo jo paljon. Huijata ei voi liva maailmassa niin kuin virtuaali maailmassa.Miksi siis roikut netissä ?
...tekemään treffiin profiilia, kyllä tähän joukkoon vielä yksi säälittävä turhimus sopii...
Pakko muuten tähän todeta, että löytyy vielä säälittävämpiä tapauksia muualta. Ja naisilla ainakaan ei ole tarvetta seksiseuraa täältä hakea, kunhan reikä löytyy niin jollekin kelpaa.- adrianleewerkuhn
Siis ihmiset ns. live-maailmassa ovat kunnollisia ja rehellisiä ja normaaleja.
Ja ihmiset netissä ovat itsekeskeisiä hyväksikäyttäjiä, kieroja paskiaisia, luusereita, surkimuksia , idiootteja ja aivotärähdyksen saaneita ja yh-äitejä.
Aloittajan koskettava ja viiltävä analyysi sai allekirjoittaneen selkeästi ja kirkkaasti vihdoin tajuamaan oman viihtymisensä netissä.
Täytän kaikki kriteerit kirkkaasti. Joskaan ainakaan toistaiseksi en ole yh-äiti, joka rooli kohdallani vaatisi paitsi lapsia myös sukupuolenvaihdosleikkauksen.
Mutta vannomatta paras. - millamagee
Minäkin olen. Luuseri, aivoton kana, kiero, paska, surkimus ja idiootti. Sen lisäks oon kiltti, rikas, yh, nätti ja koulutettu, hyväntuulinen nainen. Eikä mulla oo profiilia netissä. Ei oo ollu eikä tule.
Voi han mikä surkimus. - totta!
Olen törmännyt useaan FIKSUUN ihmiseen täällä netissä. Olen saanut ystäviä ja keskustelukumppaneita miehistä sekä naisista. Tämä nyt on yksi tapa (nykyaikainen) saada seuraa itselle ja joillekin se sopii paremmin kuin toisille.
- elä ja anna toistenkin elää - - nattinainen
Jos ukkos lähtis siitä sohvalta ja vielä saisi jonkun, niin sinäkö heti kapakkaan lähtisit iskuyrityksiin...heh, heh...
netistä löytyy moneen lähtöön, mutta erityisesti me, joille ei viina maistu, eikä tupakankatkuiset ravintelit viehätä, tämä on mitä mainioin paikka tutustua kaltaisiimme.- nattimies
"netistä löytyy moneen lähtöön, mutta erityisesti me, joille ei viina maistu, eikä tupakankatkuiset ravintelit viehätä, tämä on mitä mainioin paikka tutustua kaltaisiimme."
Piti mainita kans tämä, mutta näköjään ehdit ensin.
Toinen juttu vielä on sellaiset, jotka eivät osaa/uskalla esimerkiksi siellä ravintelissa ottaa mitään kontaktia siihen kiinnostavaan sukupuoleen (kumpi se sitten onkin). Voihan sellaista nimittää säälittäväksi surkimukseksi, mutta mun mielestä sen on monien tapauksessa vähän liiottelua :)
- en törmää
live elämässä sinunkaltaiseesi ahdasmieliseen arvostelijaan. Erittäin alhaista haukkua ihmisiä ja nostaa itsensä jotenkin paremmaksi ihmiseksi. Samaa multaa loulta olemme kaikki tyynni.
- rivien välit
Hyvän provon keksit, jos se oli provo? Jos olet aidosti sitä mieltä? Epäilen vahvasti et sulta puuttuu muija ja jälkikasvu ja olet six katkera yh-naisille, jotka ovat "huijanneet" sun mielestä siemenet viattomilta miehiltä ja raskaaksi tultuaan vielä kehtaavat vaatia elatusmaksua lapselle. Siinäs näet et naiset ne loppupeleissä maailmaa pyörittää vaikka se sua harmittaa ja paljon. Toisekseen uskon et netti on helppo tapa pitää yhteyttä muihin ihmisiin jos ei jaksa juosta kylillä tai ei oo mahollista vaik just pienten lasten takia. Ei ajatusten vaihto ketään huonommax tee. Sit viel tuli mieleen kun näitä juttuja lueskelin et mix ihmiset on ilkeitä ja tosi katkeria?
Tosi harvoin lukee mitään rohkaisevaa tai kannustavaa...- Nakki
Minä olen ainakin tavannut ihan kivoja tyttöjä täältä järjestetyiltä treffeiltä. Hyvä palvelu tää on, ei kannata välittää dissailiusta! :)
- Ihmisestä kiinni
Tunnen muutamia, jotka eron jälkeen ovat löytäneet seuraa näiltä palstoilta. Hyvällä ja huonolla menestyksellä. Joillekin nämä palstat ovat hyvä tapa avautua, kertoa omista kiintopisteistä, kertoa mikä todella kiinnostaa, oletko iso vai pieni, onko lemmikkisi lehtikala vai karvainen koira.
Valitettavasti jotkut käyttävät näitä palstoja pyydystäekseen naisia. Näiltä pitäisi leikata munat pois. Hitaasti. Vaikka mies olenkin. - sokkodeittailija
Eipä nyt eronneena yksinhuoltajana tulisi ekana mieleeni alkaa sikiämään =D
Pidän jalat ristissä siihen saakka, kunnes miehellä on mulle myös henkisesti jotain annettavaa.
Kiero ja kaikkea muutakin voin olla, mitä sitten.
Mulla on kivaa ja ikävä juttu, jos se tuottaa arvon alkuperäiselle päänvaivaa =)
On muuten profiilikin tällä hetkellä kesälomilla, ei aina jaksa..tai sitten olen ihastunut ;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741