Lueskelin näitä kuvauksia kaksosesta ja olen varma että äitini on valehdellut syntymäaikani, en voi olla kaksonen:) Minä en tunnista itsestäni sitä kaksoiselämää viettävää pelimiestä enkä tunteetonta huijaria. Osaan ja pystyn puhumaan tunteistani enkä todellakaan juokse kokoajan 2:n naisen perässä. Kännissä olen hiljainen ja ehkä hieman ujo, jos baarissa tutustun naiseen niin se tapahtuu aina naisen aloitteesta. Nautin rauhallisista koti-illoista ja yhdessä olemisesta. Mikä siis olen "oikeasti" horoskoopiltani?
En voi olla
5
892
Vastaukset
- Kala-neiti
Kalat! =) Tai sitten vain kuvailit minua tuossa tekstissäsi. ;)
- nainen olen
Kaksonen...tiedän koska minäkin olen. Luonnekuvaus sopii vain empaattiseen kaksoseen. Tottahan meitäkin on eriluonteisia, niinkuin muitakin merkkejä, varsinkin häilyvä kalat-merkki.
- kax
Kyllä sinä olet kaksonen, luota vain äitiisi... :)
Minä olen kaksosnainen ja olen siitä ylpeä. Ei ole tarvinnut vielä hävetä kaksosluonnettani.. - jzzzzzz
Siis kaksoset on vain aurinko merkkisi...
Paremman luonneanalyysin saisit jos liittäisit tähän kaikkeen muutkin planeetat!
Sattuisikohan nousu merkkisi olemaan kalat? - olla
kyllä sinä vaan voit olla kaksonen. Ei meidän kaikkien ihmisten tarvitse viettää hurjaa elämää vain siksi että olemme kaksosia. itse olen kotiäiti ja viihdyn luonnossa ja yksin. nautin kyllä ihmisseurastakin ja ihanista keskusteluista muiden ihanien ihmisten (vaikka kaksosten)kanssa sivistyneesti.joten pois murhemieli ja katse kattoon. ole ylpeä kaksonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850