Kuinka kauan anteeksi antoon?

mielimaassa

Kuinka kauan kaksosmiehellä menee anteksiantoon..?
Voiko kaksosmies palata vielä elämääni vuoden tauon jälkeen..? Olemme vuoden pitäneet yhteyttä sähköpostitse ja tekstiviestein..hän ei ole vain halunnut nähdä minua..Outoa..? Onko toivoa saada häntä palaamaan ajan myötä..? Miksi hän pitää yhteyttä jos ei ole valmis näkemään..?

8

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • femmeh

      Eiköhän tämä ole luonteesta enemmän kiinni.

      Loukannut näytät olleen pahasti. Haluaisi unohtaa mutta pelkää luottaa enää. Enkä yhtään ihmettele miksi ei halua tavata mutta pitää yhteyttä "kauempaa".(Juuri edellä mainittujen syiden takia). Tekisit itse varmasti samoin.

      Todista olevasi sanasi mittainen nainen. Jos mokasit et halua pettää hänen luottamustaan toiste, näytä se! Ja kerro se. Muista kaksosen arvostamat keskustelut. :)

    • loukkaantumattomat kaksoset

      Olet varmaan saanut anteeksi. Kaksoset ovat ymmärtäväisiä eivätkä pitkävihaisia. Eivät vihaisia ollenkaan, luulisin. Olen itsekin kaksonen.

      Ymmärrämme toistakin osapuolta ja tiedämme, että ihmiset voivat erehtyä.

      Hän ei tosin tule sinulle takaisin. Kaksosella on aina paljon ihmisiä ympärillään ja monta muutakin "vaihtoehtoa". He eivät polta itseään uudestaan saman lieden pielessä.

      Anteeksi anto ja saaminen ei ole sama asia kuin unohtaminen. Kehitymme kaikista erehdyksistä, sekä omistamme että toistenkin. Ei unohdu, mutta on varmaan anteeksi annettu anteeksi ja ymmäretty.

      Älä tee samoja virheitä uuden kaverisi kanssa.

      Hymyile kun tapaat kaksosesi.

      • päivi

        ihan samanlainen tilanne kuin minulla, seurustelen kaksosmiehen kanssa jaa hänkään ei ole pystynyt kohtaamaan vielä minua vaan olemme pitäneet yhteyttä soittamalla en ole nähnyt häntä kolmeen kuukauteen mutta haluaa jatkaa..


      • suhde loppu?
        päivi kirjoitti:

        ihan samanlainen tilanne kuin minulla, seurustelen kaksosmiehen kanssa jaa hänkään ei ole pystynyt kohtaamaan vielä minua vaan olemme pitäneet yhteyttä soittamalla en ole nähnyt häntä kolmeen kuukauteen mutta haluaa jatkaa..

        Minäkin olin kaksosen kanssa. Nyt hän ei halua enää tavata mutta tekstailee joskus. Sanoo ehkä joskus haluavansa tavata..heh heh..uskoisko tuota?


    • ...

      niin kuin täällä aikaisemmin jo kirjoitettiin, niin kaksonen on varmasti jo antanut anteeksi. olemme ymmärtäväisiä ja annamme hyvinkin nopeasti anteeksi. kukapa sitä ei välillä töpeksisi. se on sitten eri asia unohdammeko. sitä emme tee, mutta anteeksi annamme hyvinkin nopeasti. saattaa olla, että tiukan paikan tullen otamme töppäykset puheeksi, mutta ne jäävät sen jälkeen taas mielen syviin sopukoihin pitkäksi aikaa.

      koita varovaisesti kysyä, olisiko jo tapaamisen aika. kaksosena voin sanoa, että arvostamme suoruutta ja rohkeutta. saattaa olla, että vastaus on kielteinen, koska kaksoset eivät pidä "uudelleen lämmitetystä". minä en ainakaan ole kertaakaan palannut yhteen henkilön kanssa, kenen kanssa on joskus ero tullut. vaikka pyyntöjä yhteenpalaamisesta on tullut. kaksosen luonne ei anna periksi tai toisin sanoen itsekunnioitus ei salli moista. silti kehotan sinua kysymään tapaamisen perään, meissä kaksosissakin on montaa eri laatua.

      • ihmetellen

        Hyvä tietää että kannattaa kysellä kaksosen perään, sillä olemme jo kaksi kertaa eronneet ja vielä viestitään.


      • Kaksosystävä
        ihmetellen kirjoitti:

        Hyvä tietää että kannattaa kysellä kaksosen perään, sillä olemme jo kaksi kertaa eronneet ja vielä viestitään.

        Olen kaksonen. Kun rakkaus-/sexsuhde loppuu, niin ystävyyssuhde jatkuu. Luulen, että muut merkit eivät tätä ymmärrä. Mutta, niin se on! Kaksonen ymmärtää, antaa anteeksi ja odottaa saavansa anteeksi.

        Voisiko sanoa niin, että rakkauden vastakohta on viha? Suurinpiirtein, ehkä! Toisin sanoen: kaksonen ei koskaan vihaa ketään. Vaikka tuleekin "loppu" rakkausuhteeseen, niin hän tykkää sinusta ihmisenä ja ystävänä. Vaikka et tahtoisikaan enää olla hänen ystävänsäkään, niin hän hyväksyy senkin ja tulee kunnioittamaan sinua kanssaihmisenä.


    • oinatar72

      Hei!
      Kysyit osaako kaksonen antaa anteeksi...
      Kokemuksesta voin sanoa, ettei anna.
      Olen seurustellut kaksosten kanssa ja kaveripiiriini kuuluu kaksosia. En tiedä mitä teit, petitkö?
      Jos kolhasit kaksosten itsetuntoa,auts!
      Kaksonen haluaa olla 1. Heillä on kyky kylmettyä kokonaan, unohtaa ja siirtyä eteenpäin näin sattuessa. Täysin vastakohta sille huomaavaiselle, huumorintajuiselle tyypille. Miksi pitää yhteyttä...nooh voisin arvailla et huvikseen.
      Huomio imartelee ja tunnetusti "roikottaa" montaa ihmistä elämässään varmuuden vuoksi. Mistään tunnepitoisesta ei ole kysymys. Olet ajankulua.
      Kun hänen elämäänsä tulee ihminen joka vie jalat alta, olet historiaa.
      Jos olet todella kiinnostunut tästä kaksosesta, ainoa neuvo mitä antaisin on, ota etäisyyttä.
      Hän ottaa yhteyttä jos tahtoo, mutta sinun ei ole pakko heti vastata. Sitäpaitsi kaksonen rakastaa haasteita,tavoiteltavaa. Toisaalta parasta olisi unohtaa siirtyä eteenpäin. Oletko varma, että aika ei ole kullannut muistoja? Tunnetusti kaksoset ovat myös itsekkäitä, mustasukkaisia, suuttuessaan kylmiä ja ilkeitä, valitettavasti helposti muihin pöytiin kurkkijoita....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe