Ehdotus keskustelijoille:

Olishan se mukava saada kaikki kirjoittajat selville
jotka täällä kirjoittaa,sillä solloin sais tarjota
heille ABC:llä tai HÄGGMAN:lla pullakahvit suunniteltavien keskustelujen merkeissä eli voitais
suunnitella mistä aiheista keskustellaan ja kuka ottais minkäkin roolin keskustelussa,niin tällä vältettäisiin turhien riitojen syntyminen keskustelijoiden välillä.
Ajatelkaa tuotakin asiaa ensin ennenkuin menette hylkäämään sen?Vastaukset ehdotukseen vain tämän ketjun jatkeeksi?
502370
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 50

Vanhimmat

Me otetaan Lässyn Lässyn kanssa eri pöytä. Meillähän on jo roolitus valmiina : olemme kahvittelijoita jotka kulkevat omia polkujaan. Mikä tämän tulevan näytelmän nimi on ?

Äänestä
  • Aloittaja

sitten hauskan näköinen pari eli niinkuin äiskä poikansa kanssa.Näytelmän nimi Nettikeskustelukerhon
    uudet roolit näytelmässä Haapavesi Pohjanmaan Helmi.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

sitten hauskan näköinen pari eli niinkuin äiskä poikansa kanssa.Näytelmän nimi Nettikeskustelukerhon

aloitus taas vattukylän omalta höperöltä saatana kun naurattaa.

Äänestä

• Tietenkin meille eri pöytä ja mieluiten sillai, että ollaan toisiimme selätysten. ;) Josko se saisi puskakuoron huomaamaan, että omia polkuja tallustetaan.. ( Rimmas vahingossa )

Äänestä

• lässyn lässyn kirjoitti:

Tietenkin meille eri pöytä ja mieluiten sillai, että ollaan toisiimme selätysten. ;) Josko se saisi puskakuoron huomaamaan, että omia polkuja tallustetaan.. ( Rimmas vahingossa )

säälittävää ...

Äänestä

Jussi! Nuoremman ikäni puolesta en voisi olla Hukan äiti. Eikä Hukka voisi olla myöskään ikänsä puolesta isäni näytelmässäsi, ikäeroa meille kymmenisen vuotta..

Äänestä

• omia polkuja kirjoitti:

säälittävää ...

onhan se säälittävää, teidän kannalta. Jos me Hukan ja muutaman muun kanssa (ei voi nimeltä mainita, heillä ei ole nikkiä ) ei täällä ilmoiteltas tarpeen vaatiessa asiattomista viesteistä, palsta olisi täynnä pirttiviljelystä ja uskonnon opettajaa jne. jne.

Ja turha sinun on sieltä puskasta soittaa suuta, että pitäisi arvostaa toisen mielipiteitä. Se asia on käyty jo niin monta kertaa läpi.

Äänestä

Jussi! Nuoremman ikäni puolesta en voisi olla Hukan äiti. Eikä Hukka voisi olla myöskään ikänsä puolesta isäni näytelmässäsi, ikäeroa meille kymmenisen vuotta..

lässyn lässyn,riittää kun on vanhan näköinen.

Äänestä

Tietenkin meille eri pöytä ja mieluiten sillai, että ollaan toisiimme selätysten. ;) Josko se saisi puskakuoron huomaamaan, että omia polkuja tallustetaan.. ( Rimmas vahingossa )

huomannut mitään rimmaukseen päinkään olevaa tuossa.Taisi oma kehu tuoksahtaa.

Äänestä

• sinua ... kirjoitti:

lässyn lässyn,riittää kun on vanhan näköinen.

et sinä voi tietää olenko vanhan vai nuoren näköinen! ;)

Äänestä

• enpä. kirjoitti:

huomannut mitään rimmaukseen päinkään olevaa tuossa.Taisi oma kehu tuoksahtaa.

sillä mitenkään kehunut itseäni!!! Jätän ne itsensä kehumiset teille kuorolaisille. Ei ole mikään saavutus saada muutamaa sanan päätettä rimmaamaan. Ainakaan minun mielestäni. Ja siinä tasan tarkkaan rimmaa lopussa. Kysy joltakin aikuiselta, niin ne kertoo missä kohin.

Tässä vielä se kohta uudestaan:
    " Josko se saisi puskakuoron huomaamAAN, että omia polkuja tallustetAAN. "

Äänestä

sillä mitenkään kehunut itseäni!!! Jätän ne itsensä kehumiset teille kuorolaisille. Ei ole mikään saavutus saada muutamaa sanan päätettä rimmaamaan. Ainakaan minun mielestäni. Ja siinä tasan tarkkaan rimmaa lopussa. Kysy joltakin aikuiselta, niin ne kertoo missä kohin.

Tässä vielä se kohta uudestaan:
    " Josko se saisi puskakuoron huomaamAAN, että omia polkuja tallustetAAN. "

rimmit,sanoi aikuinen naapuri kun luetin hänellä sen.

Äänestä

• "timmit" kirjoitti:

rimmit,sanoi aikuinen naapuri kun luetin hänellä sen.

ei olekaan, mutta hyvä, että huomasit siinä olevan edes löysät rimmit. ;)

Äänestä

ei olekaan, mutta hyvä, että huomasit siinä olevan edes löysät rimmit. ;)

taivuin uskottelemaan itelleni,että siitä"muka"löytys hitunen rimmiä.tiijäsitten mikä on totuus.

Äänestä

• avustuksella kirjoitti:

taivuin uskottelemaan itelleni,että siitä"muka"löytys hitunen rimmiä.tiijäsitten mikä on totuus.

sinä et kerta kaikkiaan löydä siitä rimmiä, niin täti nyt sopii kanssasi, että ei siinä sitä ole. ( Vastoin parempaa tietoaan, toki. )

Tuliko parempi olo?

Äänestä

• Aloittaja

sivusta lukeva kirjoitti:

aloitus taas vattukylän omalta höperöltä saatana kun naurattaa.

olisi "AIVOPESU"tarpeen.

Äänestä

• Aloittaja

lässyn lässyn kirjoitti:

jos luulin sinua vanhemmaksi mitä oletkaan.

Äänestä

jos luulin sinua vanhemmaksi mitä oletkaan.

sehän osoittaa vain, että juttuni ovat ikääni kypsempiä! ( Tämä oli vitsi, ihailijalaumani ei tarvitse alkaa huutaa kalju punaisena.. ) Ja moni onkin niihin jo kypsynyt! ;) ( Ja totuus, joten ihailijalaumani, arvoisa puskakuoro, voi pitää summut kiinni. )

Äänestä

tarkoitat roolien ottamisella? Emminä ainakaan mihinkään roolikeskusteluihin ala!

Äänestä
  • Jussin kans harjoitella ,vaikka saunan lauteilla niitä roolikeskusteluja.....alakaa paremmin "rimmaamaan".

Äänestä

• rooli päällä koko ajan...

Äänestä

• sinä.. kirjoitti:

Jussin kans harjoitella ,vaikka saunan lauteilla niitä roolikeskusteluja.....alakaa paremmin "rimmaamaan".

karhealla rintaäänellä tuon tunnut kertovan. Saitteko Jussin kanssa montakin rimmaavaa runoa aikaiseksi saunanlauteilla?

Äänestä

• lässyttäjän kirjoitti:

rooli päällä koko ajan...

onkin! Hyvä, että kerroit. Minun roolini onkin jo sitten valmis.

Mikä on sinun roolisi? Olisiko se puskasta inisevä? Puskasta kitisevä? Puskasta vikisevä? Jokin sellainen rooli, joka ei uskalla ottaa nimimerkkiä, vaan huitoo ja huutaa joka puolelle, mutta esille ei tule.

Äänestä

onkin! Hyvä, että kerroit. Minun roolini onkin jo sitten valmis.

Mikä on sinun roolisi? Olisiko se puskasta inisevä? Puskasta kitisevä? Puskasta vikisevä? Jokin sellainen rooli, joka ei uskalla ottaa nimimerkkiä, vaan huitoo ja huutaa joka puolelle, mutta esille ei tule.

se on lässyn läsyyn...

Äänestä

• hurahtanut kirjoitti:

se on lässyn läsyyn...

minuun on hurahtanut? Voi miten kiva!! =)

Äänestä

minuun on hurahtanut? Voi miten kiva!! =)

selevästi hurahtanut!

Äänestä

• hukkakaura kirjoitti:

selevästi hurahtanut!

että te puskajussit ärsyynnytte kovasti kaikesta mitä minä sanon. Ja nyt sinä väität, että joku teistä puskajusseista, puskapaska nimeltään, on minuun hurahtanut! Ohhoh, hih hih. En taia uskoa. Hih hih. Tässähän ihan punastuu! Tai sitten iho paloi, kun liikaa aurinkoa otin.

Äänestä

• Aloittaja

välillä keskustelijoille aivan erilaiset roolit mitä he yleensä vetävät näissä keskusteluissa,niin saataisiin vähän erilaista värinää koko hommaan ja sillä hauskutettaisiin myös lukijan asemassa olevia.

Äänestä

välillä keskustelijoille aivan erilaiset roolit mitä he yleensä vetävät näissä keskusteluissa,niin saataisiin vähän erilaista värinää koko hommaan ja sillä hauskutettaisiin myös lukijan asemassa olevia.

pitäisikö minun alkaa jauhamaan pirttiviljelystä ja sinä alkaisit paheksumaan sellaista? Ei ihmistä voi muuksi muuttaa..

Ja miten sinä jaksaisit vastailla tälle minun puskakuorolleni? ;)

Äänestä

• Aloittaja

lässyn lässyn kirjoitti:

pitäisikö minun alkaa jauhamaan pirttiviljelystä ja sinä alkaisit paheksumaan sellaista? Ei ihmistä voi muuksi muuttaa..

Ja miten sinä jaksaisit vastailla tälle minun puskakuorolleni? ;)

sinä vetämään esimerkiksi minun roolini?

Äänestä

sinä vetämään esimerkiksi minun roolini?

en pystyisi, en.. Pystyisitkö sinä olla minä hetken?

Äänestä

• Aloittaja

lässyn lässyn kirjoitti:

en pystyisi, en.. Pystyisitkö sinä olla minä hetken?

sanoa,kun ei ole tullut ikinä kokeiltua.Mutta eälisin samaa kuin sinäkin eteen onnistu siinä yrityksessä.

Äänestä

sanoa,kun ei ole tullut ikinä kokeiltua.Mutta eälisin samaa kuin sinäkin eteen onnistu siinä yrityksessä.

se niin on, että ei sitä ihminen voi toimia luontoansa vastaan.. Tuon minä haluaisin sinulta oppia, että en tälle minun ihailijakuorolleni aina sortuisi vastaamaan!! Mutta kun se on niin..

Äänestä

• Aloittaja

lässyn lässyn kirjoitti:

se niin on, että ei sitä ihminen voi toimia luontoansa vastaan.. Tuon minä haluaisin sinulta oppia, että en tälle minun ihailijakuorolleni aina sortuisi vastaamaan!! Mutta kun se on niin..

onkin justiinsa se pointti,että miten Haapaveden keskustan valtuutetut muuttivat mielipiteensä jätepäätöksessä erilaiseksi kahdessa kuukaudessa.
    Siis mikä sai tämän "TAKINKÄÄNNÖN"aikaiseksi ja kuusi valtuutettua pyörsivät joulukuisen päätöksensä?

Äänestä

onkin justiinsa se pointti,että miten Haapaveden keskustan valtuutetut muuttivat mielipiteensä jätepäätöksessä erilaiseksi kahdessa kuukaudessa.
    Siis mikä sai tämän "TAKINKÄÄNNÖN"aikaiseksi ja kuusi valtuutettua pyörsivät joulukuisen päätöksensä?

viisas olet, kun tähän kaivoit tämän toisenkin tarkoituksen. Kyllä sinä Jussi tiedät, että me ollaan samaa mieltä jäteasiasta. Mutta ei se mitään auta, että täällä aletaan valtuutettuja haukkumaan. Minä ainakin sanon heille mieluummin suoraan..

Äänestä

• Aloittaja

lässyn lässyn kirjoitti:

viisas olet, kun tähän kaivoit tämän toisenkin tarkoituksen. Kyllä sinä Jussi tiedät, että me ollaan samaa mieltä jäteasiasta. Mutta ei se mitään auta, että täällä aletaan valtuutettuja haukkumaan. Minä ainakin sanon heille mieluummin suoraan..

tiedän vastauksen millä saatin tuollainen jätepäätös helmikuussa.Yksinkertainen selitys siihen sanasta
    "AIVOPESU".Niin minäkin sanon suoraan ja päin naamaa.

Äänestä

tiedän vastauksen millä saatin tuollainen jätepäätös helmikuussa.Yksinkertainen selitys siihen sanasta
    "AIVOPESU".Niin minäkin sanon suoraan ja päin naamaa.

aleta taas tätä. Puhutaan sitten, kun päätös hallinto-oikeudesta tulee. Jooko?

Äänestä

• Aloittaja

lässyn lässyn kirjoitti:

aleta taas tätä. Puhutaan sitten, kun päätös hallinto-oikeudesta tulee. Jooko?

oikein hallinto-oikeuden päätös meidän pitää odottaa
    ja vasta sen päätöksen jälkeen voimme hengittää hiukan vapaammin.

Äänestä

oikein hallinto-oikeuden päätös meidän pitää odottaa
    ja vasta sen päätöksen jälkeen voimme hengittää hiukan vapaammin.

jaksaa kaivaa vanhaa paskaa.

Äänestä

• Aloittaja

lare kirjoitti:

jaksaa kaivaa vanhaa paskaa.

sinutkin valjastetaan minun kanssa saman asian taakse eli sinut "AIVOPESTÄÄN".

Äänestä

sointuu niin kauniisti...

Äänestä

et kyllä jutti tuu petemää.Minä annan haitevan vattalauteen.

Äänestä

• Aloittaja

aivoja kirjoitti:

et kyllä jutti tuu petemää.Minä annan haitevan vattalauteen.

aivot pestään Kepuvastaisuudelle myönteiseksi ja nimeenomaan tulee kysymykseen seksi myönteisyys.

Äänestä

aivot pestään Kepuvastaisuudelle myönteiseksi ja nimeenomaan tulee kysymykseen seksi myönteisyys.

tekti myöti on.Jutti tämä on viimmeinen valotut, elä ala lyppyileen.

Äänestä

Jussi lauleskeli jo 30 vuotta sitten. Samaa laulua kuulet joka päivä Jussinraitilla. Hieno Viilis!

Äänestä

• Aloittaja

erotiikkaa kirjoitti:

Jussi lauleskeli jo 30 vuotta sitten. Samaa laulua kuulet joka päivä Jussinraitilla. Hieno Viilis!

Elämää on pelkkää elekroniikkaa ja siitä erotiikka kaukana.

Äänestä

varaa tarjota niitä pullakahveja koko porukalle,kun sulla ei ole varaa hankkia minkäänlaista naamaria edes?

Äänestä
  • Aloittaja

on apinannaamari omasta takaa.Jokainen kustantaa juomansa itse,niin sae on demokraattisesti ratkaistu.

Äänestä

• ite...

Äänestä

En ole vieläkään saanut Jussilta pullakahaveja absilla.

Kauanko pittää vielä odottaa ?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

Olishan se mukava saada kaikki kirjoittajat selville
jotka täällä kirjoittaa,sillä solloin sais tarjota
heille ABC:llä tai HÄGGMAN:lla pullakahvit suunniteltavien keskustelujen merkeissä eli voitais
suunnitella mistä aiheista keskustellaan ja kuka ottais minkäkin roolin keskustelussa,niin tällä vältettäisiin turhien riitojen syntyminen keskustelijoiden välillä.
Ajatelkaa tuotakin asiaa ensin ennenkuin menette hylkäämään sen?Vastaukset ehdotukseen vain tämän ketjun jatkeeksi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu