Kurkku on ollut jo melkein viikon todella kipeä ja buranaa on popsittu olon helpottamiseksi jonkin verran. Mietinkin tässä että kuinka monta päivää särkylääkettä uskaltaa syödä putekeen(max. 3kpl/vrk)? Aiheutuuko siitä jotain haittavaikutuksia?
buranaa
6
1109
Vastaukset
- T_A_N_E
Itse syön Burana 800 satasii 4-8 päivässä jo toista vuotta eikä mitään isompii ongelmii ole ollut.
- tosiasioita
Nimimerkille TANE tiedoksi, että syömäsi Burana-määrät ylittävät reilusti suositellun enimmäisannoksen (mikäli todella syöt 800 milligrammasia Buranoita 4-8 päivässä). 3200 mg ibuprofeenia (eli 4x800mg) on ehdoton maksimi. Tuolla menolla ruoansulatuskanavasi on todella kovilla.
Tulehduskipulääkkeitä voi käyttää kurkkukivun hoitoon. Ilman reseptiä saatavien lääkkeiden kohdalla kannattaa noudattaa pakkauksessa mainittuja annostuksia. Mikäli tarvitsee syystä tai toisesti isompia annostuksia, kannattaa konsultoida lääkäriä, jotta hoito tapahtuisi järkevästi ja turvallisesti. Käyttämällä omin päin pitkäaikaisesti suuria annoksia tulehduskipulääkkeitä voi oikeasti vahingoittaa omaa elimistöään. Suomessa kuolee vuosittain arviolta 200 ihmistä tulehduskipulääkkeiden vääränlaisen käytön takia.
- voi myös
syödä särkylääkkeillä pilalle. Ja jos niitä koko ajan popsii, niin elimistö tottuu niihin ja sitten ne ei enää vaikutakaan mihinkään.
- SÄ HULLU
BURANAA KURKKUKIPUUN SYÖT???????????????
- oletko
käynyt lääkärissä nieluviljelyssä ettei ole angiinaa? käy siellä ja sen jälkeen kun olet käynyt niin voit vaikka ostaa apteekista betadine suuvettä ja purskutella sillä suuta. se auttaa kurkkukipuun ja tappaa bakteereita mut tosiaan ennen kuin sitä alat käyttää käy nieluviljelyssä koska se ei hoida angiinaa jos sellainen on. angiina tarvitsee lääkekuurin.
- vielä edelliseen
betadine varmasti auttaa oireisiin, angiinankin mutta se ei poista itse sairautta. Itse olen tuota kokeillut ja oli todella tehokasta. paljon tehokkaampaa kuin kipulääkkeet!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263