Kenkäfetissejä!

nainen....

Mistä löytäis muita kenkä/jalka fetissejä? Kyselin joku aika sitten jostain chatistä mutta kun ei asiasta kiinnostuneita tunnu löytyvän!

16

5828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies...

Nautin kun saan heittää spermalastini naisen juhlakenkään

• Korkosaappaat kiihottaa
    • FeetLoverMan
    • no minäkin tykkään Naisten jaloista kengistä ja saappaista. toki tykkään kyl Naisistakin ;)

• shoefettar

Minä olen naisten jalkojen ja kauniiden kenkien palvoja. Hyvinmenestyjä ja komea urheilullinen mies hesasta. Se kun vaan on mun fetissini. [email protected]

• heels
    • kenkäfriikki

mikää ei ole parempaa,kun nainen pukeutuu juhlakkaisiin avokkaisiin, joissa korkoa ja terävyyttä on. (tottakait mettalis on parhaat)

Mitä korkeampi ja terävämpi korko, sen paremmat makuuhuoneessa.

-friikki-

• meitä löytyy.

• Pilaa...

Tämä "nainen...." on joku pilailuhenkinen mies. Hah, vai ei löytynyt chatistä kenkäfestissinaisesta/kenkäfetismistä kiinnostuneita miehiä... uskomatonta paskaa. Luulempa että tuollaisella asialla oleva nainen hukkuisi juttupyyntöihin.

No onhan tuo pilailu välillä ihan hauskaa kai?

• nainen....

Kyllä mielestäni ihan nainen olen,ainakin kun viimeksi tarkistin! En ole feikki,en vaan aiemmin päässyt koneelle. Annoin osoitteeni äsken, johon KIINNOSTUNEET voivat ottaa yhteyttä!

• nainen....
    • hawk

Minua kiihoittaa aivan mielettömästi naisten jalat, sukat, kengät yms. Yritin tossa jokin aika sitten ostaa sukkia Hesassa, sovein netissä oikein ajan mutta tyttö/nainen petti mut pahasti. Toisin sanoen leikki kanssani, eikä tullut paikalle lopultakaan, epäilen että asialla oli miespuolinen henkilö? Mulla on nimittäin sellainen fantasia että saisin ostaa sukat jonkun naisen jalasta suoraan ja vaikka nuuhkia ennen kauppoja, siis jalassa. Mutta tuntuu että jää vain haaveeksi. Jos jotain naispuolista kiinnostaa että nuuhkin ja vaikka nuolen varpaita ja jalkoja ja sukkia ja lopuksi ostan sukat? Jätä osoite otan yhteyttä.

• mies...

Vedin äsken esinahan terskan tyveen, lykkäsin kullini naisen kiiltonahkakengän suppeaan kärkeen spermat syöksyi sinne, sitä tuli melkoisesti!

• "nainen...."

Monikos on saanut vastaupostia? Hahahaha tää on taas näitä kusetuksia!

• nainen...

Olen vastaillut minkä kerkeän,mutta kun mulla on myös muutakin kuin netissä roikkuminen! Eli te jotka ette vielä ole saanut vastausta,yritän vastailla mahd. nopeasti!

• jake...

Selailin näitä vanhoja keskusteluja ja oli kiva huomata edes yksi nainen, joka on myös kiinnostunut asiasta... En epäile sinua... Onko kuvaa sinusta ja jaloistasi mistään saatavana?
      t:jake vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe