Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Heinähattu- Night Corner

Heinäkenkä.

Onkos kukaan käynyt uudistuneessa Heinähatussa, eli Night Cornerissa? Yrittävät kuulemma saada hieman muutettua paikan imagoa rokimpaan suuntaan. Se on hyvä homma, etenkin kun Jelkki puretaan. Mimmosia bändejä ne on ollu, jota siellä on soittanu? En o ite jaksanu raahautua paikalle, vaikka mieli on kyllä tehnyt. Kotkasta puuttuu kunnon rokkimesta. Samin pubi on liian kaukana.

54

5876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkan kiertäjä

      En ole käynyt, mutta siihen kommentoin vaan että kyllä jellarissa on ihan tarpeeksi rokki menoa, ainakin mitä itse siellä olen käynyt...

      • Heinäkenkä.

        Joo, mutta kun Jellaria ollaankin purkamassa! Onnistuuko Corneri ottamaan paikkakunnan rokkikansan asiakkaikseen. Vähän tuntemattomia bändejä vaan ovat kiinnittäneet.


      • Unknown
        Heinäkenkä. kirjoitti:

        Joo, mutta kun Jellaria ollaankin purkamassa! Onnistuuko Corneri ottamaan paikkakunnan rokkikansan asiakkaikseen. Vähän tuntemattomia bändejä vaan ovat kiinnittäneet.

        Cornerissa esiintyvistä "tuntemattomista" bändeistä puheenollen.. 14.7 debyytti-keikkansa heittää Suuri Tuntematon. Tulkaapa paikalle.


      • mitähää
        Unknown kirjoitti:

        Cornerissa esiintyvistä "tuntemattomista" bändeistä puheenollen.. 14.7 debyytti-keikkansa heittää Suuri Tuntematon. Tulkaapa paikalle.

        Mistä paikasta nyt puhutaan mitä häh? Corner??


      • Maikkel Tsäkson
        mitähää kirjoitti:

        Mistä paikasta nyt puhutaan mitä häh? Corner??

        Hovinsaari, Miilukatu 1. Entinen strippiluola nimeltä Heinähattu. Nyt yrittää profiloitua rock-henkisenä. Talon puolesta ilmeisesti aika hyvät pa-laitteet, ynnä muut savukoneet.


      • Hyrdewitch
        Unknown kirjoitti:

        Cornerissa esiintyvistä "tuntemattomista" bändeistä puheenollen.. 14.7 debyytti-keikkansa heittää Suuri Tuntematon. Tulkaapa paikalle.

        Orkesteria en ole kuullut, mutta niin kusipäisiä äjiä on täynnä koko orkesteri, että en kehota menemään. Revin vittu julisteetkin irti Karhulasta. Hah, hah.


      • Coy perhonen
        Unknown kirjoitti:

        Cornerissa esiintyvistä "tuntemattomista" bändeistä puheenollen.. 14.7 debyytti-keikkansa heittää Suuri Tuntematon. Tulkaapa paikalle.

        Tulen varmasti, laulaja on söpö


      • Mirkku mirri
        Coy perhonen kirjoitti:

        Tulen varmasti, laulaja on söpö

        Kuka se laulaja on?


      • sami cola
        Mirkku mirri kirjoitti:

        Kuka se laulaja on?

        ....kova jätkä, laulaa korkealta ja kovaa! Joku Eero.


      • Hyyry
        sami cola kirjoitti:

        ....kova jätkä, laulaa korkealta ja kovaa! Joku Eero.

        Kävin tuossa Redissä kahvilla ja sielläpäs oli Suuren Tuntemattoman mainos. Keskellä kuvaa itse Redin karaokeisäntä, eli Juho Eerola. Laulaa kyllä korkealta ja kovaa, mutta ei ole Eero. En ole omaa bändiään aiemmin kuullut, enkä kuule nytkään kun mennään Puumalaan viikonlopuksi. Toivottavasti järkkäävät keikan vaikka Rediin syksyllä.


      • ..,,..,..
        Hyyry kirjoitti:

        Kävin tuossa Redissä kahvilla ja sielläpäs oli Suuren Tuntemattoman mainos. Keskellä kuvaa itse Redin karaokeisäntä, eli Juho Eerola. Laulaa kyllä korkealta ja kovaa, mutta ei ole Eero. En ole omaa bändiään aiemmin kuullut, enkä kuule nytkään kun mennään Puumalaan viikonlopuksi. Toivottavasti järkkäävät keikan vaikka Rediin syksyllä.

        Pitihän se arvata että ei miehelle riitä että iskee naisija karaokessa. Omakin pändi piti perustaa. Ja kuvan perusteella ovat samaa kusipää sakkia muutkin. On meinaan muutamija kavereita jotka on töjden puolesta joutunu tekemisiin niistä muutamien kanssa. Natseissa ei ole vikaa mutta pikkuhitlereissä on.


      • Isäntä Ite
        ..,,..,.. kirjoitti:

        Pitihän se arvata että ei miehelle riitä että iskee naisija karaokessa. Omakin pändi piti perustaa. Ja kuvan perusteella ovat samaa kusipää sakkia muutkin. On meinaan muutamija kavereita jotka on töjden puolesta joutunu tekemisiin niistä muutamien kanssa. Natseissa ei ole vikaa mutta pikkuhitlereissä on.

        Ei näköjään ole pilkkumies ollut niiden joukossa, jotka tänä kesänä ovat lukuisissa hukkumisonnettomuuksissa surmansa saaneet. Sääli tietysti sinänsä. Siis ne onnettomuudet.
        "Millaisija" ne sinun kaverisi muuten sitten ovat, jos ovat joutuneet tekemisiin bändikavereitteni kanssa? Meinaan vaan, että kun niistä yksi on poliisi ja toinenkin ollut putkavahtina...


      • spamspam
        Isäntä Ite kirjoitti:

        Ei näköjään ole pilkkumies ollut niiden joukossa, jotka tänä kesänä ovat lukuisissa hukkumisonnettomuuksissa surmansa saaneet. Sääli tietysti sinänsä. Siis ne onnettomuudet.
        "Millaisija" ne sinun kaverisi muuten sitten ovat, jos ovat joutuneet tekemisiin bändikavereitteni kanssa? Meinaan vaan, että kun niistä yksi on poliisi ja toinenkin ollut putkavahtina...

        siis miten sä jaksat jauhaa pilkkumiehestä ainavaan. väitätä tuntevas tietäväs ja jauhat siitä henkilöstä ihan jatkuvasti.

        jos olen pari tekstiä tehnyt sillail ja jotkut muut jatkaneet niin sä väännät sitä yhden tiliin ihan aina. me vielä kohdataan uskoisin jossaa vaihees ja voi olla että teen sulle selväksi livenä tän asian.

        mikään muu tässä ei vituta kun se että vaikka sulle asian selvittää niin sä et tajua sitä.
        ja jos multa yrität kysyä jotain jostain jätkistä kenenkaa ollu tekemisissä niin mä en tiedä mistä edes puhut.

        eikä minuu kiinnosta mitkää poliisit tai palomiehet tai muut outkavahdit ja vartijat ja hymanoidit ja jeesukset sekä inkkarit.

        jätä jo toi tuperä rallatus pilkkumiehestä jos et halua todella olla tekemisissä kohta niiden mahtavies poliisieskaa. olet ärsyttävä ja sun tylitajusi on surkeaa, mutta turvansoitto näköjää toimii kunnes se laitetaan umpeen.


      • Pyökkis
        spamspam kirjoitti:

        siis miten sä jaksat jauhaa pilkkumiehestä ainavaan. väitätä tuntevas tietäväs ja jauhat siitä henkilöstä ihan jatkuvasti.

        jos olen pari tekstiä tehnyt sillail ja jotkut muut jatkaneet niin sä väännät sitä yhden tiliin ihan aina. me vielä kohdataan uskoisin jossaa vaihees ja voi olla että teen sulle selväksi livenä tän asian.

        mikään muu tässä ei vituta kun se että vaikka sulle asian selvittää niin sä et tajua sitä.
        ja jos multa yrität kysyä jotain jostain jätkistä kenenkaa ollu tekemisissä niin mä en tiedä mistä edes puhut.

        eikä minuu kiinnosta mitkää poliisit tai palomiehet tai muut outkavahdit ja vartijat ja hymanoidit ja jeesukset sekä inkkarit.

        jätä jo toi tuperä rallatus pilkkumiehestä jos et halua todella olla tekemisissä kohta niiden mahtavies poliisieskaa. olet ärsyttävä ja sun tylitajusi on surkeaa, mutta turvansoitto näköjää toimii kunnes se laitetaan umpeen.

        Itseasiassa tämä edellinen viesti on just semmonen mistä ei kukaan tajua mitään, eikä se näytä liittyvän tähän keskusteltavaan asiaan, ei sitten lainkaan! Ihme uhkailija tuo spamspam. Ja sekavia kirjoittelee. Samoin pisteillä ja pilkuilla itsensä nimeävä tyyppi.


      • erkkimerkkii
        Pyökkis kirjoitti:

        Itseasiassa tämä edellinen viesti on just semmonen mistä ei kukaan tajua mitään, eikä se näytä liittyvän tähän keskusteltavaan asiaan, ei sitten lainkaan! Ihme uhkailija tuo spamspam. Ja sekavia kirjoittelee. Samoin pisteillä ja pilkuilla itsensä nimeävä tyyppi.

        Ei siinä ollut mitään ns uhkailua mitä mä luin. Olette vaan niin herkkähenkisiä että otatte kaiken niin kauheen uhkaavana :)

        noniin laitappa ne pikku kätöset sitten ristiin, ja rukoile että sinulle ja lähimmäisillesi ja tutuille ei käy pahasti.

        Oliko tuo uhkaus?


      • Pyökkis
        erkkimerkkii kirjoitti:

        Ei siinä ollut mitään ns uhkailua mitä mä luin. Olette vaan niin herkkähenkisiä että otatte kaiken niin kauheen uhkaavana :)

        noniin laitappa ne pikku kätöset sitten ristiin, ja rukoile että sinulle ja lähimmäisillesi ja tutuille ei käy pahasti.

        Oliko tuo uhkaus?

        Mutta miten ihmeessä tuo sinun sekoilusi liittyy Night Corneriin tai siellä esiintyviin bändeihin??


    • Tsoots Maikkel

      Kotkasta tosiaan puuttuu kunnon rokkipaikka. Sellainen, kuten on Samin pubi Karhulassa. Ihme jos Corner onnistuu, mutta toivon kyllä. Ja sääli jos Jellari lopetetaan.

    • mesta

      mutta aika hiljasta siellä yleensä on... ja ei siellä mitään tunnettuja rock bändejä kyllä ole käyny, enimmäkseen tanssi musiikkia ovat soittaneet....

      • tzöötz mäikkel

        ....Kuulemma tanssimusiikkia tulee perjantainakin. Eix tää tuntematon ole humppabändi?? Tietääx oikeastaan bändist kukaa mitään? Ei viitsis Hovarille mennä turhantakia!

        Se on kuitenkin saletti, et paikkoi ja bändei lisää Kotkaan!


      • tää on rokkibaari
        tzöötz mäikkel kirjoitti:

        ....Kuulemma tanssimusiikkia tulee perjantainakin. Eix tää tuntematon ole humppabändi?? Tietääx oikeastaan bändist kukaa mitään? Ei viitsis Hovarille mennä turhantakia!

        Se on kuitenkin saletti, et paikkoi ja bändei lisää Kotkaan!

        ex heinis ja jotkut väittää että rokkityylinen meno ja suuntautuma. siellä soi täys paska tekno tanssimusa jokailta.

        Ei kannata sinne mennä ja kehua paikkaa sellaiseksi mitä se ei ole.


      • P&Z
        tää on rokkibaari kirjoitti:

        ex heinis ja jotkut väittää että rokkityylinen meno ja suuntautuma. siellä soi täys paska tekno tanssimusa jokailta.

        Ei kannata sinne mennä ja kehua paikkaa sellaiseksi mitä se ei ole.

        Eihän se ole edes joka ilta auki! Viime perjantaina tuli hyvää Beatles-kamaa nuorilta pojilta. Toki sitäkin voi tanssia! Kiva paikka.


      • Nite
        tää on rokkibaari kirjoitti:

        ex heinis ja jotkut väittää että rokkityylinen meno ja suuntautuma. siellä soi täys paska tekno tanssimusa jokailta.

        Ei kannata sinne mennä ja kehua paikkaa sellaiseksi mitä se ei ole.

        Nightis on jopa kerran ollu dj -bileet ja se ilmeisesti tekee paikasta discomestan, eikö? Ei mut, eilen 14.7 oli mukava ilta. Kiitoksia kaikille kävijöille. Oli mukavaa olla töissäkin.


      • Illufanit
        Nite kirjoitti:

        Nightis on jopa kerran ollu dj -bileet ja se ilmeisesti tekee paikasta discomestan, eikö? Ei mut, eilen 14.7 oli mukava ilta. Kiitoksia kaikille kävijöille. Oli mukavaa olla töissäkin.

        Oli joo hieno ilta eilen. Suuri Tuntematon veti hienon keikan. Etenkin solisti oli huippu, vaikka tottakai Illu onkin aina illu.


    • Heinäkenkä.

      No jopas on! Ujosti kysyn paikan meiningistä, niin hurja riitely käynnistyy. Täytyy näköjään sitte itte käydä paikan päällä tsiikaamassa.

    • Naisten miäs

      Ei ole Heinähattu niin kuin ennen, mieltä kiehtova ja syntinen.. Jumalauta vittuun kaikki rokki ja stripparit takasin. Ennen en tule!

    • Mr Laardi

      ..nyt tulee tarkkaa tietoa paikasta. Siis ihan viimoisen päälle varmaa tietoa tulee nyt!

      Paikassahan on siis kaksi kerrosta ja pääsääntöisesti ylhäällä jytää humppa ja alhaalla vässyköi rokkibändit. Paljon bändejä ei vielä ole paikassa käynyt, mutta päänavaus on suoritettu.

      Huomenna perjantaina musisoiva Suuri Tuntematon kuuluu alhaalla soittavien kategoriaan ja viimeksi bändi heitti Unknown nimellä settiä englannin kielellä. Nyt kieli on vaihtunut suomeksi ja muutama miehistövaihdos on bändillä ollut. Itse menen paikan päälle tietenkin. Nykäiskää letistä jos tunnistatte.

      • Juho E

        Näinhän asia on. Tervetuloa huomenna alakertaan ja tulkaa muutkin!


      • vetäjä,,,
        Juho E kirjoitti:

        Näinhän asia on. Tervetuloa huomenna alakertaan ja tulkaa muutkin!

        sä luulet olevas, sun takia just en tulekkaan sinne


      • Hyvä juttu
        vetäjä,,, kirjoitti:

        sä luulet olevas, sun takia just en tulekkaan sinne

        Jos sä lupaat, ettet tule, niin sitte me uskalletaan mennä.


      • mutta mutta
        Hyvä juttu kirjoitti:

        Jos sä lupaat, ettet tule, niin sitte me uskalletaan mennä.

        lähetän vielä pahemman mun tilalle


      • Pyökkis
        mutta mutta kirjoitti:

        lähetän vielä pahemman mun tilalle

        Eipä näkynyt sinua, eikä vielä pahempaakaan.. Suuri Tuntematon sen sijaan sekä näkyi, että kuului vetäen aikasteen hienon keikan. Eerolan vellokset on lavalla aika liikkuvia kavereita, eikä paljon jää jälkeen muutkaan. Kunnon saundeja ei vaan taida tuollaiseen mestaan oikein saada. Betoni estää. No hyvä bändi on aina hyvä bändi.


      • sanoa että
        Pyökkis kirjoitti:

        Eipä näkynyt sinua, eikä vielä pahempaakaan.. Suuri Tuntematon sen sijaan sekä näkyi, että kuului vetäen aikasteen hienon keikan. Eerolan vellokset on lavalla aika liikkuvia kavereita, eikä paljon jää jälkeen muutkaan. Kunnon saundeja ei vaan taida tuollaiseen mestaan oikein saada. Betoni estää. No hyvä bändi on aina hyvä bändi.

        ei näkyny suakaan? et tiedä kuka olen tai edes mistäpäin


      • Pyökkis
        sanoa että kirjoitti:

        ei näkyny suakaan? et tiedä kuka olen tai edes mistäpäin

        Kerrohan sitten illan bändistä. Kuinka monta biisiä soittivat ja mimmosta musaa? Miten oli laulusolisti pukeutunut? Mitä erikoista tapahtui?


      • hohhoijaa.....
        Pyökkis kirjoitti:

        Kerrohan sitten illan bändistä. Kuinka monta biisiä soittivat ja mimmosta musaa? Miten oli laulusolisti pukeutunut? Mitä erikoista tapahtui?

        kukas rupee tekee biisilistoi täydes kaasus, määrittele mikä on erikoista? yms toi ei mene ihan noin kuuleppas, entäs jos asunkin niin lähellä että meteli kuuluu koti asti ja kuvaan asian niin tarkkaan kun olet tyytyväinen, entä jos sit tai tätä. kun mä kysyn sulta sun pitäisi vastata eikä esittää kysymyksiä vastauksena mä vastaan heti sulle oikein tai väärin kun sä vastaat eka siihen mitä väitit


      • Pyökkis
        hohhoijaa..... kirjoitti:

        kukas rupee tekee biisilistoi täydes kaasus, määrittele mikä on erikoista? yms toi ei mene ihan noin kuuleppas, entäs jos asunkin niin lähellä että meteli kuuluu koti asti ja kuvaan asian niin tarkkaan kun olet tyytyväinen, entä jos sit tai tätä. kun mä kysyn sulta sun pitäisi vastata eikä esittää kysymyksiä vastauksena mä vastaan heti sulle oikein tai väärin kun sä vastaat eka siihen mitä väitit

        Eli et ollut paikalla, eikä ollut kukaan pahemmista kavereistasikaan. Täydessä kaasussa todennäköisesti olit kyllä, enkä myöskään ihmettelisi vaikka Hovinsaarella asuisitkin.
        Mitä sinä nyt siis olet minulta kysynyt? Mihin minun pitää vastata? Sinun ei tarvitse kertoa siitä illasta mitään. Paljastit jo, ettet ollut paikalla


      • paljastanut
        Pyökkis kirjoitti:

        Eli et ollut paikalla, eikä ollut kukaan pahemmista kavereistasikaan. Täydessä kaasussa todennäköisesti olit kyllä, enkä myöskään ihmettelisi vaikka Hovinsaarella asuisitkin.
        Mitä sinä nyt siis olet minulta kysynyt? Mihin minun pitää vastata? Sinun ei tarvitse kertoa siitä illasta mitään. Paljastit jo, ettet ollut paikalla

        mitään vielä vaan kyseenalaistanut sun väitettäsi, syystä että pystyt sanomaan netin välityksellä olenko ollut paikalla vai en. joten miksi antaisin sulle mitään vihiä suuntaan tai toiseen jos et pysty ensin perustelee tuota paikallaoloani. eli olinko vai enkö ja mistä tiedät olinko siellä tai mistä tiedät että en olis ollut? itse kirjoitit että mua ei näkyn, minkä näköinen sitten olen kun noin sanoit. tyhmänäkö pidät vai etkö tiedä mitä itse olet kirjoittanut :)


      • Pyökkis
        paljastanut kirjoitti:

        mitään vielä vaan kyseenalaistanut sun väitettäsi, syystä että pystyt sanomaan netin välityksellä olenko ollut paikalla vai en. joten miksi antaisin sulle mitään vihiä suuntaan tai toiseen jos et pysty ensin perustelee tuota paikallaoloani. eli olinko vai enkö ja mistä tiedät olinko siellä tai mistä tiedät että en olis ollut? itse kirjoitit että mua ei näkyn, minkä näköinen sitten olen kun noin sanoit. tyhmänäkö pidät vai etkö tiedä mitä itse olet kirjoittanut :)

        että vastasit bändin laulajalle jo tässä ketjussa, että et aio tulla paikalle. Sitten tytöille kerroit lähettäväsi jonkun vielä pahemman. Tuosta se on helppo tietää.
        Sitten se on helppo tietää myös siitä, että paikalla oli 45 maksanutta katsojaa ja kymmenkunta sellaista ns. tuttua, jotka osasivat puhua itsensä sisään ilmaiseksi. Bändissä soittaa viisi heppua ja koko yleisöjoukko oli jollain tapaa orkesterin eri jäsenten tuttuja. Missään ei istunut yksinäistä, keskustelutaidotonta jurpoa.
        Jos olit paikalla, niin pystyt helposti kuvailemaan esim. laulajan esiintymisasun tai vaikka minkä Rainbow-yhtyeen coverin bändi vetäisi.


      • Mr Laardi
        Pyökkis kirjoitti:

        että vastasit bändin laulajalle jo tässä ketjussa, että et aio tulla paikalle. Sitten tytöille kerroit lähettäväsi jonkun vielä pahemman. Tuosta se on helppo tietää.
        Sitten se on helppo tietää myös siitä, että paikalla oli 45 maksanutta katsojaa ja kymmenkunta sellaista ns. tuttua, jotka osasivat puhua itsensä sisään ilmaiseksi. Bändissä soittaa viisi heppua ja koko yleisöjoukko oli jollain tapaa orkesterin eri jäsenten tuttuja. Missään ei istunut yksinäistä, keskustelutaidotonta jurpoa.
        Jos olit paikalla, niin pystyt helposti kuvailemaan esim. laulajan esiintymisasun tai vaikka minkä Rainbow-yhtyeen coverin bändi vetäisi.

        Ei ole todellista, että moisesta asiasta saadaan näin paljon keskustelua aikaan!

        Ps. kukaan ei ilmeisesti minua tunnistanut, kun ei tullut letistä nykimään.

        ja etenkin Rainbow coveri oli parhautta!


      • Tsirppeliini
        paljastanut kirjoitti:

        mitään vielä vaan kyseenalaistanut sun väitettäsi, syystä että pystyt sanomaan netin välityksellä olenko ollut paikalla vai en. joten miksi antaisin sulle mitään vihiä suuntaan tai toiseen jos et pysty ensin perustelee tuota paikallaoloani. eli olinko vai enkö ja mistä tiedät olinko siellä tai mistä tiedät että en olis ollut? itse kirjoitit että mua ei näkyn, minkä näköinen sitten olen kun noin sanoit. tyhmänäkö pidät vai etkö tiedä mitä itse olet kirjoittanut :)

        Tais Pyökkis iskeä pöljän hiljaiseksi. Ei sitä siellä näkyny. Ei voi edes myöntää, ettei päässy ns. yksityistilaisuuteen mukaan.


      • s-ryhmä
        Mr Laardi kirjoitti:

        Ei ole todellista, että moisesta asiasta saadaan näin paljon keskustelua aikaan!

        Ps. kukaan ei ilmeisesti minua tunnistanut, kun ei tullut letistä nykimään.

        ja etenkin Rainbow coveri oli parhautta!

        seurahuoneelle siellä kaljakin maksaa reilun 6€ tuoppi, tuolla se maksoi 2.5 ja ei ollu mikään häppäri........... koko ilta

        musakin oli ihan menevää...

        menen uudelleen,

        kuulemma paikalliset bändit pääsee helposti keikoille ainankin toistaiseksi! olisi kiva kuunnella paikallisen nuorison aikaan saannoksia


      • Juho E.
        s-ryhmä kirjoitti:

        seurahuoneelle siellä kaljakin maksaa reilun 6€ tuoppi, tuolla se maksoi 2.5 ja ei ollu mikään häppäri........... koko ilta

        musakin oli ihan menevää...

        menen uudelleen,

        kuulemma paikalliset bändit pääsee helposti keikoille ainankin toistaiseksi! olisi kiva kuunnella paikallisen nuorison aikaan saannoksia

        Kiitos kehuista. Kiva jos musiikkimme oli menevää makuusi. Mutta jos nuorisolla tarkoitit meitä, niin...


      • erkkimerkki,,,
        Pyökkis kirjoitti:

        että vastasit bändin laulajalle jo tässä ketjussa, että et aio tulla paikalle. Sitten tytöille kerroit lähettäväsi jonkun vielä pahemman. Tuosta se on helppo tietää.
        Sitten se on helppo tietää myös siitä, että paikalla oli 45 maksanutta katsojaa ja kymmenkunta sellaista ns. tuttua, jotka osasivat puhua itsensä sisään ilmaiseksi. Bändissä soittaa viisi heppua ja koko yleisöjoukko oli jollain tapaa orkesterin eri jäsenten tuttuja. Missään ei istunut yksinäistä, keskustelutaidotonta jurpoa.
        Jos olit paikalla, niin pystyt helposti kuvailemaan esim. laulajan esiintymisasun tai vaikka minkä Rainbow-yhtyeen coverin bändi vetäisi.

        Ei mulla ole edelleenkään tässä vaiheessa tarvetta todistella paikalla oloani mutta edelleen olnko vai en? täällä voi jauhaa mitävain mutta olinko siellä. olinko joku niistä tuttujen tutuista tai mistävain yhteydestä eli joku niistä 45 henkilöstä. en ole missään vaiheessa sanonut että olisin ollut yksin tai että en tuntisi yms


      • erkkimerkki,,,,
        s-ryhmä kirjoitti:

        seurahuoneelle siellä kaljakin maksaa reilun 6€ tuoppi, tuolla se maksoi 2.5 ja ei ollu mikään häppäri........... koko ilta

        musakin oli ihan menevää...

        menen uudelleen,

        kuulemma paikalliset bändit pääsee helposti keikoille ainankin toistaiseksi! olisi kiva kuunnella paikallisen nuorison aikaan saannoksia

        maksaako se olut siellä aina 2.50 vai oliko se todellinen vetonaula että jengiä tulis kun pändi ei vedä oikeesti kaikkia lähellekään


      • Pyökkis
        erkkimerkki,,, kirjoitti:

        Ei mulla ole edelleenkään tässä vaiheessa tarvetta todistella paikalla oloani mutta edelleen olnko vai en? täällä voi jauhaa mitävain mutta olinko siellä. olinko joku niistä tuttujen tutuista tai mistävain yhteydestä eli joku niistä 45 henkilöstä. en ole missään vaiheessa sanonut että olisin ollut yksin tai että en tuntisi yms

        Et sinä siellä ole koskaan käynytkään. Kyllä sinä muuten oluen hinnan tietäisit aina olleen saman. Kun Suuri Tuntematon oli paikalla, loppui olut kesken. Eli niin hyvin se bändi veti. Siis yleisöä. Toki bändikin veti kaljaa. Vastaavaa oluen loppumista ei kuulemma ole tapahtunut aiemmin.


      • ei olutta
        Pyökkis kirjoitti:

        Et sinä siellä ole koskaan käynytkään. Kyllä sinä muuten oluen hinnan tietäisit aina olleen saman. Kun Suuri Tuntematon oli paikalla, loppui olut kesken. Eli niin hyvin se bändi veti. Siis yleisöä. Toki bändikin veti kaljaa. Vastaavaa oluen loppumista ei kuulemma ole tapahtunut aiemmin.

        en edes juo olutta, pieni vihje siideri ja paukut tosin niitäkin vähän. mutta en koskaan olutta ;)

        eli sen hinta ei kiinnosta pätkänvertaa. ainahan sitä saa sanoa että vastaavaa oluen loppumista ei ole. valitettavasti kyllä on ollut ko paikassakin mutta ei nykyisten pitäjien aikana eikä ihan edellisenkään joka oli se noita-akka. oletko varma että en ollut. ei olis sinustakaan uskonut että tiput jokaiseen koukkuun minkä asetan älyämättä yhtään mitään. sallithan mun nauraa sulle no teen sen kuitenkin :)


      • Pyökkis
        ei olutta kirjoitti:

        en edes juo olutta, pieni vihje siideri ja paukut tosin niitäkin vähän. mutta en koskaan olutta ;)

        eli sen hinta ei kiinnosta pätkänvertaa. ainahan sitä saa sanoa että vastaavaa oluen loppumista ei ole. valitettavasti kyllä on ollut ko paikassakin mutta ei nykyisten pitäjien aikana eikä ihan edellisenkään joka oli se noita-akka. oletko varma että en ollut. ei olis sinustakaan uskonut että tiput jokaiseen koukkuun minkä asetan älyämättä yhtään mitään. sallithan mun nauraa sulle no teen sen kuitenkin :)

        En kyllä ole väittänytkään, että joisit olutta. Se onkin miesten juoma. Entisistä omistajista en tiedä. Mihin koukkuun nyt muuten putosin? Voitko täsmentää?


    • osui silmään

      tollasen mainoksen näin äsken

      5.8 olis siellä "China White"

      ja on kuulemma paikallinen rock´n roll bändi

      • Parkkali

        Mimmoistakohan musaa ne soittaa? Menee pahasti päälle tuon Darkriverin kanssa.


      • mikro
        Parkkali kirjoitti:

        Mimmoistakohan musaa ne soittaa? Menee pahasti päälle tuon Darkriverin kanssa.

        Eiköhän siellä dark riverit lopu kun baareissa soitot alkaa. Jellarissakin on bändi samaan aikaan. Taidan itse mennä sinne.


      • Parkkali
        mikro kirjoitti:

        Eiköhän siellä dark riverit lopu kun baareissa soitot alkaa. Jellarissakin on bändi samaan aikaan. Taidan itse mennä sinne.

        Se on kyllä totta. Ainoa vaan, että jos sammuu sinne susikymin pöheikköön..


      • China White-fan

        kyseltiin että mimmoista soittaavat? Aika menevää "perus"-rokkia vähän hevimmällä soundilla... itse en ole varsinaisesti rock-ihmisiä mutta hyvältä kuulosti. Satuin olemaan tilaisuudessa jossa kyseinen pumppu veti settinsä pariinkertaan... Omia biisejään taitavat soittaa joten covereita taitaa olla turha odotella.


      • Parkkali
        China White-fan kirjoitti:

        kyseltiin että mimmoista soittaavat? Aika menevää "perus"-rokkia vähän hevimmällä soundilla... itse en ole varsinaisesti rock-ihmisiä mutta hyvältä kuulosti. Satuin olemaan tilaisuudessa jossa kyseinen pumppu veti settinsä pariinkertaan... Omia biisejään taitavat soittaa joten covereita taitaa olla turha odotella.

        Onko uutta keikkaa missään?


    • seikkailija

      paikalla on näköjään netissä sivutkin

      http://kotkancornerit.com/

      tosin taitaa olla päivityksen tarpeessa

    • Anonyymi

      On netin Heinähattu vihje väkivalta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe