mitenköhän toimii tämmönen suhde.onko kokemuksia
kalat/kalat
5
1209
Vastaukset
- mävaaaan
toimii.. itte oon ollu kala miehen kanssa ja hyvin toimi tosin vaan siihen asti ku mies rupes ryyppäämään aika lailla.. mut siihenhän kaloilla on taipumusta.. :) mut toimii kyllä..
- kyllästynyt
Seurustelin miespuolisen kalan kanssa, ja on kyllä semmonen ongelmatapaus, ettei varmaan kannata vaivautua. Oma napa on lähimpänä, mutta osaa kyllä olla tarvittaessa lämmin ja herkkä. Mutta ajan myötä tulee esille, että sekin on vain pelkkää feikkiä...
- kalaN
Olen ollut kihloissa kalamiehen kanssa jo 10 vuotta ja hyvin on toistaiseksi mennyt. Vaikka onhan niitä riitojakin ollut ja joskus vähän isompiakin mutta niistä on selvitty puhumalla.
- missfissh
itelläni meni päreet jo kolmansilla treffeillä kalat mieheen. se hiton haahuilu ja päättämättömyys sai pään höyryämään ja mojova tappelu heti ensitreffeillä :) ikinä en enää kajoa kalat miehiin...mielummin vaikka yksin.
- Rajua...
Seksiä oli vielä suhteen jälkeenkin,eipä se pahemmin muuta ollutkaan ku naintia 3vuotta sitä kesti.Vieläkin kalu hellänä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399341"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn353908Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392504Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1002484Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1252474Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271957Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161625Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321431- 711267
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1761098