mitenköhän toimii tämmönen suhde.onko kokemuksia
kalat/kalat
5
1199
Vastaukset
- mävaaaan
toimii.. itte oon ollu kala miehen kanssa ja hyvin toimi tosin vaan siihen asti ku mies rupes ryyppäämään aika lailla.. mut siihenhän kaloilla on taipumusta.. :) mut toimii kyllä..
- kyllästynyt
Seurustelin miespuolisen kalan kanssa, ja on kyllä semmonen ongelmatapaus, ettei varmaan kannata vaivautua. Oma napa on lähimpänä, mutta osaa kyllä olla tarvittaessa lämmin ja herkkä. Mutta ajan myötä tulee esille, että sekin on vain pelkkää feikkiä...
- kalaN
Olen ollut kihloissa kalamiehen kanssa jo 10 vuotta ja hyvin on toistaiseksi mennyt. Vaikka onhan niitä riitojakin ollut ja joskus vähän isompiakin mutta niistä on selvitty puhumalla.
- missfissh
itelläni meni päreet jo kolmansilla treffeillä kalat mieheen. se hiton haahuilu ja päättämättömyys sai pään höyryämään ja mojova tappelu heti ensitreffeillä :) ikinä en enää kajoa kalat miehiin...mielummin vaikka yksin.
- Rajua...
Seksiä oli vielä suhteen jälkeenkin,eipä se pahemmin muuta ollutkaan ku naintia 3vuotta sitä kesti.Vieläkin kalu hellänä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934488Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15967
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812