mitenköhän toimii tämmönen suhde.onko kokemuksia
kalat/kalat
5
1179
Vastaukset
- mävaaaan
toimii.. itte oon ollu kala miehen kanssa ja hyvin toimi tosin vaan siihen asti ku mies rupes ryyppäämään aika lailla.. mut siihenhän kaloilla on taipumusta.. :) mut toimii kyllä..
- kyllästynyt
Seurustelin miespuolisen kalan kanssa, ja on kyllä semmonen ongelmatapaus, ettei varmaan kannata vaivautua. Oma napa on lähimpänä, mutta osaa kyllä olla tarvittaessa lämmin ja herkkä. Mutta ajan myötä tulee esille, että sekin on vain pelkkää feikkiä...
- kalaN
Olen ollut kihloissa kalamiehen kanssa jo 10 vuotta ja hyvin on toistaiseksi mennyt. Vaikka onhan niitä riitojakin ollut ja joskus vähän isompiakin mutta niistä on selvitty puhumalla.
- missfissh
itelläni meni päreet jo kolmansilla treffeillä kalat mieheen. se hiton haahuilu ja päättämättömyys sai pään höyryämään ja mojova tappelu heti ensitreffeillä :) ikinä en enää kajoa kalat miehiin...mielummin vaikka yksin.
- Rajua...
Seksiä oli vielä suhteen jälkeenkin,eipä se pahemmin muuta ollutkaan ku naintia 3vuotta sitä kesti.Vieläkin kalu hellänä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319