mistä Kuopiosta löytyisi hyvä vaateliike josta löytyisi vähän isommallekkin tytölle vaatteita, kohtuuhintaisia. Asialla ois vähän kiire kun tarviis jo ens lauantaiks. Ois kiva jos joku auttais pulassa olevaa. KIITOS!!!
ISOJEN TYTTÖJEN
3
1009
Vastaukset
- La Dame
Kuopiossa on Carlson tavaratalo (ks yhteystiedot www.carlson.fi). Siellä on La Dame -tuotemerkillä aika kivat ja kohtuuhintaiset valikoimat, myös nuoremmille naisille löytyy jotakin.
- hannuliini
H&M:lläkin on se isojen tyttöjen puoli...! ja kun lähdet anttilan tietä asemallepäin,niin siinä tulee se...onks se sit joku mode-XL tai joku sellanen liike! ja sit vielä Kapphall:istäkin löytyy isojen pimujen kokoja! =)
- Minkku
hannuliini kirjoitti:
H&M:lläkin on se isojen tyttöjen puoli...! ja kun lähdet anttilan tietä asemallepäin,niin siinä tulee se...onks se sit joku mode-XL tai joku sellanen liike! ja sit vielä Kapphall:istäkin löytyy isojen pimujen kokoja! =)
Lindexistä. H&M edullisempi, mutta sieltä en housuja löydä koskaan, koska olen pitkä ja pitkäjalkainen, niin täytyisi ottaa hehtaarihousut, jotta lahkeen pituus olisi sopiva. Paitoja taas sieltä löydän paremmin kuin lindexiltä. Seppälässä on myös, mutta koot loppuun joko 48 tai 50, joten jos isompaa tarvitset, niin sitten ei ole siellä.
Carlson, juuh...kuka sanoi että edullista? Ja valikoima..nooh
Jokainen käyköön itse toteamassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693