Miksi ei voi laittaa peliin mitään tekstityksiä, en pysty seuraamaan pelkkää englanninkielistä puhetta kunnolla! Pelkkä englanninkielinen tekstitys riittäisi. Alkuselostukseen jätin pelaamisen.
miksi miksi miksi?!
5
680
Vastaukset
- nnn131
World of Warcraftista puhun.
- joonaskana
itse en ole kertaakaan edes katsonut noita alku selostuksia loppuun. :) Onko niillä nyt mitään väliä? VAi tarkoitatko että sulta puuttuu kokonaan englannin kieliset tekstit?
suosittelen että siirryt itse peliin ja annat niiden alkuselstusten olla. ;)- Zhum
Alkuselostukseen ei saa tekstityksiä, ja jos klikkaat jotain hahmoa he yleensä sanovat jotain pientä Englanniksi, mutta niillä ei ole mitään väliä joten ei kannata kuunnella, paitsi jos klikkailee samaa hahmoa todella kauan he hermostuvat :P
Kaikki mikä pitää tietää on tekstitetty, toisten pelaajien puhe on tekstitetty, tehtävät pn tekstitetty. Mene vain siihen peliin :) - saapas
Zhum kirjoitti:
Alkuselostukseen ei saa tekstityksiä, ja jos klikkaat jotain hahmoa he yleensä sanovat jotain pientä Englanniksi, mutta niillä ei ole mitään väliä joten ei kannata kuunnella, paitsi jos klikkailee samaa hahmoa todella kauan he hermostuvat :P
Kaikki mikä pitää tietää on tekstitetty, toisten pelaajien puhe on tekstitetty, tehtävät pn tekstitetty. Mene vain siihen peliin :)Kyllä saa tekstit mutta ne pitää kaydä interface:sta laittamassa päälle...
Ihmetelen kyllä miksi peli pitää lopettaa alkuunsa jos ei ole tekstiä? Siinähän sitä oppii kun pelaa ja kuuntelee.
- heeiiiii
tyhmä nulikka apina noobi
opettele englantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361