tämä palsta SHERIFFIÄ?Siinä vasta kysymys joka herättää tunteita puolesta ja vastaan,siis toiset sanoo että tarvitaan ja toiset sanoo ettei tarvita.
Ja minä kuulun ryhmään ettei tarvita,koska itse en ole käytettävissä ja enkä hae enään vaikka tarjottaisiin,sillä minulla ei ole tarvetta päteä ja ELVISTELLÄ tällä palstalla,mutta minulle riittä vain
se että keskustelijat pysyvät asiassa eivätkä luistele minne sattuu.
Ja minä kuulun ryhmään ettei tarvita,koska itse en ole käytettävissä ja enkä hae enään vaikka tarjottaisiin,sillä minulla ei ole tarvetta päteä ja ELVISTELLÄ tällä palstalla,mutta minulle riittä vain
se että keskustelijat pysyvät asiassa eivätkä luistele minne sattuu.
Vastaukset 45
Vanhimmat
säälittävä aamun avaus.
minulta tulee POHJANOTEERAUS avauksien suhteen.
Juhani mitenkäs aamusi on lähtenyt kulkemaan.
tämä on lähtenyt käyntiin,kun olen saanut jo ensimmäiset haukkumiset,vaikka kyseessä ei ole koira
vaan ihminen kaikessa viisaudessaan.
meitähän on niin moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.Kyllä se siitä.
siitä että HUKKA on TOSIKKO,kun katsoo hänen galleriasivuaan,siis ei ymmärrä näiden RAAKKIOPETTAJIEN sarkastista huumoria ollenkaan.
Minä olen lähinnä katsonut huvittuneena näiden opettajien kirjoituksia ja avauksia.Hukka on minun mielestäni syyllistynyt turhiin poistoihin viimeisten viikkojen aikana ymmärtämättä mitä on ollut tekemässä.Hukka on syyllistänyt minutkin asiattomien aloitusten ja kommenttien tekijäksi,
koska olen lähtenyt näiden opettajien ja EX-Vattukylästen sarkasmiin mukaan.
huulesta näköjään kun luulee,että on useampia opeja jotka kirjoittaa, ei ole kuin yksi.
sivusta vetäisit johtopäätöksen ?. En minä sinne mitään liirumlaarumia ala laittamaan tuodakseni kaikkia luonteenpiirteitä esiin. Ja kirjoituksesi otin sen verran tosissaan, että pitänee vastailla väittämiisi.
Minä en pysty edelleenkään poistamaan, kuin omia viestejä ja siinä sivussa menee ne vastaukset. Ylläpito ne poistot tekee yhä edelleenkin.
Jos käsität huumoriksi ne poistetut viestit, ihan varmasti haluankin olla tosikko ! Sinulle on oikeaa huumoria, kun mollataan Vattukylän asukkaita (joista oli ennen ainakin 75%:ia uskovaisia), tärkeän elämäntyön tehneitä opettajia (en sano, että kaikki opettajat olisi olleet hyviä), kaupungin virkamiehiä (mitä korkeammassa asemassa sen parempi).
Jos nyt suunnittelet tekeväsi minusta palstan pahaa poikaa, ole hyvä. Minun nahka kestää, kestääkö sinun ?
yhtään mainitsemaasi mollausta en ole tavannut.
Pääsi ja ajattelusi vääntää ilmeisesti kaikki hauskuudet ja vitsit mollaukseksi.
Mitä jos muutama kuukausi hoidossa esim. Visalassa...
Huumorintajukin saattas löytyä.
olet ope. Hah, etkö muuta keksinyt ? Ja jos olit tosissasi, se hoitopaikka olisi sinulle tarpeen.
nyt sitä hoitojaksoa vakavissasi. Nuin tiukalla pipolla sulla leikkaa kiinni ...
lähes yhtä pahoja tapauksia kuntoon kuin sinun tapauksesi. Meethän hoitoon?
terveellistä sinun istua kaiket päivät kotona koneen ääressä. Luonto kutsuu ? Yksi vastaus riittää, kiitos.
ensimmäisen jakson jo käynyt? Toivotaan niin. Mun mielestä Hukka on terveidenkirjoissa, mut miten on sinun laitasi. Se ei ole huumoria mitä sinä täällä kirjoittelet, se on solvaamista jota ei terveet aikuiset ihmiset tee.
kanssa olemme kaikki muutkin kirjoittajat ja lukijat.
tämä yksi opettaja on sitten nimeltään?Kun sinä tiedät noin varmaksi sen sanoa.
kestää,sillä se on jo palanut.
kun ei tiedä kuka kukin on ja mikä on hänen virkansa. Sitten kun täällä aletaan nimillä keskusteleen niin on sama siirtyä sinne ABCin pöytiin nokakkain inttämään , ei tätä palstaa sitten enää tarvita.
ollut tarkoitettu sinulle,vaan tälle joka epäili että kirjoittavia opettajia on vain yksi ja minun tietojen mukaan niitä useita kymmeniä.
Mutta tästä keskustelufoorumissa olevien kesken voidaan muodostaa tietynlainen roolipeli,jossa joka viikko vaihdetaan keskusteijoiden roolit,että jokainen saa olla toisella pulen kehää ja tämä roolijako voidaan suorittaa ABC:n kahviossa.
yritä sotkea meitä muita tuo yhden open jutuihin.
sotkea.Mutta luitko kommentin loppuosan ja siinä olevasta ideasta?
on luojan kiitos vain kaksi, eikä useampaa kyllä jaksaiskaan!
Jos Jussikin lasketaan opettajaksi, niin sitten kolme. Heidän ajatusmaailmansahan on lähes yhtenäinen!
Mitä voimme odottaa ammattiryhmältä, jonka uravalinnan sanelee kolme syytä: kesä-, heinä- ja elokuu ja jonka mielimusiikkia on suvivirsi!
tieto ei ole aivan luotettava.
on ope. Ja meidän pitäisi uskaltaa lähettä lapset samaan kouluun missä hän on. Panee miettimään
aloituksessa asiaa on.Totiseksi menee palsta jos "tosikko"hukka johtaa orkesteria.Ehkäpä hänellä on se Napoleonkompleksi.
Tarkoittaako tuo 'koska itse en ole käytettävissä' sitä, että sait kielteisen kannan ylläpidolta ? Ja jos et pääse seriffiksi, toivot ettei pääse kukaan muukaan. Älä tule katkeraksi, se ei helpota elämää ollenkaan.
Vai sinulle riittää että asioissa pysytään ? Tuonkin voisit perustella, mielestäni moni ketju on mennyt pilalle yhden kirjoittajan toimesta. Hän kirjoittaa vain epämääräisiä viestejä, jotka eivät ole ollenkaan liittyneet asiaan.
Minun mielestä palsta tarvitsee kipeästi seriffiä.
se vaikka tulis jokapäivä kielteisiä kannanottoja ylläpidolta,sillä olen lopettanut nuo SHERIFFIKSI pääsy mahdollisuudet.KOSKA TÄMÄ PALSTA EI KAIPAA MITÄÄN SHERIFFIN KALTAISTA "YLI-JUMALAA".
poittit taaten nuita meitän juttuja.Minä taatan tuuttua niin, että et utkalla tulla aapeeteelle.
Kyllästyin teidän ilimanaikusiin lässytyksiin (toisten haukkumiset, itsensä jalustalle nostamiset ja toisilla taas toisten mielistelyt) jo yleistä p-pohjanmaalla palstalla. Sillon kyllästyin koko palstaan ja aattelin että eipä tarvi tuotakaan touhua enää seurata. Mutta sitte kuulin että on haapavetisille ihan oma palsta ja nyt oon pari kertaa käyny täällä kurkkimassa, sama meno jatkuu: yks vääntää puujalakavitsejä ja toiset provosii senku kerkiää. Ja muutama on niin tosikko että hohhoijaa... Eiköhän tänne mahdu kuitenki kaikkien mielipiteet, niin opettajien ku roskakuskien tai joutilaiden? Ja Jussi kuitenku poistelee suurimmaksi osaksi kommentteja aina ku jostain vetää herneen nenään, ja ylläpito (tai joku muu) sitten tekee loput poistot. Mutta jatkakaa te vaan tappelua, minen jaksa noin taajaan koneella istua, käyn taas muutaman päivän päästä, jos muistan ja vihtin!
nostanut itseni jollekkin jalustalle?Omasta mielestäni olen yrittänyt pudottaa itseni toisia matalemmalle tasolle jo senkin takia,että tämän Haapaveden oman palstan saaminen katsottiin minun ansioksi ja sitä kunniaa minä en halua kannettavaksi.Pitäköön ne kuniansa jotka ovat sen keksineet minulle sellainen ei kuulu.
pallit ja viisari sonnille. Äläkää yritäkkään Jussia kuohita....
ylipäällikkyys kuuluu ehdottomasti JUSSILLE.
sitten kuuluu kun minä olen pois?
minun,elä koke tiihen.
kuuluu pekalle
päätetty yhdessä.
että minusta saa täällä heittää juttua,mutta kenestäkään Jormasta ei saa,koska se on ehdoton kielto päällä.
Sinulle Jussi,poissa ollessasiki.Hukasta ei oo korvaamaan sinua.On liian itserakas ja määräilevä henkilö.
polkupyörä seriffi.
se on oikia moottorikelkkailijoiden kauhu.polkupyöräseriffi
hakea enään tämän palstan,enkä muunkaan palstan sheriffin paikkaa,sillä homma ei kiinnosta ollenkaan
kun siinä saa ylimääräiset haukkumiset palkaksi.
Ottakoon ne jotka ovat sen homman keksineet tai sitten tämä tosikko-hukka,kun hän on niin kaikessa jopa sellaisissa asioissa josta minä tiedän huomattavasti enemmän.
Jussi seriffiksi,oot selvästi parempi vaihtoehto.
paljon palempi kuin jutti.
muut lässyjä.
Jokaisen vattusen suosikki ja ihastus.
erotetaan. Toinen jätettä...