tarttis vaihtaa takaiskarit,onko paha homma "kädettömälle"? entä valojen säätö,näyttävät alas?
Kysymys
12
778
Vastaukset
- AUTAJA
KYLLÄ SE ON VAIKEA VAIHTAA NE ISKARIT ILMAN KÄSIÄ, EI TAHDO VARPAILLA SAADA PIDETTYÄ JAKO AVAINTA KUNNOLLA!
ELI JOS SINULLA EI OIKEASTI OLE KÄSIÄ, NIIN SUOSITTELEN VIEMÄÄN AUTON KORJAAMOLLE ISKARIEN VAIHTOON - AUTAJA
NIIN NE VALOT, HELPOINTA ON VAIHTAA ETEEN ISOMMAT VANTEET JA RENKAAT, ESIM. 17 TUUMAISET 225/65/17 RENKAILLA NIIN SAAT VALOT NÄYTTÄMÄÄN YLEMMÄS!
- felicia-96
vinkistä.vastauksesi osoittaa selvästi että,olet DI,joka tekee kärpäsestä härkäsen(sorry kaikki oikeat DI:t). Elät ilmeisesti kädet rasvassa(pas....a),ja muutenkin pipo kiristää. Kaikki eivät ole samassa tilanteessa kuin sinä(onneksi).mut hyvät jatkot sin monttuu.
- Fat boy
Sillä valojen takana on semmoset säätökiekot(ruuvit) sivu ja korkeussäädöille muistaakseni.
Sen kun aukaiset konepellin ja tarkistat sieltä takaa.
Kumma ,ettei niitä kukaan ole säätänyt ylemmäs tähän päivään mennessä.- felicia-96
No sitähän kans mietin,mut katsastusmies on eri mieltä. :(
Taasen poistetaan oikeatkin neuvot noitten mulkkujen takia.
Valojen säätöä varten on tosiaan konehuoneen puolella valojen takaosassa valkoista nylonia olevat siipimutterit.Oikealta puolelta joutuu ottamaan ilmanputsarikotelon kannen pois tieltä jossei ole kätilön kännyjä.
Takaiskarien vaihto on helppo nakki kunhan vaan on kunnon työkalut,pelkällä jakoavaimella ei homma onnistu.- Samu-75
Ymmärrän harmin ja mielipahan, mutta silti jätetään se kiroilu je meuhkaus pois. Ok?
- felicia-96
kävin kattoos niitä valoja,kax nylonia löyty molemmista lampuista. huomenna kerkee murehtii. katotaa kui luonaa.olisko viä tietoo kumpi vaikuttaa korkeutee ja kumpi sivuttai? kokeilemal tietty löytyy mut jos olis tietoo? kiitosta vaa etukäteen. on se vaa hyvä et on tääl viksujaki käyttäjii!!!!!
- AUTAJA
felicia-96 kirjoitti:
kävin kattoos niitä valoja,kax nylonia löyty molemmista lampuista. huomenna kerkee murehtii. katotaa kui luonaa.olisko viä tietoo kumpi vaikuttaa korkeutee ja kumpi sivuttai? kokeilemal tietty löytyy mut jos olis tietoo? kiitosta vaa etukäteen. on se vaa hyvä et on tääl viksujaki käyttäjii!!!!!
SE JOKA VAIKUTTAA KORKEUTEEN VAIKUTTAA KORKEUTEEN JA SE JOKA VAIKUTTAA SIVUSUUNTAAN VAIKUTTAA SIVUSUUNTAAN, SIIS NIISTÄ NYLON KIEKOISTA. NIITÄ VOI SÄÄTÄÄ PYÖRITTÄMÄLLÄ, SIIS NIITÄ NYLON KIEKKOJA.
YKSI KEINO NOSTAA AJOVALOJA ON NOSTAA AUTON KEULA ILMAAN TUNKILLA TAI HALLINOSTURI KÄY MYÖS! - felicia-96
AUTAJA kirjoitti:
SE JOKA VAIKUTTAA KORKEUTEEN VAIKUTTAA KORKEUTEEN JA SE JOKA VAIKUTTAA SIVUSUUNTAAN VAIKUTTAA SIVUSUUNTAAN, SIIS NIISTÄ NYLON KIEKOISTA. NIITÄ VOI SÄÄTÄÄ PYÖRITTÄMÄLLÄ, SIIS NIITÄ NYLON KIEKKOJA.
YKSI KEINO NOSTAA AJOVALOJA ON NOSTAA AUTON KEULA ILMAAN TUNKILLA TAI HALLINOSTURI KÄY MYÖS!Älä! Ihan tosi vai? Tartteeki kokeilla,ni sit onki kax yhtä HÖLMÖÖ liikenteessä sinä ja minä.
felicia-96 kirjoitti:
kävin kattoos niitä valoja,kax nylonia löyty molemmista lampuista. huomenna kerkee murehtii. katotaa kui luonaa.olisko viä tietoo kumpi vaikuttaa korkeutee ja kumpi sivuttai? kokeilemal tietty löytyy mut jos olis tietoo? kiitosta vaa etukäteen. on se vaa hyvä et on tääl viksujaki käyttäjii!!!!!
Ulommat säätömutterit vaikuttaa korkeuteen.
- felicia-96
vanha-erkki kirjoitti:
Ulommat säätömutterit vaikuttaa korkeuteen.
Tartte ny lähtee kropeloimaa sitä koslaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412