Minua näin kesäloman jälkeen on suuresti harmittanut keskuudestanne karannut häirikkö, joka on sumeilematta käynyt ortodoksisuus palstalla kimppuumme.
Minä itse hyvin ymmärrän sen, että Kristus on kutsunut meitä yhteyteensä lukemattomin eri tavoin. Samoin kunnioitan Teidänkin uskoanne, riippuvaisuuutta Jumalyhteydestä. Minulle henkilökohtaisesti on hyvin tärkeää se, että me eri tavoin Jumalan yhteyteen kutsutut emme alkaisi riidellä keskenämme. Minulle itselleni on unelmana se, että jonakin päivänä me kaikki Kristukseen uskovat voisimme käydä yhteisellä ehtoollisella sielujemme pelastukseksi ja Jumalan kunniaksi.
Rakkaat ystävät Kristuksessa
7
371
Vastaukset
- MassaPOISTATTAJA
Profiilistasi päätellen olemme samalla asialla. Minä heitän asiattomia ja massapostittajia ulos Maailman menosta ja täältä. 'Kovia jätkiä' taidetaan olla? MINÄ OLEN LAKI!
- ...
mesoamaan, jos sinulla ei ole mitään kritisoitavaa helluntailaisuudesta. jos haluat avautua juuri minulle, lähetä sähköpostia juuri avaamaani [email protected] sähköpostiosositteeseen, joka on juuri sinunlaisia valittajia varten tästä lähtien.
Olisi ja paljon olisikin. Olen vaan herrasmies ja sitä mieltä että kukin tulkoon uskollaan autuaaksi. Mikä minä olen toisia neuvomaan? Mistä minä tiedän millä eri tavoin Kristus kutsuu ihmisiä puolelleen. Kunnioittakamme toistemme uskoa. Älkäämme häiritkö ja loukatko toisin ajattelevia.
- tule omalla uskolla autuaaksi
vallesmanni kirjoitti:
Olisi ja paljon olisikin. Olen vaan herrasmies ja sitä mieltä että kukin tulkoon uskollaan autuaaksi. Mikä minä olen toisia neuvomaan? Mistä minä tiedän millä eri tavoin Kristus kutsuu ihmisiä puolelleen. Kunnioittakamme toistemme uskoa. Älkäämme häiritkö ja loukatko toisin ajattelevia.
Oma usko ja kunhan vaan uskoo kuka mitenkin se riittää ei ole Raamatusta.
Kukin tulkoon autuaaksi uskollaan on fatalismia ja mitään sijaa oikealla Raamattuun pitäytyvässä uskossa sillä ei ole.
Ihminen kun tulee uskoon hän tajuaa oman mahdottomuutensa ja sen että tarvitsee Jeesusta ja hänen antamaa uskoa.
Omassa voimassa ja uskossa me emme selviä.
Kun rukoilemme kuuntelemme ja luemme Raamattua uskomme kasvaa.
Raamatun mukaan usko tulee kuulemisesta ja Jumalan sanan mukaan kuulemisesta.
Sis pois Ortodoksinenoppi, kuten myös luterilainenoppi omalla uskollaan autuaaksi tulemisesta.
helluntaiseurakuntaan niin voimme käydä yhdessä ehtoollisella.
- kaaleppi..
talven espoossa entä sä ?
Tämä käsky meillä on häneltä: joka rakastaa Jumalaa, rakastakoon myös veljeään. 1 Joh.4:21
Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niinkuin saamanne kutsumuksen arvo vaatii, kaikessa nöyryydessä ja hiljaisuudessa ja pitkämielisyydessä kärsien toinen toistanne rakkaudessa ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä: yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, Ef.4:1-4
Siunausta veli Herrassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2435468Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332447"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937- 62841
Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123776Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui9716