sanokaa joku kiva tehtävä mistä saa kivaa kamaa tai jotain muuta hauskaa.kiitos etukäteen
oblivion, jotain kivaa
16
1096
Vastaukset
- Oblaari
Tee tehtäviä eri Jumalille. Niitä saat niitten patsaiden luota mitä on ympäriinsä maailmaa. Niistä saa aina jotain kivaa kamaa. Itse tein pari ja sain yhdestä pelin parhaan miekan, Umbran. Se hittaa 30.
Kannattaa ettii niitä. Ootkos löytänyt Unicornin?- hyvä
niin en tiedä mikä se on. siis unicorn eli en ole löytänyt
- on...
hyvä kirjoitti:
niin en tiedä mikä se on. siis unicorn eli en ole löytänyt
yksisarvinen. Näin.
- Jubilaari
Onko nää jumalatehtävät vaikeita ja mistä päin niitä saa?
- Oblaaari
Jubilaari kirjoitti:
Onko nää jumalatehtävät vaikeita ja mistä päin niitä saa?
En tiedä on niiden nimi ihan "jumaltehtävät", mutta niissä tehdään tehtäviä eri jumalille, jotka vaativat aina määrätyn lv:lin voidakseen suorittaa tehtävän. Jos olet tutkinut (kuten kannattaa) Oblivionin maailmaa, niin tiedät, että siellä täällä on sellaisia patsaita ja aina muutama henkilö sen ympärillä. Patsaat kuvaavat jokainen jotakin yksittäistä jumalaa, jolla voit tehdä tehtävän. Juttele jollekin jumalanpalvojista sen ympärillä ja saat tehtävän. Sitten vain seuraat ohjeita ja saat aina jonkun kivan palkkion. Kuten Umbran...
Unicornin löytää Bravilin ja Imperial Cityn välistä. Tässä ohjeet sen löytämiseksi:
-Lähde Bravilista kohti Imperial Cityä tietä seuraten.
-Kun olet kartalla tekstin "The Nibanay Valley", tai joku sellainen, niin lähde ylöspäin.
-Tarkkaile kokoajan kompassia (alareunassa ruutua) erilaisten maamerkkien varalta.
-Kun olet löytänyt paikan nimeltä Harcane Grove, olet oikeassa paikassa.
-Siellä on pari Minotauria, mutta älä välitä niistä. Juokse niiden ohi ja keskellä aukiota on Unicorn. Mene sen lähelle, mutta ÄLÄ näytä asettasi missään vaiheessa tai se hyökkää kimppuusi.
-Kun olet mennyt sen luo pitämättä asetta kädessäsi, niin mene sen viereen ja paina Spacea, niinkuin minkä tahansa muun hevosen minkä omistat lähellä ja pääset sen selkään.
-Ratsasta turvaan ja TADAA!! Sinulla on pelin paras/toiseksi paras hevonen.
-Ainoa vaikeus sen omistamisessa on se, ettei se saa nähdä sinua väkivaltaisena. Eli se pitää aina jättää kauemmas jos aiot taistella. (Unicorn osaa
kyllä puolustaa itseään.)
Sitten jumaltehtävä, josta saat Umbran:
Sinun on oltava väh. level 20 että voit suorittaa tämän tehtävän:
-Matkusta pohjoiseen Gold Roadia pitkin Skingradista poispäin, kunnes tulet patsaan luo, jonka nimi on joku "Shrine of Clavicus Vile"
tai joku sellainen.
-Sinun täytyy uhrata 500 gold (auts :D:DD) että voit aloittaa tehtävän.
-Juttele yhdelle palvojista aloittaaksesi tehtävän.
-Sen jälkeen sinun pitää matkata eri paikkoihin ympäri maailmaa, jutella tyypeille, ja lopuksi tappaa Umbra, nainen, jolla miekka on.
-Varoitus!!! Umbra on ehkäpä pelin pahin vastustaja joten pidä huolta että sinulla on PALJON potioneja mukana, sillä tuskin haluat matkata sinne uudestaan, koska linna, jossa hän on on aika sokkeloinen ja pitkä!
-Kun olet tappanut Umbran (jos onnistuit) tehtävä käskee sinua antamaan sen Jumalalle, niin saat palkkioksi kypärän joka nostaa personalityä, mutta sinun ei ole pakko antaa miekkaa hänelle, ellet välttämättä halua antaa pois pelin parasta miekkaa :PP
-Unohdin alussa mainita että sinä saat tehtävän alussa "kaverin" mukaasi. Tai sitten se oli toisessa tehtävässä... no kuitenkin. Tässä aika yksityiskohtaiset ohjeet Umbran löytämiseksi.
PS: Minulta saa kysyä lisää apua jos tarvitsee... - Tämä Tuntematon Leuhottaja
Oblaaari kirjoitti:
En tiedä on niiden nimi ihan "jumaltehtävät", mutta niissä tehdään tehtäviä eri jumalille, jotka vaativat aina määrätyn lv:lin voidakseen suorittaa tehtävän. Jos olet tutkinut (kuten kannattaa) Oblivionin maailmaa, niin tiedät, että siellä täällä on sellaisia patsaita ja aina muutama henkilö sen ympärillä. Patsaat kuvaavat jokainen jotakin yksittäistä jumalaa, jolla voit tehdä tehtävän. Juttele jollekin jumalanpalvojista sen ympärillä ja saat tehtävän. Sitten vain seuraat ohjeita ja saat aina jonkun kivan palkkion. Kuten Umbran...
Unicornin löytää Bravilin ja Imperial Cityn välistä. Tässä ohjeet sen löytämiseksi:
-Lähde Bravilista kohti Imperial Cityä tietä seuraten.
-Kun olet kartalla tekstin "The Nibanay Valley", tai joku sellainen, niin lähde ylöspäin.
-Tarkkaile kokoajan kompassia (alareunassa ruutua) erilaisten maamerkkien varalta.
-Kun olet löytänyt paikan nimeltä Harcane Grove, olet oikeassa paikassa.
-Siellä on pari Minotauria, mutta älä välitä niistä. Juokse niiden ohi ja keskellä aukiota on Unicorn. Mene sen lähelle, mutta ÄLÄ näytä asettasi missään vaiheessa tai se hyökkää kimppuusi.
-Kun olet mennyt sen luo pitämättä asetta kädessäsi, niin mene sen viereen ja paina Spacea, niinkuin minkä tahansa muun hevosen minkä omistat lähellä ja pääset sen selkään.
-Ratsasta turvaan ja TADAA!! Sinulla on pelin paras/toiseksi paras hevonen.
-Ainoa vaikeus sen omistamisessa on se, ettei se saa nähdä sinua väkivaltaisena. Eli se pitää aina jättää kauemmas jos aiot taistella. (Unicorn osaa
kyllä puolustaa itseään.)
Sitten jumaltehtävä, josta saat Umbran:
Sinun on oltava väh. level 20 että voit suorittaa tämän tehtävän:
-Matkusta pohjoiseen Gold Roadia pitkin Skingradista poispäin, kunnes tulet patsaan luo, jonka nimi on joku "Shrine of Clavicus Vile"
tai joku sellainen.
-Sinun täytyy uhrata 500 gold (auts :D:DD) että voit aloittaa tehtävän.
-Juttele yhdelle palvojista aloittaaksesi tehtävän.
-Sen jälkeen sinun pitää matkata eri paikkoihin ympäri maailmaa, jutella tyypeille, ja lopuksi tappaa Umbra, nainen, jolla miekka on.
-Varoitus!!! Umbra on ehkäpä pelin pahin vastustaja joten pidä huolta että sinulla on PALJON potioneja mukana, sillä tuskin haluat matkata sinne uudestaan, koska linna, jossa hän on on aika sokkeloinen ja pitkä!
-Kun olet tappanut Umbran (jos onnistuit) tehtävä käskee sinua antamaan sen Jumalalle, niin saat palkkioksi kypärän joka nostaa personalityä, mutta sinun ei ole pakko antaa miekkaa hänelle, ellet välttämättä halua antaa pois pelin parasta miekkaa :PP
-Unohdin alussa mainita että sinä saat tehtävän alussa "kaverin" mukaasi. Tai sitten se oli toisessa tehtävässä... no kuitenkin. Tässä aika yksityiskohtaiset ohjeet Umbran löytämiseksi.
PS: Minulta saa kysyä lisää apua jos tarvitsee...Tuo Umbra ei ole lähelläkään pahinta vastusta, tai no, riippuu ihan levelistä... Hakkasin sen vasta 35 levelillä ja minulla oli 109 blade skill, 107 block skill, strenght 128, heavy armor skill 77. Blade ja block ovat yli 100 koska käytän Ring of Eidolon's Edgeä, ja eq:ni oli: Enchanted Daedric Greaves(Resist Fire 35%),
Cruelty's Heart(Fortify Willpower & Strength),
Boots of Plain Striding(Def 7 Feather 85),
Longsword of Storms(Atk 29 Shock Damage 20)
Enchanted Daedric Cuirass(Def 19 Fortify Strength 10),
Enchanted Daedric Helmet(Def 7 Feather 50),
Escutcheon of Chorrol(Def 23 Fortify Endurance 10 Reflect Damage 35%),
Hands of the Atronach(Def 7 Resist Frost & Shock & Fire 20%),
Ring of Eidolon's Edge(Fortify Block & Blade 9),
Ring of the Vipereye(Fortify Agility 10 Resist Magic 15%).
Jeee.... sainpa leuhottaa.... ne "Enchanted" alkuiset oli itsetekemiä. - Oblaari
Tämä Tuntematon Leuhottaja kirjoitti:
Tuo Umbra ei ole lähelläkään pahinta vastusta, tai no, riippuu ihan levelistä... Hakkasin sen vasta 35 levelillä ja minulla oli 109 blade skill, 107 block skill, strenght 128, heavy armor skill 77. Blade ja block ovat yli 100 koska käytän Ring of Eidolon's Edgeä, ja eq:ni oli: Enchanted Daedric Greaves(Resist Fire 35%),
Cruelty's Heart(Fortify Willpower & Strength),
Boots of Plain Striding(Def 7 Feather 85),
Longsword of Storms(Atk 29 Shock Damage 20)
Enchanted Daedric Cuirass(Def 19 Fortify Strength 10),
Enchanted Daedric Helmet(Def 7 Feather 50),
Escutcheon of Chorrol(Def 23 Fortify Endurance 10 Reflect Damage 35%),
Hands of the Atronach(Def 7 Resist Frost & Shock & Fire 20%),
Ring of Eidolon's Edge(Fortify Block & Blade 9),
Ring of the Vipereye(Fortify Agility 10 Resist Magic 15%).
Jeee.... sainpa leuhottaa.... ne "Enchanted" alkuiset oli itsetekemiä.Nii miekii hakkasin sen vasta joskus 30-32 lv ukolla, mutta oli silti aika paha ku miu ukko on tief/fighter...
- Tämä Tuntematon Leuhottaja
Oblaari kirjoitti:
Nii miekii hakkasin sen vasta joskus 30-32 lv ukolla, mutta oli silti aika paha ku miu ukko on tief/fighter...
...Mulla oli Acrobat ;) heh.
- Oblaari
...Mulla oli Acrobat ;) heh.
Miul oli Acrobatics ja Athletics.... kumpaakaa ei oikein jaksa ikinä kehittää niinku jottai Bladea tai vastaavaa.
Oblaari kirjoitti:
Miul oli Acrobatics ja Athletics.... kumpaakaa ei oikein jaksa ikinä kehittää niinku jottai Bladea tai vastaavaa.
...Kouluttuu itsestään, ainakin minulla, koska hypin aina kun liikuskelen. Eihän se oikeastaan enää nouse kun olen jo pelin alkumaista asti ollut Master of Acrobatics. Voin tässä nyt kertoa kaikki skillini, kun näet leuhottaja olen:
Major Skills:
Blade 109
Block 108
Acrobatics 100
Marksman 55
Security 85
Sneak 100
Speechcraft 40
Minor Skills:
Armorer 85
Athlethics 78
Blunt 21
Hand To Hand 45
Heavy Armor 79
Alchemy 100
Alteration 67
Conjuration 51
Destruction 50
Illusion 73
Mysticism 50
Restoration 60
Light Armor 35
Mercantile 49 - Oblaari
...Kouluttuu itsestään, ainakin minulla, koska hypin aina kun liikuskelen. Eihän se oikeastaan enää nouse kun olen jo pelin alkumaista asti ollut Master of Acrobatics. Voin tässä nyt kertoa kaikki skillini, kun näet leuhottaja olen:
Major Skills:
Blade 109
Block 108
Acrobatics 100
Marksman 55
Security 85
Sneak 100
Speechcraft 40
Minor Skills:
Armorer 85
Athlethics 78
Blunt 21
Hand To Hand 45
Heavy Armor 79
Alchemy 100
Alteration 67
Conjuration 51
Destruction 50
Illusion 73
Mysticism 50
Restoration 60
Light Armor 35
Mercantile 49Miks siulla on Marksman jos siulla on Blade?? :/ en tajuu...
Onks toi siun ukko missä killoissa? Tai niissä Factioneissa? Miun ukko on:
-Finghter's Guildin Champion
-Knight of the White Stallion
-Sitten se Gladiaattori-Champion
-Se toinen ritari mihin pääsee ku vetää päätehtävää
-Mage's Guildin Archmage
-Vampyyrinmetsästäjä (oon ittekii vämppyyri :=) )
-Tief's Guildin johtaja
Saatto olla muitakii mutta ei nyt tuu mieleen ku en oo pelannu sitä johonkii kuukauteen... - Tämä Tuntematon Leuhottaja
Oblaari kirjoitti:
Miks siulla on Marksman jos siulla on Blade?? :/ en tajuu...
Onks toi siun ukko missä killoissa? Tai niissä Factioneissa? Miun ukko on:
-Finghter's Guildin Champion
-Knight of the White Stallion
-Sitten se Gladiaattori-Champion
-Se toinen ritari mihin pääsee ku vetää päätehtävää
-Mage's Guildin Archmage
-Vampyyrinmetsästäjä (oon ittekii vämppyyri :=) )
-Tief's Guildin johtaja
Saatto olla muitakii mutta ei nyt tuu mieleen ku en oo pelannu sitä johonkii kuukauteen...Viimeksi tekemäni pääquest oli Kvatchin pelastaminen.
Näissä guildeissa olen:
-Order of the Virtuous Blood, Brother
-Knights of the White Stallion, Knight-Errant
-Fighters' Guild, Swordsman
-Arena, Grand-Champion
-Mages' Guild, Arch-Mage
-Blades, Knight Brother
-Thieves' Guild, Gray Fox
-Dark Brotherhood, Eliminator - Oblaari
Viimeksi tekemäni pääquest oli Kvatchin pelastaminen.
Näissä guildeissa olen:
-Order of the Virtuous Blood, Brother
-Knights of the White Stallion, Knight-Errant
-Fighters' Guild, Swordsman
-Arena, Grand-Champion
-Mages' Guild, Arch-Mage
-Blades, Knight Brother
-Thieves' Guild, Gray Fox
-Dark Brotherhood, EliminatorTaiat olla muissa niin hyvä ku voi, mutta Fighter's Guild ei taia olla vielä läpi...
- Erkko
Oblaari kirjoitti:
Taiat olla muissa niin hyvä ku voi, mutta Fighter's Guild ei taia olla vielä läpi...
Dark Brotherhoodissa.. korkein arvo on listener
Erkko kirjoitti:
Dark Brotherhoodissa.. korkein arvo on listener
Ei tahdo Fighters' Guild tehtävät innostaa, ja se tämänhetkinen Dark Brotherhoodin tehtävä on vähän turhauttava.
Ei tahdo Fighters' Guild tehtävät innostaa, ja se tämänhetkinen Dark Brotherhoodin tehtävä on vähän turhauttava.
Tässä tuli mieleen että montako Oblivion Gatea itse pelissä on? Ja montako sivuquestia oikein on? En ole saanut itse selville ja olen sulkenut vasta 2 Oblivion Gatea ja tehnyt n. 120 questia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735