olisikohan kenelläkään tietoa kari laulusta, kun sen aika on nuoteista. olisi miehen muistotilaisuus ja hänen toivomus oli että laulettais se. laulaja olisi mutta kun ei olla mistään löydetty nuotteja soittajalle.
nuotit
6
3751
Vastaukset
- Kari fani
Katsoppa www.polarartistit.fi ja sieltä Joona Jalkanen ja soita Joonalle ja kysy jos Hän vois auttaa.
Kaunis kappale tosi koskettavat sanat ja aivan upee Karin esittämänä tuo kappale.
OTAN OSAA!- Ritu
Kiitos paljon avusta, Joona Jalkasen kautta saatiin puhelinnumero Karin kitaristin Sepon numero ja hän lupasi etsiä nuotit tai jos ei löydä niin tekee ne. Kiitos vielä todella paljon avusta ja vastauksesta on todella tärkeä asia meille, että saamme kuulla kappaleen muistotilaisuudessa. Terveisiä Karille!
- Kari fani
Ritu kirjoitti:
Kiitos paljon avusta, Joona Jalkasen kautta saatiin puhelinnumero Karin kitaristin Sepon numero ja hän lupasi etsiä nuotit tai jos ei löydä niin tekee ne. Kiitos vielä todella paljon avusta ja vastauksesta on todella tärkeä asia meille, että saamme kuulla kappaleen muistotilaisuudessa. Terveisiä Karille!
Upeeta kun sait tietoo Joonalta.Hänhän oli Karin poika jolle soitit.
Tuossa kappaleessa on tosi koskettavat sanat
ja minulla on kyllä cd jossa tuo kappale on
nimittäin cd VALOON PÄIN.
Otan osaa ja yritä jaksaa!!! - Kari fani
Ritu kirjoitti:
asutko missäpäin suomee???LÄhdetään yhdessä Karia kuuntelemaan vaikka???Jos haluat Karin konserttiin niin katso LIPPUPALVELUSTA hänellä on syksyllä muutama konsertti ja mä oon menossa Tampereelle 12.10.2006 Tampere taloon.
Onko sulla joku sähköposti niin voitais kirjoitella??? - ritu
Kari fani kirjoitti:
asutko missäpäin suomee???LÄhdetään yhdessä Karia kuuntelemaan vaikka???Jos haluat Karin konserttiin niin katso LIPPUPALVELUSTA hänellä on syksyllä muutama konsertti ja mä oon menossa Tampereelle 12.10.2006 Tampere taloon.
Onko sulla joku sähköposti niin voitais kirjoitella???Moi! Asustelen Lahdessa ja se on ilmeisesti Kari Tapiolla täälläkin konsertti tuolla sibeliustalolla, meillä olikin mun tyttöjen kanssa siitä puhetta. sähköposti osoitteeni on [email protected]
- Elea
Ritu kirjoitti:
Seppo on Karin kosketinsoittaja :), ei siis kitaristi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708