Voiko AUK I jälkeen vaihtaa kokonaan joukko-osastoo eli menis vaikka parolasta poriin?
AUK I
2
1223
Vastaukset
Meillä ainakin AUK I:n jälkeen osa porukasta lähti Lahteen erikoistumiskoulutukseen AUK II:lle. Eli kyseessä oli lähinnä Talous/Lääkintä/Moottori - AU:t. Myös viestipuolen aliupseereita koulutettiin jonkun verran, samoin tutka-aliupseereita jotka sitten jäivät Riihimäelle. Elektroniikka-aliupseereita ainakin koulutettiin parikin kappaletta. Tosin kyseiseen kouluun on pääsykokeet.
Mikäli reservinupseerin koulutus kiinnostaa niin Haminassa on olemassa myös RUK.- PorPr
Porissa ei ole varusmiehiä.
Porin Prikaati on Säkylässä.
Varuskunnan vaihtamiseen vaaditaan erikoisperusteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175