Onko olemassa ketään joka olisi tehnyt kaksi aborttia? Olen itse tehnyt seitsemän vuotta sitten 2 aborttia saman vuoden aikana. Olin alle 20-v. Olen aina halunnut lapsia ja näihin keskeytyksiin päädyin koska lapsen isä ei kummassakaan tapauksessa halunnut lasta. Ensimmäisellä kerralla oli suhde juuri päättynyt ja toisella uusi alkanut joka sitten heti tähän päättyikin.
Olen saanut ihanan miehen kanssa sen jälkeen lapsia ja haluiaisimme vielä yhden. Nyt vasta (!) minua on alkanut mielettömästi ahdistaa. Pelkään että luojamme kostaa minulle vielä tekoni ja saan vaikka vammaisen lapsen. Tunnen syvää ahdistusta ja mietin mitä ne minusta neuvolassakin ja sairaalassa ajattelee. Neuvolaan meno ahdistaa kun mietin mitä siellä sanoisi ja mitä koneella jo kenties lukee. Tunnen että koko maailma tuomitsisi minut jos saisi tietää. Ei ole ketään kenen kanssa tästä puhua! Olisin ikionnellinen jos saisin vielä lapsen ja voisin nauttia raskausajastani täysin rinnoin ilman tätä kalvavaa syyllisyyttä...
Syyllisyys
3
566
Vastaukset
- Lottis
"Olisin ikionnellinen jos saisin vielä lapsen ja voisin nauttia raskausajastani täysin rinnoin ilman tätä kalvavaa syyllisyyttä..."
Eikö sullakaan oo muuta mietittävää ku omat nautintos? Tee se kakara äläkä inise. - oma paatos
Naissa asioissa ei ikina saa miettia mita muut ajattelee. Kyse on vain SINUN elamastasi! Kukaan muu ei kanna lasta 9kk ajan eika elamassa kukaan ikina tieda mita ratkaisut tuo tullessaan. Jos olisit pitanyt ne 2 edellista lasta, voi olla ettei nykyinen miehesi olisi sinua halunnut etka olisi nyt onnellinen, hyvassa parisuhteessa elava 2 lapsen aiti.
Kun nainen tulee raskaaksi, on mielestani luonnon omaa suojeluvaistoa tulla itsekkaaksi. Aidin paras on lapsen paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252134Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921955Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881931MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131623Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241507Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881496Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11484Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491290Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731164Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351159