Haluaisin lukaista hyvinkirjoitettuja, vammaisia yms. koskevia tosikertomuksia,(ei mitään dokumenttiraportteja) mutta mitenpäs niitä löytäisin?
Luin äskettäin Torey Haydenin Nukkelapsen, ja sen kaltaista haluaisi enemmänkin.
P.S. Olen jo lukenut Tuomas Alatalon "Olen ja saan sanoa" mikä puolestaan ei ollut niin positiivinen lukukokemus.
Tosi kertomuksia
Kirjakimalainen
2
313
Vastaukset
"Vasen jalkani" ja "Jonnekin päivästä pois".
- think that
Luin juuri lomalla kirjan Silmänräpäys, mikä kertoo nuoren naisen vammautumisesta loppuiäkseen, Tekijät Kati Lepistö&Leeni Peltonen. Oli hyvin vaikuttava kohtalo tällä nuorella huippumallilla. Toisena kirjana luin Norma Khourin Kunniamurhan, siinä käsitellään totuudenmukaisesti minkälaista nuorten naisten elämä edelleen 2000-luvulla on arabivaltioissa, missä noudatetaan ikivanhoja perinteitä. Kyllä länsimaiden naisten pitäisi tietää näistä asioista enemmän, jotta voimme osaltamme vaikuttaa pahuuden kitkemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419