Miten kiittää niin, että se on Jeesukselle iloksi?

---

On niin paljon kiitettävää, niin paljon iloa. Eniten siitä, että Hän on luonamme ja huolehtii. Tahdon uskoa kaiken Hänen haltuunsa, kaikki tapahtuu parhaimmalla mahdollisella tavalla, hyvästi ja oikeudenmukaisesti. Kiitos Herralle nyt ja iänkaikkisesti!

3

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttan

Pidä yhteys päivittäin Jeesukseen, palvo tanssi, laula, kiitä, ylistä kun Henki vetää. Siitä Herramme iloitsee, kun lapset ovat liki.

• toni.f

Olen joskus Jumalan edessä kysynyt samaa, että kuinka voin kiittää sinua tarpeeksi ym...

Sanoin Jumalalle vain, että suomenkielestä ei löydy, niin voimakasta kiitos sanaa, kuin sinä ansaitsisit.

Tuolla tarkoitin sitä, että kun puhutaan agape rakkaudesta, niin se ei tarkota ainoastaan rakkautta, vaan se tarkoittaa kaiken täyttävää rakkautta näin lyhykäisesti sanottuna. Kiitos sanalla hain samaa asiaa ja suomenkieli on mielestäni "vajaa" tässä asiassa.

• Paavali kirjoitti filippiläiskirjeen vankeudessa:Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon:iloitkaa! Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon: Herra on lähellä.(Fil.4:4-5)

Siis olosuhteista riippumatta kiinnitetään katseemme ja sydämemme Jeesukseen, Golgatan ristin kautta. Psalmit ovat täynnä kiitosta ja ylistystä. Jeesus ylisti ristillä Psalmin 22 sanoin.

Taivas on täynnä ylistystä. Täällä me saamme vähän maistaa siitä tulevasta elämästä iankaikkisuudessa. Valmistaudutaan Karitsan hääaterialle yhdessä ystävien kanssa ( Ilm.19:5-10)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5485
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2789
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2561
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2419
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1964
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      237
      1626
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1263
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1153
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1125
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90