Raju kolari

Hmm.

Onko Nakkilassa, siinä Valtatie 2:lla, Nakkilan Konepaja Oy:n vieressä, tapahtunut joskus raju kolari? Olen ainakin kuullut huhuja, että jotkut nuoret olisivat joskus ajaneet siinä rekan perään tuhoisin seurauksin. Onko tämä siis totta ja milloin tämä onnettomuus tapahtui?

9

2664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naikkilalainen

En muista muita kuin yhden sellaisen kolarin 70-luvun lopulta, jossa säiliörekka ja ambulanssi törmäsivät tuhoisin seurauksin. Samoin ns. Esson risteyksessä valtatie kahdella Nakkilassa on eräs nainen kuollut kolarissa.

Muita en muista. Miltä vuosikymmeneltä juttu on?

• kans kuullu

tosta ambulanssin ja säiliörekan törmäyksestä...mut en tiedä tarkemmin mitään..jos joku vaan tietää niin kertokaa!

• M.L.H
        kans kuullu kirjoitti:

tosta ambulanssin ja säiliörekan törmäyksestä...mut en tiedä tarkemmin mitään..jos joku vaan tietää niin kertokaa!

Harjavaltalainen ambulanssiyrittäjä Rannehan ajoi tosiaan hälytysajossa rekan kanssa yhteen nakkilassa ja kuoli. asiakkaan kohtalosta ei muistikuvaa ole. vuottakaan en muista mut veikkailisin 80-luvun alkua... äitikin vahvisti tietoni, jä äidithän tietää kaiken kaikesta!

• make.stuka
        M.L.H kirjoitti:

Harjavaltalainen ambulanssiyrittäjä Rannehan ajoi tosiaan hälytysajossa rekan kanssa yhteen nakkilassa ja kuoli. asiakkaan kohtalosta ei muistikuvaa ole. vuottakaan en muista mut veikkailisin 80-luvun alkua... äitikin vahvisti tietoni, jä äidithän tietää kaiken kaikesta!

Rannehan siinä ajoi muistaakseni viinikan rekan alle stop-merkin takaa. Jälki oli kamalaa, mutta apukuski selviytyi ja on tainnut olla kaverilla suojelusenkeli muutenkin elämässä mukana. Kuulin, että jälkeenpäin oli palomiehenä harjavallassa teollisuusalueella ja sattui olemaan juuri happitehtaan rakennuksessa kun se räjähti. Käveli kuulema ulos itse. Vuosia sen jälkeen joku nainen puukotti kaveria. Ei vieläkään lähtenyt henki...

• Tietäjä124

Tää ketä selvis ni o mu isä

• vituollu

ei ollu

• Tietöjä345

Voin vaik todistaa jos haluut

• Titöjä678

No oot mun sisarus sit.

• Juu524

Titöjä 678 sano sun etunimen eks kirjain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7843
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5607
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4871
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4833
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3604
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2849
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2595
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2284
    Aihe